Arturoo Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Przerabiałem kilka etapów ... różnych. Na żadnym nie było czegoś takiego , że auto gasło przy hamowaniu . Za kilka dni wpadnie kolejny set i podejrzewam , że i on auta nie zgasi ... tym bardziej , że jakiś czas jest już manual.
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 tez mi sie wydaje ze pompa nie ma nic do tego, moze przeciazenie ujawnia jakis problem z silnikiem albo paliwem i dlatego gasnie
Dev Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Na manualu zawsze zgaśnie Edytowane 23 Listopada 2016 przez Dev
albert224 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Po swapie na 320/288 jechaliśmy w 3 jakieś 140 km/h (Autostrada A-4) ja akurat sobie usypialem z tyłu a tu nagle kierowca hamuje do zera i pod koniec mu zgasł. Myślałem że sprzęgła nie wcisnął bo on ma automat . Myślałem że już nie odpali , ale od strzała zapalił. I do tej pory tak sobie myślałem czy wcisnął sprzęgło czy nie bo myślałem że niemożliwe jest zdusić auto przy hamowaniu z wciśnięciu sprzęgłem. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Listopada 2016 przez albert224
Dev Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Wcisnął sprzęgło jak mu zdechł Edytowane 23 Listopada 2016 przez Dev
Roboform550 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Fajny byłby test hamowania zestawu 320/288 z 100 km/h z ori 288/245 Zrobiłem tak raz na seryjnym układzie 288/245. Prędkość około 160 hamowanie prawie do zera przyśpieszenie do ok 120 i kolejne hamowanie...za drugim razem to już porażka była
albert224 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Najgorsze jest to jak się jedzie autostradą jakieś 50km bez żadnego hamowania i nagle musisz prawie do zera. Za pierwszym razem wciśnięcie pedału hamulca nie jest tak skuteczne jak już za 2 czy 3. A czasu na podpompowanie nie ma . Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Arturoo Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Najgorsze jest to jak się jedzie autostradą jakieś 50km bez żadnego hamowania i nagle musisz prawie do zera. Za pierwszym razem wciśnięcie pedału hamulca nie jest tak skuteczne jak już za 2 czy 3. A czasu na podpompowanie nie ma . Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka ukkad odpowietrz
BeyerBrown Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) U mnie wszystko sprawne raczej a auto zgasło... i nie tylko mnie z tego co czytam. A nie robiłem więcej prób... Wspominając o pompie (sterowniku) ABS miałem na myśli to, że CAN-em mógłby ów sterownik przekazać odpowiednie info do ECU, tak jak np. robi to sterownik klimy. A tak to samochód myśli, że ma hamulce 320/288 a nie 345/300... Najgorsze jest to jak się jedzie autostradą jakieś 50km bez żadnego hamowania i nagle musisz prawie do zera. Za pierwszym razem wciśnięcie pedału hamulca nie jest tak skuteczne jak już za 2 czy 3. A czasu na podpompowanie nie ma . Możesz mieć układ zapowietrzony ale też może być to wina brudu lub wody który osiadł na ukł. ham. W B7 siedzi nowszej generacji ABS który ma min. funkcję oczyszczania/osuszania klocków i tarcz z brudu lub wody. Polega to na tym, że co jakiś czas niewyczuwalnie dla kierowcy klocki zbliżane są do tarcz. Edytowane 24 Listopada 2016 przez BeyerBrown
Dev Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 coś Ci sie pomyliło z tą funkcją oczyszczania tarcz i klocków w B7 takie cos jest tylko w autach z SBC
BeyerBrown Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Dev, jesteś pewien, że tego nie ma? W A4 B7 siedzi nowszy sterownik ABS/ESP (8.0), a on potrafi min. to: Podczas jazdy w deszczu lub przy opadach śniegu przednie klocki hamulcowe są co 185 sekund dociskane niewielkim ciśnieniem (0,5 –1,5 bar) do tarczy hamulcowej. Docisk trwa ok. 2,5 sekundy. Oczyszcza to klocki i tarcze hamulcowe, poprawiając skuteczność hamulców. Warunkiem działania tej funkcji są włączone przednie wycieraczki i jazda z prędkością powyżej 70 km/h. SSP324 - Audi A6 2005 Zablokowano mu tę funkcję w B7 czy jak?
Dev Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 przeciez Ci pisałem że B7 nie ma, w A6 tez nie kazdy egzemplarz
BeyerBrown Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 No rozumiem, ale trzeba było od razu to napisać, że to opcjonalny bajer Które C6-tki nie mają tego? To zależy od kraju pochodzenia, rodzaju skrzyni, silnika czy poziomu wyposażenia? Wiesz może...? W tym SSP napisano, że Boscha 8.0 można aktualizować... może dałoby się dzięki temu odblokować tę funkcję
Dev Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Pisałeś o B7 więc otrzymałeś odpowiedź a potem wyskoczyłeś jak Filip z KonopII z A6. Przekodować może i się da tylko trzeba wiedziec jak połączyć to z czujnikiem deszczu plus getołej i cholera wie co jeszcze
BeyerBrown Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Sięgnąłem do SSP324 omawiającego podwozie C6-tki tylko dlatego, że w nim szerzej omówiono nowszy ABS Boscha, zresztą w samym SSP343 opisującego B7-kę było tak napisane, więc to żadne wyskakiwanie z konopii jak sugerujesz: Podobnie jak już w samochodzie Audi A6 `04 również w Audi A4 `05 stosuje się nową generację systemu ESP Bosch 8,0 (patrz Zeszyt do samodzielnego kształce-nia nr 324). Istotną różnicą w budowie systemu w stosunku do samochodu Audi A6 jest zastosowanie czujników biernych do rejestracji liczby obrotów kół. Obok znanych funkcji cząstkowych w samochodzie Audi A4 `05 istnieje nowa funkcja - Hydraulic Fading Compensation (HFC). Na skutek kompensacji, przy której ciśnienie ha-mowania rozpoczyna regulacyjne działanie systemu ABS, sys- tem rozpoznaje z wyprzedzeniem zanik działania hamulców. Im większy jest zanik efektu hamowania, tym wyższe jest wymagane ciśnienie hamowania w celu rozpoczęcia regulacji systemu ABS. Na skutek dodatkowo wytworzonego ciśnienia hamowania przez system ESP, przy rozpoznanym zaniku efektu hamo- wania zostaje zwiększone ogólne ciśnienie w systemie. Kierowca, mimo zaniku efektu hamowania, nie potrzebuje zwiększać siły nacisku stopy na pedał hamulca w celu uzyskania takiej samej skuteczności hamowania, jak przy hamul- cach sprawnych. Realizowana w Audi A6 `05 funkcja „hill-holder“ w samochodach ze skrzynią biegów multitronic, w Audi A4 `05 nie jest wprowadzona do rozpoczęcia serii. Wspomniano de facto tylko o dwóch różnicach (pogrubiłem je) a które na logikę nie wykluczają systemu oczyszczania, więc wywnioskowałem, że reszta jest taka sama PS. W dalszym ciągu nie wiem które A6-tki mają oczyszczanie a które nie... skoro powiedziałeś A to powiedz też B i wyjaśnij, jeśli wiesz, dlaczego tylko niektóre C6 mają ten bajer. Edytowane 25 Listopada 2016 przez BeyerBrown
dominiak Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Panowie jak sie sprawuje zacisk na 2 tłoczku z a6 pod tarcze 321mm
dominiak Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 tak przypuszczałem czyli zestaw na jednym tłoczku 320 z a4 b7 bedzie lepiej sie sprawował? obecne nedza jest seryjny zestaw 288 ktory po przesiadce z gti kompletnie nie hamuje
Wandej Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Jasne. 1-tłok Ate 60mm daję radę Wymiana wszystkich reperaturek banalnie prosta i tania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się