Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


majster151

Rekomendowane odpowiedzi

czyli po ustawieniu synchro powinno przestać telepac na zimnym pp odpaleniu i powinno wrócić do normy korekcję?
jeszcze moje pytanie czy mogę na tym kącie jeździć do poniedziałku bo wtedy jestem umówiony do mechanika
logg.jpg

Edytowane przez bolo1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną wysokiej korekcji czwartej pompki jest prawdopodobnie problem z jej uszczelnieniem .

Płaszczyzny oporowe pompki i głowicy , które stykają się z mosiężną podkładką zostały dokładnie wyczyszczone z nagaru ?

Uszczelniacze i podkładki nowe ?

Śruby mocujące PD-ki nowe ?

Gniazda PD w głowicy nie wykazywały nadmiernego zużycia, mogącego być przyczyną braku szczelności uszczelniaczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytaleś wszystkie moje posty? POMPKI przy wymianie szklanek i panewek nie były ruszane ! Przed wymianą auto nie mialo problemu z telepaniem ani nic z tych rzeczy a korekcje na pompkach nie przekraczały 0,60 MG był kąt synchronizacji 0 teraz jest -3,3 . To jakim cudem miało się to rozszczelnić ? nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie występuje dudnienie tylko jak zdejmę ten plastik z góry filtra i mi telepie silnikiem tylko i wyłącznie gdy rozgrzany. Nie wiem czy sie pakować z koszty...

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem wczoraj szklanki i panewki, jak narazie buczenia nie ma, bujanie silnikiem na rozgrzanym też znikneło!:D Silnik pracuje zupełnie inaczej duuuużo ciszej:D zobaczymy co czas pokaże:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja u siebie myślałem że znowu będzie grubsza robota bo dudni a tu zabralem furę na autostradke 4 bieg i 25 km tak leciałem przy 100 km/H spalanie było wiadome jakie ale efekt zadowalający auto było zamulome gdyż mało jezdzone w trasy i teraz o niebo lepiej. Tak że trzeba czasami dać mu popalić żeby trybil jak trzeba eh

Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też jakieś rozwiązanie ale u mnie niestety już nie pomogło. Parę stów na części poszło ale wartało:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten ból w tamtym roku też dzialalem z tematem ważne że już zdrowy pacjent i można latać dalej. .

Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Szukam wałka rozrządu. Znalazłem głowice z wałkiem po małym przebiegu, byłem ją oglądnąć, problem w tym że auto po wypadku dostał w koło zębate wałka rozrządu. Nie wiem co robić czy mogło coś wałkowi się stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakiej firmy wałek rozrządu do AVF polecacie ? Szklanki na pewno INA , a wałek zastanawiam się nad Kolbenschmidt, Febi, ??? AVF po koksie na 180/390nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owe pukanie bylo i umie gdy kupilem auto- 1.9tdi bke ale po wymianie oleju na orginalny pukanie zniknelo...

Moze warto sprobowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakiej firmy wałek rozrządu do AVF polecacie ? Szklanki na pewno INA , a wałek zastanawiam się nad Kolbenschmidt, Febi, ??? AVF po koksie na 180/390nm.

Przeczytaj choć pare stron tego tematu to dowiesz się, że zamienniki żeliwne nie zdają egzaminu. Najlepiej ori używany szukać. Edytowane przez mateusz233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakiej firmy wałek rozrządu do AVF polecacie ? Szklanki na pewno INA , a wałek zastanawiam się nad Kolbenschmidt, Febi, ??? AVF po koksie na 180/390nm.

Przeczytaj choć pare stron tego tematu to dowiesz się, że zamienniki żeliwne nie zdają egzaminu. Najlepiej ori używany szukać.

Jeżeli AVF są podatne na wycieranie się krzywek znalezienie używki w idealnym stanie graniczy z cudem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś doradzić kto miał w ręce wałek ORI od Skody z silnikiem BXE:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/361103-walek-od-skody-bxe-do-audi-a4-b7-kod-silnika-bke/#entry4853094

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o wałku FAI C248. Warto ładować sie w tą firmę? w ich catalogu pisze ze jest stalowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie znaleźć dobry wałek. Może być z każdego 1.9 bez dpf. Np w BXE lubiał dół siadać wiec można szukać od takiego wałek lub całą głowicę z wałkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nowy to bym zakladal kolbenschmidta febiego miałem do niedawna nowka ledwo co 8tysi zrobila i wytarla się na krzywce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio sprzedawałem wałek od swojego byłego AJM. Tamte silniki nie miały problemów z wałkiem, bo nie jeździły na serwis Long Life. Mimo że te silniki mają już swoje lata, to warto zanteresować się takim wałkiem. Mój był z 99. roku i teraz służy w sporo młodszym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...