Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pół roku temu poprosiłem o ich sprawdzenie przy przeglądzie, wszystkie miały sprawność pow. 80%

Te piski to jęki wydawane przez opony, na ucho takie same jak te co są generowane przy ostrym hamowaniu w aucie bez abs.

Musiałbym jeszcze sprawdzić czy na asfalcie jest jakiś ślad hamowania... gdyby opony wpadały w poślizg (a abs by nie zadziałał) to byłby widoczny ciągły ślad, czyż nie?

Edytowane przez BeyerBrown
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak podpowiada logika :)

A jak wyglądają hamowanie na bardzo mokrym albo na np drodze nieutwardzonej?

Zmieniles kodowanie hamulców po przejściu na większe?

Opublikowano

Na mokrym jeszcze nie sprawdzałem.

Kodowanie mam przypisane dla hamulców 320/288, gdyż sterownik ABS nie chce przyjąć tego dla S4, ale to zrobiłem już w zeszłym roku więc stary oraz nowy komplet opon jeździł już na tym ustawieniu.

Opublikowano

sprawdź abs na żwirowej drodze jeśli zblokuje koła to coś nie tak jest,ogólnie przy poślizgu powinien zadziałać i opona może zapiszczeć ,ale pisk jest przerywany ,a nie ciągły

Opublikowano

Siły chłopak w nodze nie ma a Wy się spuszczacie

Opublikowano

Hmmm, mogę zasadzić komuś kopa w du...pala celem oceny tej siły... Dev, może jesteś chętny? :decayed: Miałbyś info z pierwszej ręki :grin:


:wink:

Opublikowano

Chyba z pierwszej nogi. ;)

Opublikowano

To brać nowe zaciski za 7 setek od Wandeja i szukać jarzm

nowe jarzma kupisz za 300 zł ..

Moje graty prawie w komplecie...

x2jfxvofzp8y.jpg

iyi4gnt3uivx.jpg

Nie myślałeś o nacinanych tarczach?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

po co ?

Opublikowano

Żeby był lans pod biedronką :decayed:

Dev dzieje się coś z moim tematem?

Opublikowano

Panowie a czy to co opisywalem wczesniej (te drgania na kierownicy) mogly by byc od jakis luzow w zawieszeniu?

Opublikowano

Żeby był lans pod biedronką :decayed:

Dev dzieje się coś z moim tematem?

Jutro wyślę Ci foty

Robię od razu 3 kpl :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Witam. Krótkie pytanie. Czy zaciski, jarzma, osłony przód 288 mm od a4 b7 2.0 tdi avant, to jest to samo to a4 b7 1.9 tdi avant?

Edytowane przez tomekxp2
Opublikowano

Jo

Opublikowano

Jakby ktos szukal porównania 312mm vs 345mm

troche stała po myciu stąd ta rdza. Felga 19

b073fe73d5a2e.jpg

Opublikowano

Poćwiczyłem wykop w prawej nodze (żaden zadek przy tym nie ucierpiał :P ) i ABS się w końcu załącza na suchym asfalcie - musiałem kopnąć pedała (hamulca... :naughty: ) z całej epy :) Acz subiektywnie ABS słabiej ingeruje w porównaniu do poprzedniego kompletu opon, wtedy wystarczyło po prostu mocno wdepnąć na hebel by w ostatnich metrach pojawiło się charakterystyczne terkotanie... wydaje mi się, że dobrze to (mniejsza ingerencja elektroniki) świadczy o nowym ogumieniu :D

Pisk opon pozostał.

PS. Dev, zwracam honor :hi::wink:

Opublikowano

a wystarczylo gdzies na zakurzony parking pojechac :)

Opublikowano

tak w ramach ciekawostki klocek S4 B7 vs klocek RS6 C7 :decayed:

066%20(Kopiowanie).JPG

jakby ktoś sobie jeszcze nie uświadomił wiekości tego klocka, to jak wygląda ramka biegów w b6/b7 prawie każdy wie :grin:

071%20(Kopiowanie).JPG

Opublikowano
:kox:
Opublikowano

No co ? Klocek z Iveco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...