tyskiv6 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 A czy pod zaciski przód i tył z 3.0 tdi podejdzie tarcza 345 i 300 ? Zmienić trzeba jarzma i osłony ? Bo jak tak to od razu bym sie pokusił o większe zamiast 320 .
BeyerBrown Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Mechanicznie zacisk przedni ogarnie większą tarczę, ale jakbyś się wgryzł w temat to kilka(naście) stron wcześniej jest napisane, nieco między wierszami, że często są problemy z wibracjami przy hamowaniu o ile mnie pamięć nie myli. Bo ten od S4 ma ciut inną budowę. Z tyłu przy tarczy 300mm siedzi już kompletnie inny zacisk, jedynie osłona tarczy będzie pasowała z zestawu 320/288. Na styk, ale na szczęście bez jakiegokolwiek doginania czy innej rzeźby. Edytowane 30 Listopada 2015 przez BeyerBrown
tyskiv6 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Mechanicznie zacisk przedni ogarnie większą tarczę, ale jakbyś się wgryzł w temat to kilka(naście) stron wcześniej jest napisane, nieco między wierszami, że często są problemy z wibracjami przy hamowaniu o ile mnie pamięć nie myli. Bo ten od S4 ma ciut inną budowę. Z tyłu przy tarczy 300mm siedzi już kompletnie inny zacisk, jedynie osłona tarczy będzie pasowała z zestawu 320/288. Na styk, ale na szczęście bez jakiegokolwiek doginania czy innej rzeźby. Dzięki za pomoc , a jeszcze zapytam , jaka powinna być sensowna cena za zaciski s4 przód i tył z jarzmami .
Kamel34 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Panowie, po swapie hamulców i odpowietrzeniu układu mam komunikat BRAKE po przekroczeniu zapłonu. Doszedłem, że jak Wyżne wtyczkę od czujnika poziomu płynu w zbiorniku to komunikatu nie ma. Poziom płynu ok, hamulce też działają dobrze. Miał ktoś podobny przypadek?
Piotr Mnich Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam Zbliża mi się wymiana tarcz i chciałbym zapytać co polecacie? Myślałem nad ate pd wraz z klockami ceramic lub o zimmermann sport. Na oryginale 288/245. Choć korci mnie przeróbka na 312/255 jak by miał ktoś na sprzedaż osłony i jarzma. W sumie to liczę na pomoc w wyborze jak i w rozwiązaniu problemu czy jest sens swap'u
Dev Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 312tki mam ale to totalny bezsens, pakuj od razu 320 a potem 288. zadnych Ate ceramiki i podobnych gow....ien. Sporty sa dobre ale trzeba je czesto czyscic. Daj dobry klocek gładką tarcze i to w zupelnosci styknie.
Piotr Mnich Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 312tki mam ale to totalny bezsens, pakuj od razu 320 a potem 288. zadnych Ate ceramiki i podobnych gow....ien. Sporty sa dobre ale trzeba je czesto czyscic. Daj dobry klocek gładką tarcze i to w zupelnosci styknie. A ma ktoś do opchniecia zestaw na 320/288? :-)
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 312tki mam ale to totalny bezsens, pakuj od razu 320 a potem 288. zadnych Ate ceramiki i podobnych gow....ien. Sporty sa dobre ale trzeba je czesto czyscic. Daj dobry klocek gładką tarcze i to w zupelnosci styknie. A ma ktoś do opchniecia zestaw na 320/288? :-) Mam
IroN_87 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ja tez mam swój zestaw 320/288 w dziale giełdy tyle że do quattro
Wandej Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ja tez mam swój zestaw 320/288 w dziale giełdy tyle że do quattro To bez różnicy
Piotr Mnich Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jakie ceny i co w komplecie? I druga rzecz min 16" mi na to wejdzie? :-)
Grz3si3k Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Jakie ceny i co w komplecie? I druga rzecz min 16" mi na to wejdzie? :-) Ja mam na zimę aluski 16" - wzór od b7 i pasuje bezproblemowo A pytanko moje Panowie - czy orientujecie się jaka jest długość przewodu hamulcowego od pompy ABS do lewego przedniego koła? (odcinek do miejsca łączenia z kawałkiem elastycznym). Bo czeka mnie wymiana tego kawałka - brak możliwości rozkręcenia w miejscu połączenia A muszę wymienić elastyczny przewód Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Grz3si3k
cocoo24 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pany, czy heble z s4 b6 cabrio pasują do a4 b6? czy to takie sam setup jak z s4 b6 sedan/avant?
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pany, czy heble z s4 b6 cabrio pasują do a4 b6? czy to takie sam setup jak z s4 b6 sedan/avant? jo
elmer80 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Tomek ile za tarcze OZ I klocki ferodo na przód 320? Razem z wysyłką? wysłane z Commodore 64
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Nie mam OZtòw, tylko Ferodo. tarcze klocki i wysylka 550zł
elmer80 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Nie mam OZtòw, tylko Ferodo. tarcze klocki i wysylka 550zł To jeszcze mi napisz czy zaciski 973 i 974 to jest to co mi do B6 potrzeba pod 320?wysłane z Commodore 64
Wandej Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Nie mam OZtòw, tylko Ferodo. tarcze klocki i wysylka 550zł To jeszcze mi napisz czy zaciski 973 i 974 to jest to co mi do B6 potrzeba pod 320?wysłane z Commodore 64 A nr na jarzmie?
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 973 i 4 to 320mm jarzmo 716 981 i 2 to 345mm jajrzmo 630
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się