Gacek51 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Tylne osłony może kupić z ośki,ale nie musi ,te z Q przecież pasują. Osłony z ośki do Q nie pasują.
majkel1993 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Co trzeba przerabiać? Otwory montażowe?
BeyerBrown Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Te będą ok : 4F0 615 611 / 612 ?? Masz B7 więc te będą odpowiednie
H4mm3R Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Co trzeba przerabiać? Otwory montażowe? Tak otwory
Gacek51 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Nic nie trzeba przerabiać,otwory pasują. Blacha z Q ma podebranie pod przegub a w ośce niema przegubu i jest bardziej dopasowana do zwrotnicy.
H4mm3R Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Może być, z S4 trzeba otwory przerabiać.
Gacek51 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Z S4 tak ,bo rozstaw jest taki jak w rs4 i jest inny,ale z 3.0tdi jest taki sam.
kileeer Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Siema, u mnie dzisiaj wskoczyły zaciski 345 na przód i co się okazało nie zadbałem o przewody w oplocie a miałę hella za prawie 400zł, dzisiaj przy odpowietrzaniu jeden jebnął, widziałem ze jest lekko poszarpany ale nie sądziłem ze to takie gówno... to nie jest taki porządny przewód tylko plastki okuty oplotem... załamałem się ze ze za taką kasę takie gówno sprzedają, oplot się przełamał przez pewnie wyginanie go przy wymianie klocków itp. ale gówno totalne... zmieniłem chwilowo przód na nowe przewody ale bez oplotu... i nie wiem co dalej robić bo jak tamto okazało się lipą to co inni mają to ja już nie wiem... ma ktoś pomysł? moge zdjecie wstawić jakie to gówno..... za 400zł sprzedają... plastikowy przewód....
pioteros Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 bo ori przewody sa ulozone do d*py, na zgieciu przy zaciskuja odginalem blache trzymajaca przewod tak aby bylo troche mniejszy kat zgiecia przewodu ale nie pamietam jak w b6 to jest
Arturoo Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Siema, u mnie dzisiaj wskoczyły zaciski 345 na przód i co się okazało nie zadbałem o przewody w oplocie a miałę hella za prawie 400zł, dzisiaj przy odpowietrzaniu jeden jebnął, widziałem ze jest lekko poszarpany ale nie sądziłem ze to takie gówno... to nie jest taki porządny przewód tylko plastki okuty oplotem... załamałem się ze ze za taką kasę takie gówno sprzedają, oplot się przełamał przez pewnie wyginanie go przy wymianie klocków itp. ale gówno totalne... zmieniłem chwilowo przód na nowe przewody ale bez oplotu... i nie wiem co dalej robić bo jak tamto okazało się lipą to co inni mają to ja już nie wiem... ma ktoś pomysł? moge zdjecie wstawić jakie to gówno..... za 400zł sprzedają... plastikowy przewód....Czemu jesteś dziwiony ????!!!!!Skoro Ci przełamali majstry oplot to niech zainwestują oni w nowy !
BeyerBrown Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Chcę pomalować zaciski i mam pytanie - czy malowanie proszkowe z wygrzewaniem w piecu (140-200st.C) nie zaszkodzi elementom gumowym w nich zawartym? Trzeba je zdemontować/zabezpieczyć czy może jest to zbędne? Ktoś zna temat z praktyki? Edytowane 3 Czerwca 2015 przez BeyerBrown
Wandej Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Chcę pomalować zaciski i mam pytanie - czy malowanie proszkowe z wygrzewaniem w piecu (140-200st.C) nie zaszkodzi elementom gumowym w nich zawartym? Trzeba je zdemontować/zabezpieczyć czy może jest to zbędne? Ktoś zna temat z praktyki? Wszystkie gumki trzeba wyciągać Trzeba było mówić bym nie zmieniał
BeyerBrown Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 A łatwo się ściąga gumki z tłoka? Przednie zaciski zauważyłem, że są dwuczęściowe, skręcane śrubami, a w nich to w zasadzie tylko "frontowa" część wymaga pomalowania... Czy przy ponownym skręcaniu trzeba te śruby zalać np. klejem Loctite czy wystarczy samo skręcenie odpowiednim momentem? A może kategorycznie nie wolno ruszać tych śrub?
Wandej Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 A łatwo się ściąga gumki z tłoka? Przednie zaciski zauważyłem, że są dwuczęściowe, skręcane śrubami, a w nich to w zasadzie tylko "frontowa" część wymaga pomalowania... Czy przy ponownym skręcaniu trzeba te śruby zalać np. klejem Loctite czy wystarczy samo skręcenie odpowiednim momentem? A może kategorycznie nie wolno ruszać tych śrub? Sciąga łatwo i na pewno ich nie uszkodzisz ale założyć je to porażka
staniek Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Trochę tak, i pierścień segera mechanizmu ręcznego całkiem przyjemnie się montuje
BeyerBrown Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Ponowne założenie zlecę mechanikowi A co z przednimi, dwuczęściowymi zaciskami, można je rozkręcić i skręcić bez obaw, że się śruby nie poluzują?
Wandej Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Ponowne założenie zlecę mechanikowi A co z przednimi, dwuczęściowymi zaciskami, można je rozkręcić i skręcić bez obaw, że się śruby nie poluzują? Tak śmiało możesz rozbierać
BeyerBrown Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dzięki za info! W przyszłym tygodniu jadą na renowację
IroN_87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Ktoś poratuje? potrzebuję wymiar od miejsca montaży do kraja zacisku 320mmMa ktoś taki wymontowany gdzieś?Odległość tak jak na zdjęciu.. do najbardziej wysuniętego punktu zacisku.. Edytowane 10 Czerwca 2015 przez IroN_87
Grz3si3k Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Ktoś poratuje? potrzebuję wymiar od miejsca montaży do kraja zacisku 320mm Ma ktoś taki wymontowany gdzieś? Odległość tak jak na zdjęciu.. do najbardziej wysuniętego punktu zacisku.. Człowieku, ale masz dziś dobry dzień Mam akurat moje na podłodze z A6 C6 pod 321mm. Miejsca na tarczę w jarzmie: 38mm Od mocowania do końca zacisku: ok 105mm Udało mi się pomóc? Edytowane 10 Czerwca 2015 przez Grz3si3k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się