lunatic Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Pytanie mam skoro tarcze 320mm od A6 c6 3.0tdi nie pasuja do a4 b6 to jakie tarcze beda pasowac do b6 o srednicy 320mm. Czytam czytam ale nic nie rozumiem. Pomoże ktoś?
bartekzks Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 A z A4 b7 np 2.0 TFSI ?? ( tam są 320)
maq Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 sport quatro Dzisiaj skonczylem projekt hebli do starszej wersji audi, kto zgadnie co to za autko?
lunatic Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) A z B7 3.0 tdi beda pasować? Tam sa 320 badz 321 Edytowane 4 Listopada 2015 przez lunatic
H4mm3R Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 A z B7 3.0 tdi beda pasować? Tam sa 320 badz 321 Właśnie takie potrzebujesz.
Tominator Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 sport quatro Dzisiaj skonczylem projekt hebli do starszej wersji audi, kto zgadnie co to za autko? Zgadza sie Sport Quattro S1:)
Dev Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Pytanie mam skoro tarcze 320mm od A6 c6 3.0tdi nie pasuja do a4 b6 to jakie tarcze beda pasowac do b6 o srednicy 320mm. Czytam czytam ale nic nie rozumiem. Pomoże ktoś? tarcza musi miec wymiar 320/30/46.5 mm
BeyerBrown Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 8E0615301AD (tarcza lita) 8E0615301AE (dziurkowana) Po tych numerach OE znajdziesz odpowiedni zamiennik
Gac3k Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Panocki mam pytanko odnośnie hamulców. Robię swap na 312mm z okazji bicia rocznych tarcz 288mm, mam już graty. Do piaskowania trzeba zabezpieczyć:-wszystkie rurki zacisków z wlotami -otwory na tuleje -otwór tłoczka (najlepiej zabezpieczyć starą gumą) -wszystkie gwinty -> założyć śruby z nakrętką ? -gwinty w jarzmach P.s. Czym zabezpieczyć końcówki rurek ?
Dev Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Nic nie musisz zabezpieczac tylko pilnowac aby proszek nie wszedl w rowek w ktorym jest zewnetrzna gumka. załatw sobie dwa gwintowniki, jeden M6 a drugi M10X1 zeby poprawic gwint odpowietrznika oraz zasilania i mocowania blaszki od czujnika zuzycia klocka. Edytowane 8 Listopada 2015 przez Dev
boguc Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Panowie który zestaw jest godny założenia ? Czy żaden z tych ? sortowane wg ceny http://allegro.pl/audi-a4-b6-hamulce-przod-swap-zacisk-tarcza-312mm-i5761028438.html http://allegro.pl/audi-a4-b6-tarcze-hamulcowe-przod-312-jarzma-tyl-i5764161431.html http://allegro.pl/swap-tarcze-jarzma-komplet-hamulce-audi-a4-b6-312-i5446505468.htmlhttp://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-zaciski-hamulcowe-tarcze-kpl-320mm-i5750471245.htmlten mod akurat nie jest priorytetem na tą chwilę ale powoli powoli pomysł w głowie kiełkuje aby poprawić troche heble w a4
fatboyA4 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Zdecydowanie 320mm tym bardziej że pod twoją zwrotnice zaciski pasują P&P
boguc Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Dużo większy koszt modu między 320 a 312 ? Rozumiem ze tu i tu felga 16" Przy 320 dochodzą jescze inne zaciski i klocki tak ? A przy 312 mogą zostać te co teraz mam u siebie ? Jak patrze po all to 312 bez problemu jest a 320 jakoś mało.
lunatic Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Wczoraj u siebie zakladałem z 312mm na 320mm to jarzma zaciski klocki i tarcza jest inna niz 312mm
fatboyA4 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Wszystko zależy w jakim celu robi się swap żeby tylko poprawić hamowanie tanim kosztem to zdecydowanie 312mm ale jak komuś zależy żeby heble dobrze się prezentowały w większej feldze to zdecydowanie 320mm wyglądają naprawdę kozacko co do kosztów ja za 320zł wyrwałem ładne oryginalne tarcze z klockami i komplet zacisków c6 c5 jeszcze tylko alu zwrotnice z b6 i zestaw wjedzie do mojej b5:)
boguc Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Chodzi mi tylko i wyłącznie o poprawę hamowania, nie wbijam na tor itp i w zasadzi heble które mam aktualnie nie zawiodły mnie ani razu.Jednak jak już trochę zacząłem dłubać przy aucie, to co chwile nowe mody wpadają do głowy....A przy 172hp przydałoby się aby auto również dobrze hamowało.Dzięki za odp, w takim razie zostanę przy 312 Wracając w takim razie do zadanego pytania, które heble z aukcji wydają się najlepsze ??
Dev Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Kolego widze ze nie pojmujesz istoty rzeczy. dla Ciebie 312 a 320 to niewielka roznica, matematycznie sprawe ujmujac to "tylko" a może "aż" 8 mm. ale porownaj dokladnie te dwie tarcze, ich wymiary a pojmiesz gdzie tkwi diabeł
H4mm3R Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 Chodzi mi tylko i wyłącznie o poprawę hamowania, nie wbijam na tor itp i w zasadzi heble które mam aktualnie nie zawiodły mnie ani razu. Jednak jak już trochę zacząłem dłubać przy aucie, to co chwile nowe mody wpadają do głowy.... A przy 172hp przydałoby się aby auto również dobrze hamowało. Dzięki za odp, w takim razie zostanę przy 312 Wracając w takim razie do zadanego pytania, które heble z aukcji wydają się najlepsze ?? 288 czy 312 to bez różnicy, jak chcesz wydać kasę na 312 to kup sobie lepiej bigos i zjedz ze smakiem. 320stek jest wysyp na allegro z A6 C6, można nawet za 50zł kupić sztukę, kwestia rozpoznania zacisku na aukcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się