Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 osłony kup od B7 prowadnic nie smaruje sie smarem grafitowym wlej tam troche DOT4
piotrekf3ke Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 [/color] osłony kup od B7prowadnic nie smaruje sie smarem grafitowym wlej tam troche DOT4 Chyba ciężko będzie dorwać te osłony z B7... ( ciekawe jaka cena w ASO.. masz może ich nr ?? ) Co do prowadnic nie chce mi się tego rozbierać. Może się to zatrzeć?? Płynu wystarczy, że naleję pod tą plastikowo-gumową osłonę czy niestety rozbiórka wszystkiego jeszcze raz?? Zestawu na tył pod 288 mm z czego szukać - B7 ??
piotrekf3ke Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 osłony to 160 przód i 120 tył w ASO. To za szt czy komplet?? Masz może coś takiego na przód do sprzedania??
mgtan Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 tyle kosztowały komplety w ASO Autoviva w listopadzie 2011... czyli dodaj po 10PLN do kompletu
piotrekf3ke Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 tyle kosztowały komplety w ASO Autoviva w listopadzie 2011... czyli dodaj po 10PLN do kompletu A jak to jest w ogóle z tymi osłonami - na początku tego tematu w opisie jest wyraźnie napisane, że osłony z 2.0 T pod 321 mm są identyczne z oryginałem i wymiana ich to zbędny wydatek cytuję: "Aha..nie ma konieczności wymiany oryginalnych osłonek tarcz przed chlapaniem - te od 2.0T są identyczne z ori więc zbędny wydatek " ??? Chyba, że ja czegoś nie rozumiem...
michail55 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 testowal ktos?? http://www.mikoda.pl/sklep/1561,AUDI-A4--8E2--B6--1-9-TDI--96kW-130KM- ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ---------- testowal ktos?? http://www.mikoda.pl/sklep/1561,AUDI-A4--8E2--B6--1-9-TDI--96kW-130KM-
mgtan Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 nie pamiętam jak to dokładnie było, ale ja miałem z przodu 312mm i musiałbym kupowac pod 345 bo były inne osłony. Inaczej tez było wycięte miejsce na zacisk. ---------- Post dopisany at 10:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ---------- nie pamiętam jak to dokładnie było, ale ja miałem z przodu 312mm i musiałbym kupowac pod 345 bo były inne osłony. Inaczej tez było wycięte miejsce na zacisk.
piotrekf3ke Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Jak bardzo się różnią? Zostawiłem moje oryginały i wszystko pasuje kwestia jak będą chronić tarczę przed wodą i czy nie będzie problemów z chłodzeniem?
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 róznia sie średnicą i samą konstrukcją, w 345 są bardziej masywne i przetłaczane
mgtan Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 i lepiej założyć osłony właściwe aby nie dpouścić pogięca tarcz bo woda chlapnie na rozgrzaną tarczę.
simon__75 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 W dniu wczorajszym udało mi się dokonać operacji wymiany kompletnego układu hamulcowego ze standardowego na 320 przód i 288 tył. Komplet zakupiony od kolegi z forum - przy okazji podziękowania dla "devastation" (za polecenie i fachowe porady dot. hebli) jak i dla "dRACoNIx" za handelek tak to teraz wygląda na przodzie... Możliwe ze felunek zostanie zmieniony zeby pokazac co to tam za zatrzymywanie autka odpowiada... Puki co jest jak jest.Grunt ze się mieści Przed : Po : Przy tak zwanej okazji sprzedam stary komplet -przynajmniej to co z niego zostało -komplet przód (bez tarcz i klocków-śmietnik poprostu) i zaciski tył - jarzma zostały rozcięte a prowadniczki poszły w miejsce pogiętych w nowym zestawie... Tak czy inaczej polecam ten modzik !!
Dev Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 zapomniałem Ci powiedzieć w tarczy masz mały pogłebiony otwór przewierc dobrym wiertłem fi5 piastę i i nagwintuj gwintownikiem M6 wkrec srubę ze stozkowym łbem, podczas wymiany koła tarcza nie bedzie "fruwac" po piascie
simon__75 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 zapomniałem Ci powiedzieć w tarczy masz mały pogłebiony otwórprzewierc dobrym wiertłem fi5 piastę i i nagwintuj gwintownikiem M6 wkrec srubę ze stozkowym łbem, podczas wymiany koła tarcza nie bedzie "fruwac" po piascie W sumie nawet nie pomyslalem zeby to przykrecic...Tyle lat tarcza mi latala przy wymianie kola ze przywyklem...pomocny jest rowniez "kolek" z zestawu podnosnikowego z bagaznika ---------- Post dopisany at 11:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ---------- zapomniałem Ci powiedzieć w tarczy masz mały pogłebiony otwórprzewierc dobrym wiertłem fi5 piastę i i nagwintuj gwintownikiem M6 wkrec srubę ze stozkowym łbem, podczas wymiany koła tarcza nie bedzie "fruwac" po piascie W sumie nawet nie pomyslalem zeby to przykrecic...Tyle lat tarcza mi latala przy wymianie kola ze przywyklem...pomocny jest rowniez "kolek" z zestawu podnosnikowego z bagaznika
baszmak7 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 ma ktoś może numerki klocków pod 320/288 a4 tych ferodo performance przó/tył oraz tarcz Zimermann przód nawiercany,tył normalny
Dev Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 a co wujek Google nie podpowiedział ? FDS1629 FDS1636 100.3312.20 100.3310.20
michalb1987 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 koledzy nadchodzi albo juz nadszedł u mnie zywot tarcz i klocków i zastanawiam sie nad takim SWAPem jak w temacie. Teraz mam pytanie czy robić sam przód czy może tył tez za jednym zamachem dodam że mam klekota 130 km wiec oszałamiających prędkości to to nie osiąga ale... może ma ktoś na zbyciu jakis komplecik do sprzedania ?
Młody_drog Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 pisz do dev'a, najlepiej robić przód i tył od razu, różnica ogromna
wampir Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Ja wczoraj zrobiłem swap w swoim AMB z 288/245 na 312/255 Nie jestem kierowca rajdowym także starczy mi taki setup Wielkie podziękowania dla naszego forumowego Guru od hebli - Devastation
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się