BeyerBrown Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Osobiście nie poprawiałbym fabryki odnośnie proporcji średnic tarcz i trzymałbym się ich zaleceń Po latach wiemy ,że owe proporcje były dobre....ale nie bardzo dobre . Chętnie bym zobaczył takie porównanie hebli z proporcjami zalecanymi vs. większe na tylnej osi. Z hamowaniem na łuku włącznie. Subiektywne odczucia są dla mnie tyle warte ile opis brzmienia sprzętu audio przez audiofilów
wampir Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 hehe, dobrze napisane. Ciekaw czy jakiś "zboczeniec hamulcowy" w pozytywnym tego słowa znaczeniu pokusi się o zrobienie testu: Przy predkosci 120km/h hamowanie do zera a następnie pomiar odległości dla 288/245 vs 312/255 vs 320/288 vs 320/300 vs 345/300 vs 345/330
cocoo24 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 hehe, dobrze napisane. Ciekaw czy jakiś "zboczeniec hamulcowy" w pozytywnym tego słowa znaczeniu pokusi się o zrobienie testu: Przy predkosci 120km/h hamowanie do zera a następnie pomiar odległości dla 288/245 vs 312/255 vs 320/288 vs 320/300 vs 345/300 vs 345/330 to by było piękne
Arturoo Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 byś musiał mieć jedno auto i zestawy tylko w nim przekładać by było miarodajne
davidlive Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 nie.. moj kumpel jezdzil w a6c5 4.2 tam jest 321mm i ten wiekszy zacisk 2 tloczkowy na stalowej 16 w zimie, bylo ciasno ale wchodzi bez problemu.. Ale przy zacisku z jednotłok z np a6 czy a4 b7 3.0 tdi zacisk jest inny, bardziej odstaje
davidlive Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 no możliwe nie chce sie kłócić Wiem bo sprawdzałem
IroN_87 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Ktoś mi powie czy osłony z tarcz 320mm spasują pod tarczę z mercedesa ML i zacisk 18Z?Jeśli nie to z czego osłona będzie pasować?
Wandej Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 nie.. moj kumpel jezdzil w a6c5 4.2 tam jest 321mm i ten wiekszy zacisk 2 tloczkowy na stalowej 16 w zimie, bylo ciasno ale wchodzi bez problemu.. trw moze idzie upchnac. On jest mniejszy chyba od ate 320mm
pioteros Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 imho piasta w c5 polifcie jest nieco wyzsza wiec wzgledem tej od b5 to jest chyba niecale 10mm (porownaj sobie wysokosc tarczy od b5 i c5 polift) - latwiej tam schowac zacisk w stalowke
Booster Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Panowie, szybkie pytanie: czy pod przednie hamulce S4 B6 345mm upchnę felgę 17" ??
Booster Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 to już dla mnie obojętne, muszę zejść z rozmiarem z 19" do 17" ET sobie dobiorę
Arturoo Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Panowie, szybkie pytanie: czy pod przednie hamulce S4 B6 345mm upchnę felgę 17" ?? Bez problemu .
Arturoo Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Na co mi taki talerz ? ..ten co mam mi styka
Booster Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 zaloz 360 z a8 d3 tez wchodzi po 17 cali ale z jakim ET?
pioteros Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 pod ori avusy wchodzi z s4 b5 et45 a czy pod inne to nie wiem
Wandej Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 A 345mm z esy hebel? 17` jakąś można na to założyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się