Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

osłony kup od B7

prowadnic nie smaruje sie smarem grafitowym

wlej tam troche DOT4

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

[/color]

osłony kup od B7

prowadnic nie smaruje sie smarem grafitowym

wlej tam troche DOT4

Chyba ciężko będzie dorwać te osłony z B7... ( ciekawe jaka cena w ASO.. masz może ich nr ?? )

Co do prowadnic nie chce mi się tego rozbierać. Może się to zatrzeć?? Płynu wystarczy, że naleję pod tą plastikowo-gumową osłonę czy niestety rozbiórka wszystkiego jeszcze raz??

Zestawu na tył pod 288 mm z czego szukać - B7 ??

Opublikowano
osłony to 160 przód i 120 tył w ASO.

To za szt czy komplet?? Masz może coś takiego na przód do sprzedania??

Opublikowano
tyle kosztowały komplety w ASO Autoviva w listopadzie 2011... czyli dodaj po 10PLN do kompletu :)

A jak to jest w ogóle z tymi osłonami - na początku tego tematu w opisie jest wyraźnie napisane, że osłony z 2.0 T pod 321 mm są identyczne z oryginałem i wymiana ich to zbędny wydatek cytuję: "Aha..nie ma konieczności wymiany oryginalnych osłonek tarcz przed chlapaniem - te od 2.0T są identyczne z ori więc zbędny wydatek :) " ??? Chyba, że ja czegoś nie rozumiem...

Opublikowano

testowal ktos??

http://www.mikoda.pl/sklep/1561,AUDI-A4--8E2--B6--1-9-TDI--96kW-130KM-

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ----------

testowal ktos??

http://www.mikoda.pl/sklep/1561,AUDI-A4--8E2--B6--1-9-TDI--96kW-130KM-

Opublikowano

nie pamiętam jak to dokładnie było, ale ja miałem z przodu 312mm i musiałbym kupowac pod 345 bo były inne osłony.

Inaczej tez było wycięte miejsce na zacisk.

---------- Post dopisany at 10:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ----------

nie pamiętam jak to dokładnie było, ale ja miałem z przodu 312mm i musiałbym kupowac pod 345 bo były inne osłony.

Inaczej tez było wycięte miejsce na zacisk.

Opublikowano

osłony 320 i 345 sa inne

Opublikowano

Jak bardzo się różnią? Zostawiłem moje oryginały i wszystko pasuje kwestia jak będą chronić tarczę przed wodą i czy nie będzie problemów z chłodzeniem?

Opublikowano

róznia sie średnicą i samą konstrukcją, w 345 są bardziej masywne i przetłaczane

Opublikowano

i lepiej założyć osłony właściwe aby nie dpouścić pogięca tarcz bo woda chlapnie na rozgrzaną tarczę.

Opublikowano

W dniu wczorajszym udało mi się dokonać operacji wymiany kompletnego układu hamulcowego ze standardowego na 320 przód i 288 tył.

Komplet zakupiony od kolegi z forum - przy okazji podziękowania dla "devastation" (za polecenie i fachowe porady dot. hebli) jak i dla "dRACoNIx" za handelek :)

tak to teraz wygląda na przodzie...

imag0465q.jpg

Możliwe ze felunek zostanie zmieniony zeby pokazac co to tam za zatrzymywanie autka odpowiada... ;) Puki co jest jak jest.Grunt ze się mieści :)

img1197it.jpg

Przed :

imag0466i.jpg

Po :

imag0469d.jpg

Przy tak zwanej okazji sprzedam stary komplet -przynajmniej to co z niego zostało -komplet przód (bez tarcz i klocków-śmietnik poprostu) i zaciski tył - jarzma zostały rozcięte a prowadniczki poszły w miejsce pogiętych w nowym zestawie...

Tak czy inaczej polecam ten modzik !!

Opublikowano

zapomniałem Ci powiedzieć :facepalm: w tarczy masz mały pogłebiony otwór

przewierc dobrym wiertłem fi5 piastę i i nagwintuj gwintownikiem M6

wkrec srubę ze stozkowym łbem, podczas wymiany koła tarcza nie bedzie "fruwac" po piascie

Opublikowano
zapomniałem Ci powiedzieć :facepalm: w tarczy masz mały pogłebiony otwór

przewierc dobrym wiertłem fi5 piastę i i nagwintuj gwintownikiem M6

wkrec srubę ze stozkowym łbem, podczas wymiany koła tarcza nie bedzie "fruwac" po piascie

W sumie nawet nie pomyslalem zeby to przykrecic...Tyle lat tarcza mi latala przy wymianie kola ze przywyklem...pomocny jest rowniez "kolek" z zestawu podnosnikowego z bagaznika :)

---------- Post dopisany at 11:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ----------

zapomniałem Ci powiedzieć :facepalm: w tarczy masz mały pogłebiony otwór

przewierc dobrym wiertłem fi5 piastę i i nagwintuj gwintownikiem M6

wkrec srubę ze stozkowym łbem, podczas wymiany koła tarcza nie bedzie "fruwac" po piascie

W sumie nawet nie pomyslalem zeby to przykrecic...Tyle lat tarcza mi latala przy wymianie kola ze przywyklem...pomocny jest rowniez "kolek" z zestawu podnosnikowego z bagaznika :)

Opublikowano

ma ktoś może numerki klocków pod 320/288 a4 tych ferodo performance przó/tył oraz tarcz Zimermann przód nawiercany,tył normalny

Opublikowano

a co wujek Google nie podpowiedział ? :decayed:

FDS1629

FDS1636

100.3312.20

100.3310.20

Opublikowano

koledzy nadchodzi albo juz nadszedł u mnie zywot tarcz i klocków i zastanawiam sie nad takim SWAPem jak w temacie. Teraz mam pytanie czy robić sam przód czy może tył tez za jednym zamachem dodam że mam klekota 130 km wiec oszałamiających prędkości to to nie osiąga ale... może ma ktoś na zbyciu jakis komplecik do sprzedania :)?

Opublikowano

pisz do dev'a, najlepiej robić przód i tył od razu, różnica ogromna :wink:

Opublikowano

Ja wczoraj zrobiłem swap w swoim AMB z 288/245 na 312/255 :) Nie jestem kierowca rajdowym także starczy mi taki setup :)

Wielkie podziękowania dla naszego forumowego Guru od hebli - Devastation :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...