BeyerBrown Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Pół roku temu poprosiłem o ich sprawdzenie przy przeglądzie, wszystkie miały sprawność pow. 80% Te piski to jęki wydawane przez opony, na ucho takie same jak te co są generowane przy ostrym hamowaniu w aucie bez abs. Musiałbym jeszcze sprawdzić czy na asfalcie jest jakiś ślad hamowania... gdyby opony wpadały w poślizg (a abs by nie zadziałał) to byłby widoczny ciągły ślad, czyż nie? Edytowane 18 Czerwca 2016 przez BeyerBrown
wampir Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tak podpowiada logika A jak wyglądają hamowanie na bardzo mokrym albo na np drodze nieutwardzonej? Zmieniles kodowanie hamulców po przejściu na większe?
BeyerBrown Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Na mokrym jeszcze nie sprawdzałem. Kodowanie mam przypisane dla hamulców 320/288, gdyż sterownik ABS nie chce przyjąć tego dla S4, ale to zrobiłem już w zeszłym roku więc stary oraz nowy komplet opon jeździł już na tym ustawieniu.
greg2505 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 sprawdź abs na żwirowej drodze jeśli zblokuje koła to coś nie tak jest,ogólnie przy poślizgu powinien zadziałać i opona może zapiszczeć ,ale pisk jest przerywany ,a nie ciągły
Dev Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Siły chłopak w nodze nie ma a Wy się spuszczacie
BeyerBrown Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Hmmm, mogę zasadzić komuś kopa w du...pala celem oceny tej siły... Dev, może jesteś chętny? Miałbyś info z pierwszej ręki
the19game Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 To brać nowe zaciski za 7 setek od Wandeja i szukać jarzmnowe jarzma kupisz za 300 zł ..Moje graty prawie w komplecie... Nie myślałeś o nacinanych tarczach? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 Żeby był lans pod biedronką Dev dzieje się coś z moim tematem?
KoJ@K Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Panowie a czy to co opisywalem wczesniej (te drgania na kierownicy) mogly by byc od jakis luzow w zawieszeniu?
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Żeby był lans pod biedronką Dev dzieje się coś z moim tematem? Jutro wyślę Ci foty Robię od razu 3 kpl
tomekxp2 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Witam. Krótkie pytanie. Czy zaciski, jarzma, osłony przód 288 mm od a4 b7 2.0 tdi avant, to jest to samo to a4 b7 1.9 tdi avant? Edytowane 20 Czerwca 2016 przez tomekxp2
diesel1511 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jakby ktos szukal porównania 312mm vs 345mm troche stała po myciu stąd ta rdza. Felga 19
BeyerBrown Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Poćwiczyłem wykop w prawej nodze (żaden zadek przy tym nie ucierpiał ) i ABS się w końcu załącza na suchym asfalcie - musiałem kopnąć pedała (hamulca... ) z całej epy Acz subiektywnie ABS słabiej ingeruje w porównaniu do poprzedniego kompletu opon, wtedy wystarczyło po prostu mocno wdepnąć na hebel by w ostatnich metrach pojawiło się charakterystyczne terkotanie... wydaje mi się, że dobrze to (mniejsza ingerencja elektroniki) świadczy o nowym ogumieniu Pisk opon pozostał. PS. Dev, zwracam honor
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 a wystarczylo gdzies na zakurzony parking pojechac
siemian Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 tak w ramach ciekawostki klocek S4 B7 vs klocek RS6 C7 jakby ktoś sobie jeszcze nie uświadomił wiekości tego klocka, to jak wygląda ramka biegów w b6/b7 prawie każdy wie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się