Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


majster151

Rekomendowane odpowiedzi

Przed wymianą był na 0.
Według mechanika po wymianie rozrządu również ustawił na 0. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.09.2017 o 16:53, kabas napisał:

Panowie trochę zgłupiałem:

Ten set pasuje do AVF-a???


1. Wałek rozrządu
producent Kolbenschmidt
numer producenta: 50006343
numer OE: 038109101AF


2. Uszczelniacz wałka rozrządu
Producent: Elring
Indeks 129.780
Średnica wewnętrzna [mm] 32
Średnica zewnętrzna [mm] 47
Grubość [mm] 10

3. Komplet 10 panewek wałka rozrządu
producent: Glyco
numer producenta: N147/5

4. Komplet ośmiu popychaczy hydrulicznych (wzmocnionych, koloru czarnego):
Producent: INA
Kraj pochodzenia: Niemcy
Numer producenta: 420 0209 10, 038 109 309C, XM21-6500-BA

Ten zestaw (przynajmniej wałek) jest do BKE i chyba BRB. Gdy to kupowałem, mechanik powiedział, że do starszych 1.9 TDI (czyt. wcześniejszych niż BKE) nie będzie pasował. Wałek do Twojego silnika jest chyba w pierwszym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy sprawa jest. Między innymi wymieniałem wałek na używkę w świetnym stanie do tego oczywiście nowe panewki i hydropopychacze. Było to jakies 3 miesiące temu gdyz auto chodziło jak stary traktor i buczalo z filtra . Po wymianie oczywiście wszystko ustali i było ok ale teraz jak odpalam na zimnym znów słyszę to buczenie z filtra . Potem jak się rozgrzeje to chodzi normalnie .Silnik ogl chodzi cicho tylko te buczenie na zimnym . Pomożecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po wymianie wałka, panewek, szklanek, całego rozrządu (bo już był na niego czas).

Miałem używany oryginalny ale po pomiarach był starty na ostatniej krzywce 0,4 mm, postanowiłem zakupić nowy, kolbenschmidt.

Jestem super/hiper zadowolony. Auto odzyskało wigor, pracuje znacznie ciszej i aksamitnie, chociaż lekki basik dobiega z komory silnika.

Ustąpiły wibracje i regularne drgania silnik.

Polecam, kultura pracy znacznie poprawia komfort jazdy.

 

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, vendorr napisał:

Panowie jestem po wymianie wałka, panewek, szklanek, całego rozrządu (bo już był na niego czas).

Miałem używany oryginalny ale po pomiarach był starty na ostatniej krzywce 0,4 mm, postanowiłem zakupić nowy, kolbenschmidt.

Jestem super/hiper zadowolony. Auto odzyskało wigor, pracuje znacznie ciszej i aksamitnie, chociaż lekki basik dobiega z komory silnika.

Ustąpiły wibracje i regularne drgania silnik.

Polecam, kultura pracy znacznie poprawia komfort jazdy.

 

PZDR VEN

To nie pozostaje nic tylko się cieszyć, bo u mnie po takiej samej operacji auto chodzi jak traktor i wali z dolotu jakieś 4x mocniej.
A tak z ciekawości, na ile synchro masz ustawione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kazim napisał:

To nie pozostaje nic tylko się cieszyć, bo u mnie po takiej samej operacji auto chodzi jak traktor i wali z dolotu jakieś 4x mocniej.
A tak z ciekawości, na ile synchro masz ustawione?

Nie mam pojęcia na ile mam synchro ustawione, aż tak się nie znam.

Wykonanie prac remontowych zostawiłem mechanikowi, jedyne co mu zasugerowałem sprawdzenie wałka, pomierzył ->stwierdził zużycie->objawy ustały.

Całym szczęściem, mam rzetelnego mechanika i dobrego.

Życzę powodzenia

Pozdrawiam VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2017 o 00:42, Kefiro napisał:

Sprawdzałeś broki w popychaczach? Bo jeśli wypadł to i drugi wałek mógł się wytrzeć.

Witam czy ktoś wie jaka jest średnica tych broków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Niemczech, ale w Polsce będę dopiero za trzy tygodnie.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bierz z eBay i DHL przywiezie ci go do polski. Koszt wysyłki ok 16 euro.

 

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ENDYYY napisał:

Witam panowie gdzie można kupić te nieszczęsne broki?

może ktoś ma je na sprzedaż?

najlepiej to zaspawac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ze tak pozno ale Broki sprawdzałem przy wymianie są na miejscu buczenie jakoś samo juz ucichlo dziwne ..no ale klekot jest jak ruszam z jedynki czy na 2 biegu jak jadę bez gazu i dam trochę to klekocze potem wraz ze wzrostem obrotów to klekotanie się wycisza około 2 tys juz jest cisza sam nie wiem może tak ma być .. jak trzymam 1100 czy 1200 to wyraznie klekocze. Najgorsze ze mechanicy twierdzą że jestem przewrazliwiony. Kurwicy idzie dostać.

A dodam że tak się dzieje na ciepłym rozgrzanym silniku 

Edytowane przez buczek136
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kamilkiero napisał:

Panowie idzie wogóle kupic nowe BROKI ????? czy tylko lekki spaw ratuje

2 posty wyżej masz odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...