Schmolke Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 SLAYD, co do wymiarów zacisków to one się nieznacznie różnią: 320 B7/C6: 270x210x90 vs. 320 C5: 260x190x85 [mm] - tak przynajmniej wynika z etki.
SL@YD Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Ok dzięki Pany ,trzeba będzie zaryzykować jak nie wejdzie to zostaje dystans
Dev Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Lepiej kup koło z ET mniejszym jak 42
Czaszy Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 czesc, przerabiałeś coś wiekszego do a4 b6 niz 345? przejzalem troche stron do tylu ale tam raczej mniejsze rozmiary tarcz..
Czaszy Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 moglbys podeslac zdjecia i ceny na pw?
Czaszy Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 400 to juz na palecie trzeba transportowac poza tym musi mnie sie to zmiescici w zimowe 18 cali
Booster Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) 400 to juz na palecie trzeba transportowac poza tym musi mnie sie to zmiescici w zimowe 18 cali mega zestaw ale o 18" można zapomnieć, jak u mnie pod 370mm minimum to 19" 360mm by dało radę upchnąć, ale myślę że ori zestaw od s4 b6 daje radę Edytowane 6 Października 2014 przez Booster
Czaszy Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 takie 360 albo 365 bym przygarnal
Dev Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Lepiej 365 z RS4 B7 bo 360 to ciężka kupa z Rs4 B5 A wszystko powyzej 370mm jest juz bez sensu, lepiej wzmocnic tył.
Czaszy Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 jak to cenowo sie prezentuje? zakup i eksploatacja
Dev Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 To zalezy jak trafisz, w jakim stanie i cenie. Tutaj nie ma reguły.
Booster Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 ale za komplecik p+t w dobrym stanie 4 klocki trzeba liczyć
Czaszy Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 taki zestaw da sie ogarnac w dobrych piniondzach i chyba w tym kierunku bede sie kierowal w takim razie
Dev Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Wolałbym zwykle zaciski od S4 B6/7 na dobrym klocku i tarczy albo na 4-tłoczkowym Brembo.
afroo. Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Dev po przejściu z 320/288 na S4 B6/7 z oplotem stalowym będzie zauważalna różnica w hamowaniu? Bo zastanawiam się nad sensem takiego posunięcia względem jakby nie patrzeć nie małych kosztów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się