Nosb Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Kurfa nie bede po 20 razy zmienial hamulcy w twojej Bo sie decydujesz jak baba w ciazy Najpierw S4 zaloz ... teraz toto Oj chyba sie nie wyplacisz
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Przeciez siedza 320mm, co Ty marudzisz? Nie bede Ci juz wiecej gadzetow podsylal do montazu. Czill
Nosb Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Nie wierze Pewnie jeszcze cos wymyslisz :gwizdanie:
adamooo Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 jak wam biją tarczę to na krakowskiej u nas koleś na samochodzie toczy i jest jak nówka.. ja tam mam 345 i sobie jeszcze walne przewody w oplocie i będzie malina
Dev Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 dzisiaj przypadkiem trafiłem na cos takiego w S4 B5L: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0a26b05dc317985f"
SID Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 dzisiaj przypadkiem trafiłem na cos takiego w S4 B5L: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0a26b05dc317985f" czarna S4 b5 sedan znajomego marcina zacisk 8-mio tloczkowy typowy RS tarcza 365x34mm 2-czesciowa blisko mieszkacie obok siebie widze
siemian Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 dzisiaj przypadkiem trafiłem na cos takiego w S4 B5L: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0a26b05dc317985f" czarna S4 b5 sedan znajomego marcina zacisk 8-mio tloczkowy typowy RS tarcza 365x34mm 2-czesciowa blisko mieszkacie obok siebie widze hmmm... nie wygląda mi to na 365... Ale skoro tak mówisz to tak jest. Boki opon ma "nadgryzione" dokładnie tak jak ja
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 dzisiaj przypadkiem trafiłem na cos takiego w S4 B5L: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0a26b05dc317985f" czarna S4 b5 sedan znajomego marcina zacisk 8-mio tloczkowy typowy RS tarcza 365x34mm 2-czesciowa blisko mieszkacie obok siebie widze tak, juz ja kilka razy maijałem na drodze a stała w sobotę rano pod I-cars-em mogłem z chłopem zagadac :mysli: :mysli: na pewno bedzie jeszcze okazja a tak na marginesie, napisz mu zeby zajął sie tyłem bo z tego co widziałem jest tam "dance macabre"
mystic.pl Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jak by ktoś szukał, to wstawiłem w dziale sprzedam kompletny zestaw pod 320mm z 3.0 tdi
devilpage Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 a co sadzicie o zestawach brembo 355 z inter cars kpl zaciski jarzma tarcze i klocki?
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 a co sadzicie o zestawach brembo 355 z inter cars kpl zaciski jarzma tarcze i klocki? jak Cie stac to czemu nie zapodaj link
devilpage Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 o cholera przeliczylem sie nie wiem czemu ale wczesniej obila mi sie o oczy cena 3 tys zł a tu teraz 16 :gwizdanie: :gwizdanie: masakra, ja swoja a4 sprzedalem własnie a teraz poluje na B8 ale jednak o tych hamulcach mogę zapomniec ----------------------------------------------------------------------------------------------- ******* Spam - Oferty sprzedaży w postach niezwiązanych z tym tematem.
jaro4444 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a co sadzicie o zestawach brembo 355 z inter cars kpl zaciski jarzma tarcze i klocki? Olej IC Tu masz różne komplety, od BIG OM, po Stage 4 (max. 1850$ z dwuczęściowymi tarczami 355 mm i sześciotłoczkowymi zaciskami Porsche): http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/ECS_Stage_4/ES2538/
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a co sadzicie o zestawach brembo 355 z inter cars kpl zaciski jarzma tarcze i klocki? Olej IC Tu masz różne komplety, od BIG OM, po Stage 4 (max. 1850$ z dwuczęściowymi tarczami 355 mm i sześciotłoczkowymi zaciskami Porsche): http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/ECS_Stage_4/ES2538/ Jak już wrzuciłeś link do tej strony to jest tam pare innych fajnych drobiazgów. Tarcze 320x30 do A4: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/ECS_OE_2_Piece/ES2690/ Tarcze 345x30 + jarzma jak by ktoś chciał przejść na większy rozmiar: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Big_Brake_OEM/ES6241/ No i klocki co o nich myslicie??? http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Pads/ES10261/ oraz http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Pads/ES1843932/
KENOiX Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Tarcze 345x30 + jarzma jak by ktoś chciał przejść na większy rozmiar:http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Big_Brake_OEM/ES6241/ i te jarzma pasują do każdego zacisku?
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Tarcze 345x30 + jarzma jak by ktoś chciał przejść na większy rozmiar:http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Big_Brake_OEM/ES6241/ i te jarzma pasują do każdego zacisku? Nie tylko do jednotłoczkowego ATE z tarczą 320x30mm
mystic.pl Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Tarcze 345x30 + jarzma jak by ktoś chciał przejść na większy rozmiar:http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Big_Brake_OEM/ES6241/ i te jarzma pasują do każdego zacisku? Nie tylko do jednotłoczkowego ATE z tarczą 320x30mm Z łączeniem zacisków od 320 do jarzm od 345 bym uważał. Montując u siebie zestaw 345 sprawdzałem jak to wyjdzie i wg. mnie nie pasuje to dobrze. Zacisk od 320 na jarzmie od 345 praktycznie leży na tarczy nie zostawiając nawet minimalnej szczeliny, gdzie o w ori zestawach czy to 320 czy 345 między zaciskiem a tarczę jest dobre pół centymetra przestrzeni.
KENOiX Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 czyli do 3.0TDI podejdą, wynika z tego, że aby zmienić heble z 320 na 345 wystarczą same jarzma. Tarcze 345x30 + jarzma jak by ktoś chciał przejść na większy rozmiar:http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/Big_Brake_OEM/ES6241/ i te jarzma pasują do każdego zacisku? Nie tylko do jednotłoczkowego ATE z tarczą 320x30mm Z łączeniem zacisków od 320 do jarzm od 345 bym uważał. Montując u siebie zestaw 345 sprawdzałem jak to wyjdzie i wg. mnie nie pasuje to dobrze. Zacisk od 320 na jarzmie od 345 praktycznie leży na tarczy nie zostawiając nawet minimalnej szczeliny, gdzie o w ori zestawach czy to 320 czy 345 między zaciskiem a tarczę jest dobre pół centymetra przestrzeni. ciekawe jakie może mieć to konsekwencje, jeżeli nie dotyka to znaczy chyba że może być... jak by to się sprawdziło to wtedy przesiadka z 320 na 345 była by po kosztach...
mystic.pl Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 No nie wiem czy nie dotyka najcieńszego szczelinomierza jaki był na warsztacie nie mogłem wcisnąć, a jak tarcza się nagrzeje, to tak jak metal zwiększa objętość. Z tym, że jarzma z tego kita mogą byś specjalnie wyższe i all będzie pasować, ja się odnosiłem do ori jarzm.
KENOiX Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 no to faktycznie przyciasnawo troszkę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się