Toskańczyk Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) 23 minuty temu, Adamek4119 napisał: A da się po zdjęciu rozpoznać zacisk od 345 od zacisku do 320 jak tak to proszę o rady Zacisk 320 od góry ma dzielone wcięcie na pół a w zacisku 345 jest duża dziura coś w stylu litery U , nie wiem jak to fachowo nazwać 345 320 Edytowane 4 Lutego 2018 przez Toskańczyk
Dev Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) Z tylu zacisku masz 3 cyfry 973 i 974 - 320mm Jarzma - 716 981 i 982 - 345mm Jarzma - 663 Edytowane 4 Lutego 2018 przez Dev
Adamek4119 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 23 godziny temu, Dev napisał: Z tylu zacisku masz 3 cyfry 973 i 974 - 320mm Jarzma - 716 981 i 982 - 345mm Jarzma - 663 Dzięki bardzo
Adamek4119 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 23 godziny temu, Toskańczyk napisał: Zacisk 320 od góry ma dzielone wcięcie na pół a w zacisku 345 jest duża dziura coś w stylu litery U , nie wiem jak to fachowo nazwać 345 320 Dzięki
MilUl Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Panowie czy to jest numer zestawu naprawczego do zaciskow 320 D4-394?
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 26 minut temu, MilUl napisał: Panowie czy to jest numer zestawu naprawczego do zaciskow 320 D4-394? Tak.
MilUl Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Godzinę temu, Wandej napisał: Tak. Podziękował Majster !
dzejo Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Szukam kompletu na swap z 288 na 320mm. Ma ktoś może na sprzedaż taki komplecik do b6 pod fele 17
Wojtaz Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 W dniu 4.02.2018 o 22:48, Toskańczyk napisał: Zacisk 320 od góry ma dzielone wcięcie na pół a w zacisku 345 jest duża dziura coś w stylu litery U , nie wiem jak to fachowo nazwać 345 320 Ale to kolego też nie jest precyzyjna informacja, bo np. te same zaciski o oznaczeniach 973 i 974 czyli 320mm , ale pochodzące z Audi A6 C5 po lifcie, nie mają dzielonego otworu tylko pełny, tak jak w zaciskach pod 345mm
tsluszniak Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Mam szybkie pytanie - chcę zrobić swap hamulców z 312 na 320 i tu jeśli chodzi o przód to jest temat prosty. Ale co z tyłem? Teoretycznie powinienem wsadzić 288mm, ale czy mogę wrzucić 300mm z S4? Z czym się to wiąże? Nowy zacisk, jarzmo, osłona, tarcze i klocki? Ale przede wszystkim .. ma to sens? Ma ktoś taki zestaw z S4, ale tylko na tył? Na przód już mam 320mm.
daniok Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 8 minut temu, tsluszniak napisał: Mam szybkie pytanie - chcę zrobić swap hamulców z 312 na 320 i tu jeśli chodzi o przód to jest temat prosty. Ale co z tyłem? Teoretycznie powinienem wsadzić 288mm, ale czy mogę wrzucić 300mm z S4? Z czym się to wiąże? Nowy zacisk, jarzmo, osłona, tarcze i klocki? Tak, trzeba zmienić wszystko wymienione. 9 minut temu, tsluszniak napisał: Ale przede wszystkim .. ma to sens? Przy typowych (wysokich) cenach zestawu na tył w stosunku do korzyści według mnie nie ma to sensu, stoczyłem "małą" dyskusję na ten temat w tym wątku (https://a4-klub.pl/topic/18311-upgrade-hamulców-w-naszych-a4/?page=313&tab=comments#comment-5152401).
Wylye Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Dzień dobry (wieczór) W zasadzie nie "upalam" auta, jednak od początku moje hamulce są takie sobie. Mam na przodzie 312. Ostatnio (wczoraj) tak się złożyło, że pojeździłem autem mojego szefa (to samo, A4B6 z tym samym silnikiem tylko, że S-line zawsze myślałem że to "S" to snobizm - do wczoraj...) i od wczoraj mam "złość" że moje auto tak nie hamuje... (choć lepiej jedzie ) Mam włożone na przodzie jakieś FERODO (już wkrótce trzeba będzie zmieniać. Kupiłem to kiedyś w nadziei że skuteczność hamulca się poprawi...) Nie mówię, że to - to nie hamuje. Ale po tym wczorajszym doświadczeniu z S-line - czuję się trochę nie "teges" Moje pytanie jest takie (przewertowałem temat - żeby nie było i wiem przy jakim swap - jakie zmiany są potrzebne) Czy montaż w miejsce moich 312 - np 320 da mi odczuwalną jakąś poprawę- czy trzeba iść "wyżej" ? A może jakieś inne klocki? Proszę się nie... krzywić
Wylye Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Często jak szukam drobnych, to jak mawia pewien mój znajomy - muszę podciągać wyżej spodnie... nie chodzi mi o uzależnienie zwane "wiecznym poprawianiem fabryki" Pytam po pierwsze czy rzeczywiście układ hamulcowy oparty o 312 z definicji jest "taki sobie" czy może problem jest w serwie/pompie/producencie klocków, a może TTTM i trzeba iść "wyżej" A co jak by tak dać na przód zaciski o większej średnicy (sorry jak "bredzę" tylko pytam) Edytowane 17 Lutego 2018 przez Wylye
Onyks Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Przecież pakiety S-Line nie mają nic wspólnego z rodzajem zastosowanych hamulców... Załóż 320/288 a będziesz zadowolony. Seryjne hamulce w b6 faktycznie są marne.. Poza tym wszystko to o co pytasz wielokrotnie juz bylo poruszane w tym temacie. Poczytaj kilka stron wstecz, a rozwiejesz większość wątpliwości jakie mogą Ci się nasunąć przy wyborze zestawu na SWAP. Edytowane 17 Lutego 2018 przez Onyks
Wylye Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) 19 minut temu, Onyks napisał: Przecież pakiety S-Line nie mają nic wspólnego z rodzajem zastosowanych hamulców... Załóż 320/288 a będziesz zadowolony. Seryjne hamulce w b6 faktycznie są marne.. Nie wiem czy mają czy nie (skoro piszesz, że nie - biorę to jako dobrą monetę i zapamiętam ) ale jazda tym autem a raczej jego hamownie wprawiło mnie wczoraj w konsternację... odnośnie porady 320/288 - również biorę jako "dobrą radę" dzieki Ps A możesz mi podać (albo ktoś z kolegów) jak zechcę z 312 na 320 to jakich zacisków szukać do mojego quatro, bo to że jarzmo i osłonę i tarczę to jasne. (jakie nr OEM?) W pierwszej stronie topiku jest info, że "qutro" różni się w takim przypadku z tyłu. I nry OEM podane są dla 345 czy takich szukać? Chyba że coś przeoczyłem to wyprostuj plse Cytuj Poza tym wszystko to o co pytasz wielokrotnie juz bylo poruszane w tym temacie. Poczytaj kilka stron wstecz, a rozwiejesz większość wątpliwości jakie mogą Ci się nasunąć przy wyborze zestawu na SWAP. Tak. Jasne już wobec tego nie zawracam więcej Tobie głowy. Idę czytać. dzięki za re Edytowane 17 Lutego 2018 przez Wylye
H4mm3R Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Opublikowano 18 Lutego 2018 12 godzin temu, Wylye napisał: A możesz mi podać (albo ktoś z kolegów) jak zechcę z 312 na 320 to jakich zacisków szukać do mojego quatro, bo to że jarzmo i osłonę i tarczę to jasne. (jakie nr OEM?) W pierwszej stronie topiku jest info, że "qutro" różni się w takim przypadku z tyłu. I nry OEM podane są dla 345 czy takich szukać? Chyba że coś przeoczyłem to wyprostuj plse Zaciski, jarzma posiadają numery ale nie ą to numery OEM które są wypisywane na każdej aukcji allegro. Tutaj sprawdza się metoda wizualna. Na przód potrzebujesz tylko zaciski z jarzmami, tarcze i klocki kupujesz nowe.
Wylye Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 @H4mm3R To mi wiele wyjaśnia. Czy dobrze "kompinuję" że moje jarzmo (312) i sam zacisk obsługują tarczę do 312. Wszystko "powyżej" obsługiwane jest już przez JEDEN tylko zestaw jarzmo/zacisk? i to miałbym znaleźć?
daniok Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 28 minut temu, Wylye napisał: @H4mm3R To mi wiele wyjaśnia. Czy dobrze "kompinuję" że moje jarzmo (312) i sam zacisk obsługują tarczę do 312. Nie, (zgodnie z informacjami z pierwszej odpowiedzi z tego wątku) zacisk do 288 i 312 jest ten sam, ale jarzma są różne (ze względu na różne średnice tarczy). 31 minut temu, Wylye napisał: Wszystko "powyżej" obsługiwane jest już przez JEDEN tylko zestaw jarzmo/zacisk? i to miałbym znaleźć? Również nie, w pierwszej odpowiedzi w tym wątku i kilka wcześniej zostały podane numery zacisków i różnice wizualne między 320 i 345 - są podobne, ale to dwa różne zestawy... Powyżej 345 to jeszcze inna bajka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się