Wandej Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 36 minut temu, DarkMind napisał: Dev, mam u siebie według wlepki hamulce: 1LB to tarcza przód 288 1KD to tarcza tył 245 jak rozumiem byłby sens swapa na 320/288? Pytanie czy do moich zimowych 16 wejdą takie? 7Jx16 offset 42 - ori audi. Gdzieś czytałem, że masz gotowe zestawy na swapa z regenerowanymi i malowanymi (na czerwono?) zaciskami, czy to aktualne? Czy jakiś rachunek jesteś w stanie wystawić, jak rozumiem, ewentualny kontakt telefoniczny w kwestii szczegółów, jakieś konkretne godziny na dzwonienie? Pozdrawiam. Dzwoń do Deva albo rsdziadek. Zrobią Ci profi zaciski. Pokaż foto felg ale jeśli ori to powinno wejść.
Dev Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Godzinę temu, DarkMind napisał: Dev, mam u siebie według wlepki hamulce: 1LB to tarcza przód 288 1KD to tarcza tył 245 jak rozumiem byłby sens swapa na 320/288? Pytanie czy do moich zimowych 16 wejdą takie? 7Jx16 offset 42 - ori audi. Gdzieś czytałem, że masz gotowe zestawy na swapa z regenerowanymi i malowanymi (na czerwono?) zaciskami, czy to aktualne? Czy jakiś rachunek jesteś w stanie wystawić, jak rozumiem, ewentualny kontakt telefoniczny w kwestii szczegółów, jakieś konkretne godziny na dzwonienie? Pozdrawiam. 693456699 Masz w podpisie
DarkMind Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) W dniu 6.05.2019 o 20:56, Wandej napisał: Dzwoń do Deva albo rsdziadek. Zrobią Ci profi zaciski. Pokaż foto felg ale jeśli ori to powinno wejść. felgi 16" mam takie: ori Ronal: 7Jx16 offset 42 rozmawiałem juz z Dev, czytam jeszcze forum i troche głupieje. w tej chwili polecono mi tarcze i klocki textara przód i tył. (mam to na tyle teraz i jest ok, z przodu nie pamiętam co mam i piszczy czasami chamsko) na forum pisze się głównie o: przód: zimmerman tarcze + ferodo ds tył: zimmerman tarcze + ferodo zwykłe dlaczego zimmerman nie sport? czy to kwestia przerostu formy nad treścią dla 320/288 czy faktycznie z jakiegoś powodu gładkie lepsze? za to nigdzie nie widziałem, czy jest polecany jakiś konkretny płyn hamulcowy? widziałem nawet motula;) Edytowane 10 Maja 2019 przez DarkMind
poloaudi Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Koledzy zmieniam tył na 330 i będę kupować helicoil żeby zrobic w jarzmie 10mm. Czy to ma być z m12x1,5mm na m10x 1,25 Czy m12x1,25? Tych pierwszych nie mogę znaleźć a nie mam grzebienia do gwintów. Pytanie do osób które są pewne ?
MaTeo85 Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 (edytowane) heli coil ma być opisany tak samo jak śruba którą w niego wkręcisz, czyli jeśli wkręcasz M10x1,5 to helicoil ma też być m10x1,5 a widze że chcesz przejsc z większego gwintu na mniejszy to skok musisz mieć taki sam jak już masz w jarzmie i wtedy dopasować do tego śrubę. Może zastanów się nad montażem takiej tulejki zamiast helicoil: https://allegro.pl/oferta/tulejka-gwintowa-m10-x1-5-zerwany-gwint-wkladka-6940358495 rozmiar wtedy możesz dopasować do ori gwintu 1,25 a jarzmo rozwiercasz i gwintujesz na nowo Edytowane 12 Maja 2019 przez MaTeo85
Dev Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 57 minut temu, poloaudi napisał: Koledzy zmieniam tył na 330 i będę kupować helicoil żeby zrobic w jarzmie 10mm. Czy to ma być z m12x1,5mm na m10x 1,25 Czy m12x1,25? Tych pierwszych nie mogę znaleźć a nie mam grzebienia do gwintów. Pytanie do osób które są pewne ? W jarzmie 330/22mm masz gwint M12x1.5 do tego musisz dopasowac helicoil na gwint M10x....
ZwierzuTom Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 W dniu 8.05.2019 o 19:17, DarkMind napisał: felgi 16" mam takie: ori Ronal: 7Jx16 offset 42 rozmawiałem juz z Dev, czytam jeszcze forum i troche głupieje. w tej chwili polecono mi tarcze i klocki textara przód i tył. (mam to na tyle teraz i jest ok, z przodu nie pamiętam co mam i piszczy czasami chamsko) na forum pisze się głównie o: przód: zimmerman tarcze + ferodo ds tył: zimmerman tarcze + ferodo zwykłe dlaczego zimmerman nie sport? czy to kwestia przerostu formy nad treścią dla 320/288 czy faktycznie z jakiegoś powodu gładkie lepsze? za to nigdzie nie widziałem, czy jest polecany jakiś konkretny płyn hamulcowy? widziałem nawet motula;) Witam Na poprzednich stronach znajdziesz kilka fotek z mojego swapa, mam z tyłu tarcze ROTINGER GT Sport i jestem z nich bardzo zadowolony, klocki ATE ceramiczne. Z przodu obecnie tarcze ATE ale też będę zmieniał na rotinger. Ja szcze polecam za***iście hamują i nic nie piszczy. Tył składał mi rs dziadek, bardzo polecam, człowiek wie co robi, polecam
Emejcz Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Czy przejście z 255 na 288 z tyłu bez ruszania przodu spowoduje jakąś odczuwalną różnicę w hamowaniu? Robił ktoś taki patent?
poloaudi Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 10 godzin temu, MaTeo85 napisał: heli coil ma być opisany tak samo jak śruba którą w niego wkręcisz, czyli jeśli wkręcasz M10x1,5 to helicoil ma też być m10x1,5 a widze że chcesz przejsc z większego gwintu na mniejszy to skok musisz mieć taki sam jak już masz w jarzmie i wtedy dopasować do tego śrubę. Może zastanów się nad montażem takiej tulejki zamiast helicoil: https://allegro.pl/oferta/tulejka-gwintowa-m10-x1-5-zerwany-gwint-wkladka-6940358495 rozmiar wtedy możesz dopasować do ori gwintu 1,25 a jarzmo rozwiercasz i gwintujesz na nowo No właśnie kombinuję coś żeby nie rozwiercać jarzma, ale szukam i szukam i nie mogę znaleźć tulejki na m12x1,5. Bo jak bym wkręcił helicoil sprężynkę do zerwanych gwintów 12x1,5 to jaki gwint miał bym w środku?
Dev Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 (edytowane) Godzinę temu, Emejcz napisał: Czy przejście z 255 na 288 z tyłu bez ruszania przodu spowoduje jakąś odczuwalną różnicę w hamowaniu? Robił ktoś taki patent? robił, jest roznica ale lepiej pakowac 320 na przód Edytowane 12 Maja 2019 przez Dev
Dev Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 34 minuty temu, poloaudi napisał: No właśnie kombinuję coś żeby nie rozwiercać jarzma, Bo jak bym wkręcił helicoil sprężynkę do zerwanych gwintów 12x1,5 to jaki gwint miał bym w środku? nie jarzma tylko zwrotnicy Gwint na pewno bedzie M10 ale nie wiem jaki skok, zreszta to bez znaczenia dajesz i tak nowe sruby, najlepiej na 6-kątny łeb
poloaudi Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć.
Dev Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 12 minut temu, poloaudi napisał: Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć. jutro zobacze co mam i dam Ci znac z tego co pamietam to mam M12x1.5 na M10x1.5
MaTeo85 Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 W helicoil nie bardzo jest możliwość zmiany skoku gwintu. Jeśli wkrecisz sprezynke w gwint m12x1,5 to wtedy musisz mieć m10x1.5. Z Tym że sprezynka helicoila z gwintem wewnetrznym m10x1,5 nie koniecznie idealnie wejdzie w gwint m12x1.5 bo do sprezynek są specjalne gwintowniki o delikatnie zmienionej geometrii i srednicy ale mozesz spróbować wkręcić sprezynke helicoila i sprawdzic czy sruba bedzie się wkrecala bez oporów i czy nie bedzie za luźno.
Exmi Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Panowie tarcze 320 z A6 c5 fl będą pasowały do a4?
kkam Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 12 godzin temu, poloaudi napisał: Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć. Robie podobnego moda, ale co prawda jarzma tylko pod 300. Ja zastosowałem tulejki https://allegro.pl/oferta/tulejka-cienkoscie-do-naprawy-gwintu-m10-x1-5-l-18-7901182727?snapshot=MjAxOS0wNS0xMlQxMjo0Mzo1MC43OTFaO2J1eWVyOzEyMjUwOGY2YWQzODliNTc2NGQ4ZTNkNWM5ZWNjMjI2Njk2NWYwNDhjODY3NTVjZTMyNTgxYWM0YmNkZTgxYWE%3D Trzeba kupić nowe śruby M10x1.5. (bo stare są m10x1.25 i do tego na imbus)
MaTeo85 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Ta tulejka cienkościenna jest "samo gwintująca" w przypadku wkręcania jej w gotowy gwint dobrze było by ją zapunktować z obu stron tak aby nie wykręcała się lub wkręcić ją na klej do gwintów.
rs dziadek Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 15 godzin temu, poloaudi napisał: Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć. Ale mieszacie. Kolego aby dostosować jarzmo pod zestaw 330 tył bez powiększania otworu w zwrotnicy, kupujesz sprężynki helikoila M10x1,5 o długości 1 cm. Do tego dokupujesz w dobrym sklepie z art. metalowymi dwie śruby M10x1,5 o długości 6 cm i dwie śruby M10x1,5 o długości 7 cm. Śruby minimum twardość 10,9. Idealne były by śruby o pół centa krótsze, ale ja takich nie znalazłem. Dłuższe w niczym nie przeszkadzają. Sprężynki M10x1,5 mają średnicę zewnętrzną około 12,40. Przy ich zakładaniu dajesz trochę kleju do gwintów. Ja stosuję loctite. Możesz sobie kupić taki zestaw i tam masz wszystko oprócz kleju do gwintów. https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-naprawy-gwintow-m10x1-5-helicoil-10-spre-6932951251 Możesz też kupić same sprężynki. Wkręcisz je wąskimi szczypcami. Ewentualnie odezwij się do mnie na pw z adresem, to Ci wyślę wszystko co będzie ci potrzebne, do przeróbki tyłu na 330. 1
Amigo33 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Koledzy, kupiłem zestaw 320....ale z C5, zaciski wiem,że pasują, a jarzmo, tarcze??
Dev Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 36 minut temu, Amigo33 napisał: Koledzy, kupiłem zestaw 320....ale z C5, zaciski wiem,że pasują, a jarzmo, tarcze?? Zrób foto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się