Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


majster151

Rekomendowane odpowiedzi

Za to wałek porządny kupił, półpanewki mi odradzano Glyco i kupilem ori. Takiej dużej różnicy cenowo nie ma. Z resztą tak na dobrą sprawę wielu mechaników przełożyłoby pewnie górne na dół bo nie widać na górnych śladów zużycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wałeczek klasa:D podziękowania dla turzola za znalezienie :P przejechane juz ponad 200km na razie nic w oleju nie znalazłem oby tak dalej :D autko chodzi świetnie :) dzis dowiedziałem swojego mechanika,i dowiedziałem sie o następnej robocie przy wózku,mianowicie magiel do wymiany :D no cóż trzeba to trzeba :P

A co do oleju to jaki doradzacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np. wlasnie leje Valvoline, slyszalem kiedys dwa silniki zalane najpierw motulem, a pozniej Valvo - roznica w pracy silnika byla slyszalna od razu zaraz po odpaleniu auta na nowym oleju. Znajomy jak przeszedl na Valvoline to stwierdzil, ze zaczelo mu ubywac mniej oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tygodniu oddaje a4 b6 do mechanika na wymiane hamulcy na 320/288 i tak sie złozyło ze akurat zmieni mi przy okazji olej. Ale najwazniejsze to to że zdejmie mi górna pokrywe aby ocenic wałek rozrządu.Czy nie wyjmujac go będzie mógł stwierdzic stan panewek? Czy nie wyjmujac go na stół bedzie mozna wogóle w miare go zbadać? I czy przy okazji wymienic uszczelniacze PD ? Rozumiem ze przy tej operacji musiałby wyjąć pompowtryski i potem je dobrze ustawić czego się boje. Przebieg 270kk . Martwi mnie głośna praca i terkotanie głosne buczenie przy przyspieszaniu. synchro wałka 0,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walek oceniasz bez zdejmowania, panewek nie dotykaj jesli nie chcesz wymieniac walka. Na reszte odpowiedziales sobie sam. Przestaw synchro na +1 +2 powinno byc ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wtedy moze odczuc mulowatosc auta. Jezeli nic sie nie dziej, nie ma zadnych problemow z odpalaniem, nadmiernym kopceniem itd, to po co na sile chcesz wymieniac oringi na PD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odpalaniem nie mam problemów. Co do spalin to są one takie duszace. Podejrzewam że za głośną pracę silnika będzie odpowiadał zużyty wałek i panewki a także szklanki. Słychać cały czas takie ciche stukanie tak jak by wiatrak o coś obcieral. Tak mnie to wszystko wkurza że najchętniej bym wymienił wałek panewki szklanki i inne zuzywajace się elementy na nowe z ASo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie wałka kawałek czasu temu jakies 2 lata temu, wałek rozrządu pękł na pół :) w silniku trochę się zrobiło bagno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turzol kiedyś pisał o jakimś niemieckim za ok 900zł, ruville i wszystkie podobne za 500zł to odlewy i tego nie warto montować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o Kolbenschmidt ?? ok 770 zl na Allegro . Panewki: Glyco Szklanki: Ina , uszczelniacz, I przy okazji uszczelniacze na pompkach... Mógłby mi ktoś jeszcze napisać ile śrub i do czego potrzebuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie dudnienie z filtra powietrza w pierwszym poscie masz wszystko opisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mnie dopadło buczenie silnika tylko dziwna sprawa że po wymianie filtrów ... :eusathink: w tamtym roku działałem z tematem szklanek wałka uszczelniaczy itp . Wszystko gites było aż do ostatniego weekendu zmieniłem filtry odpaliłem fure i jadąc słyszałem buczenie jakby przytkany filtr był .. błędnie sie go nie da zamontować wszystko wyczyszczone i skręcone jak trzeba .. dodam jedynie że jeden wtrysk mi sie przycina ale w tym tygodniu mam go wymieniać plus uszczeniacz pompki .. niewiem czy całość atakowac na każdy czy poprostu jeden .. najgorzej że nie mogę obadać sprawy szybciej tylko musze czekać do weekendu jak sie okaże znowu że całość szklanki itp do zmiany to masakra :wallbash: .. przeleciałem na nich jakieś 35 tys .. i niewiem co tam było wsadzone musiałbym badać na fakturach .. Co więcej zmieniony czujnik temp oraz termostat gdyż przez jakiś czas nie trzymał 90 na blacie i troche przejechałem na tym niczym była okazja do wymiany ... jak myslicie szklanki wałek itp znowu do roboty ? :eusathink: przy zmianie biegów kopci na czarno a na jałowym jak mu depne to tak jakby pluł paliwem /wodą niewiem co to ale pewnie to przez ten wtrysk który mi sie zawiesza .. poradzicie coś bo wiosna się zbliża i znowu ta sama sytuacja co w tamtym roku :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne masz odlewany walek za 500zl a jego zywotnosc to ok 30tys. Szukaj uzywki i wymien sam walek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...