pionti2 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Niestety ucieszyłem się zbyt szybko. Pukanie nadal występuje, w zasadzie o takim samym natężeniu jak przed wymianą wałka i szklanek. Najbardziej słyszalne jest na lewo od samochodu tak w odległości 3 metrów lub wewnątrz samochodu. Nawet nie chce mi się myśleć co to może być i tracić kasy na kolejne wymiany...
piotrsob1 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 To chyba mała muka w diagnozie nastąpiła Jak podałeś wymiary starego wałka, to był on raptem ździebko wybrakowany, a puka pewnie coś innego Pany, zalecam rozsądek w wydawaniu pieniędzy , solidna diagnoza to podstawa , u mnie wałek w dwa razy gorszym stanie niż u kolegi śmiga i daje radę bez problemu Jak możesz to wrzuć filmik z tym pukaniem
pionti2 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 No właśnie. Lepiej pojechać do jednego mechanika, drugiego i zasięgnąć opinii, a nie sugerować się postami w internecie typu "na 90% to wałek i szklanki".
mateusz233 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) U mnie po wymianie jest lepiej, ale jeszcze coś dudni i jest to prawdopodobnie dwumas bo nasila się jak wcisnę sprzeglo do połowy. Edytowane 20 Lipca 2015 przez mateusz233
lukaszooo Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Pomyśl na zdrowy rozum jak przez internet mozna w 100% zdiagnozować usterkę. Druga sprawa o której pisze wielokrotnie to fakt że prawdziwi fachowcy nie mają czasu pisać na forach tylko robią robotę
pionti2 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Pomyśl na zdrowy rozum jak przez internet mozna w 100% zdiagnozować usterkę. Druga sprawa o której pisze wielokrotnie to fakt że prawdziwi fachowcy nie mają czasu pisać na forach tylko robią robotę Było minęło. Przynajmniej mam nowe szklanki które wg. fachowców z internetu "wymienia się co 200tyś kilometrów" . A tymczasem mam wałek do sprzedania. 100% ori. Cena 300zł. Fotki wałka zamieszczone gdzieś w wcześniejszych postach A do wałka mogę dorzucić ori panewki (z emblematami VW). Dla zainteresowanych prześle fotkę. Edytowane 20 Lipca 2015 przez pionti2
pionti2 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Jak możesz to wrzuć filmik z tym pukaniem Założyłem nowy temat, bo raczej to nie wina wałka Zamieściłem również filmik http://a4-klub.pl/index.php?/topic/327662-dziwne-odglosy-filmik/
KoJ@K Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Panowie fachowcy, patrzac na te zdjecia jak ocenili byscie ten walek rozrzadu? Od razu zapytam, bo moze ktos sie orientuje, czy w kazdym 1.9 tdi PD sa te same wałki? I czy walek,glowica itd z silnika BLT bedzie pasowala np do silnika AVF/AWX, ASZ/AXR itd ??
arimoto Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Większość jest taka sama w tdi pd, a co do wałka suwmiarka i zmierz krzywki, miałem przypadki gdzie wałek był starty 4mm na krzywce zaworowej (każda krzywka powinna mieć tyle samo milimetrów).
mateusz233 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Ciezko ocenic po tych zdjeciach. Na moje oko na pierwszym zdjeciu czwarta krzywka już ma ślady zużycia, ale moge sie mylić. Najlepiej patrzeć na fazkę. Krzywki nie mogą być podrapane bo to oznacza że warstwa utwardzona już przestała istnieć. Samo mierzenie nie mówi wszystkiego o stanie wałka. U mnie na przykład był najbardziej zużyty przed najwyższym punktem krzywki. Nawet 0,5 mm zużycia ma wpływ na prace silnika i może być już słyszalne, wiec nie wyobrażam sobie jak mógł chodzić silnik z wałkiem zużytym 4 mm . Jeśli chodzi o rodzaje wałków do 1.9 PD to z tego co wiem są 3 rodzaje: zwykły (poprzeczne czy wzdłużne - bez różnicy), do wersji z DPF oraz do SDI. Ten do DPF ma inne krzywki do napędu pompowtrysków (wyraźnie widać próg) a od SDI podobno pasuje i daje lepsze osiągi. Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez mateusz233
C4NC3R Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 up wszystko o walkach było już pisane. a te od sdi to tylko teoria której nikt na forum nie sprawdzał. jeśli mój nowy ori wałek dalej będzie się wycieral wloze na próbę wałek sdi Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 1
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie fachowcy, patrzac na te zdjecia jak ocenili byscie ten walek rozrzadu? Od razu zapytam, bo moze ktos sie orientuje, czy w kazdym 1.9 tdi PD sa te same wałki? I czy walek,glowica itd z silnika BLT bedzie pasowala np do silnika AVF/AWX, ASZ/AXR itd ?? Te krzywki które są dobrze widoczne na zdjęciach nie wykazują prawie zużycia , poza leciuśkim przytarciem po całym obwodzie na krzywkach zaworowych i pompowtrysków Jak byś chciał go wyrzucić do złomu to chętnie go przygarnę, bo mój w dużo gorszym stanie, ale na MILITECU śmiga już prawie rok bezproblemowo P.S. do mojego nie za bardzo będzie pasował, chyba że wywalę DPF-a i skoryguję sofcik Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
Blachu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 up wszystko o walkach było już pisane. a te od sdi to tylko teoria której nikt na forum nie sprawdzał. jeśli mój nowy ori wałek dalej będzie się wycieral wloze na próbę wałek sdi Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Na jakim oleju jeździsz, że wałek tak się wyciera??
C4NC3R Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) najlepsze co może byc (podobno) motul od dzika. wymiany co ok 10 kkm. chociaż teraz zmniejsze interewal do 7 kkm.następna wymiana i zalewam LM toptec 5100Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez C4NC3R
Blachu Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Z tym motulem, że jest taki naj naj, nie byłbym taki pewny tego.... Chyba miałeś na myśli top tec 4100
C4NC3R Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 tak 4100. napisałem 5100 ale chyba dlatego że późno było i że zamówione 5 + 1 gratis... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
elmer80 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Valvoline durablend też ma dobre parametry. Motul specyfik nie jest może najlepszy ale spełnia wymogi 505.01 więc nie ma co psioczyc wysłane z Commodore 64
Blachu Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Castrol też ma oleje spełniające normę 505.01 i co z tego Jeśli chodzi o Valvo to linia Synpower jest raczej o klasę wyżej niż Durablend
elmer80 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Dlatego napisałem że ma dobre parametry jak np. temp zapłonu. Wystarczy poczytać karty charakterystyki żeby dobrać olej. Co do jakości to nie ma co przesadzać. W starego klekota lać super hiper itd. wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się