Kazim Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Przed wymianą był na 0. Według mechanika po wymianie rozrządu również ustawił na 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeek9 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 W dniu 27.09.2017 o 16:53, kabas napisał: Panowie trochę zgłupiałem: Ten set pasuje do AVF-a??? 1. Wałek rozrządu producent Kolbenschmidt numer producenta: 50006343 numer OE: 038109101AF 2. Uszczelniacz wałka rozrządu Producent: Elring Indeks 129.780 Średnica wewnętrzna [mm] 32 Średnica zewnętrzna [mm] 47 Grubość [mm] 10 3. Komplet 10 panewek wałka rozrządu producent: Glyco numer producenta: N147/5 4. Komplet ośmiu popychaczy hydrulicznych (wzmocnionych, koloru czarnego): Producent: INA Kraj pochodzenia: Niemcy Numer producenta: 420 0209 10, 038 109 309C, XM21-6500-BA Ten zestaw (przynajmniej wałek) jest do BKE i chyba BRB. Gdy to kupowałem, mechanik powiedział, że do starszych 1.9 TDI (czyt. wcześniejszych niż BKE) nie będzie pasował. Wałek do Twojego silnika jest chyba w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Koledzy sprawa jest. Między innymi wymieniałem wałek na używkę w świetnym stanie do tego oczywiście nowe panewki i hydropopychacze. Było to jakies 3 miesiące temu gdyz auto chodziło jak stary traktor i buczalo z filtra . Po wymianie oczywiście wszystko ustali i było ok ale teraz jak odpalam na zimnym znów słyszę to buczenie z filtra . Potem jak się rozgrzeje to chodzi normalnie .Silnik ogl chodzi cicho tylko te buczenie na zimnym . Pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Nikt nic nie wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefiro Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Sprawdzałeś broki w popychaczach? Bo jeśli wypadł to i drugi wałek mógł się wytrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vendorr Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Panowie jestem po wymianie wałka, panewek, szklanek, całego rozrządu (bo już był na niego czas). Miałem używany oryginalny ale po pomiarach był starty na ostatniej krzywce 0,4 mm, postanowiłem zakupić nowy, kolbenschmidt. Jestem super/hiper zadowolony. Auto odzyskało wigor, pracuje znacznie ciszej i aksamitnie, chociaż lekki basik dobiega z komory silnika. Ustąpiły wibracje i regularne drgania silnik. Polecam, kultura pracy znacznie poprawia komfort jazdy. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazim Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 16 godzin temu, vendorr napisał: Panowie jestem po wymianie wałka, panewek, szklanek, całego rozrządu (bo już był na niego czas). Miałem używany oryginalny ale po pomiarach był starty na ostatniej krzywce 0,4 mm, postanowiłem zakupić nowy, kolbenschmidt. Jestem super/hiper zadowolony. Auto odzyskało wigor, pracuje znacznie ciszej i aksamitnie, chociaż lekki basik dobiega z komory silnika. Ustąpiły wibracje i regularne drgania silnik. Polecam, kultura pracy znacznie poprawia komfort jazdy. PZDR VEN To nie pozostaje nic tylko się cieszyć, bo u mnie po takiej samej operacji auto chodzi jak traktor i wali z dolotu jakieś 4x mocniej. A tak z ciekawości, na ile synchro masz ustawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Ja zawsze synchro ustawiam na około -0,5/-0,7 i jest Oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vendorr Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 9 godzin temu, Kazim napisał: To nie pozostaje nic tylko się cieszyć, bo u mnie po takiej samej operacji auto chodzi jak traktor i wali z dolotu jakieś 4x mocniej. A tak z ciekawości, na ile synchro masz ustawione? Nie mam pojęcia na ile mam synchro ustawione, aż tak się nie znam. Wykonanie prac remontowych zostawiłem mechanikowi, jedyne co mu zasugerowałem sprawdzenie wałka, pomierzył ->stwierdził zużycie->objawy ustały. Całym szczęściem, mam rzetelnego mechanika i dobrego. Życzę powodzenia Pozdrawiam VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENDYYY Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 11.10.2017 o 00:42, Kefiro napisał: Sprawdzałeś broki w popychaczach? Bo jeśli wypadł to i drugi wałek mógł się wytrzeć. Witam czy ktoś wie jaka jest średnica tych broków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Otwór ma 6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwartekA4 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Może Ktoś? ma taki wałek do załatwienia? lub do sprowadzenia? https://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-KS-Audi-Seat-Skoda-VW-1-9l-TDI-8V-PD-ohne-DPF-038109101R-50006304-/281762479631?hash=item419a5a3e0f:g:6xUAAOSwu4BVu4EJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Jestem w Niemczech, ale w Polsce będę dopiero za trzy tygodnie.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwartekA4 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 kurde potrzebuje na już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 To bierz z eBay i DHL przywiezie ci go do polski. Koszt wysyłki ok 16 euro. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENDYYY Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Witam panowie gdzie można kupić te nieszczęsne broki? może ktoś ma je na sprzedaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Godzinę temu, ENDYYY napisał: Witam panowie gdzie można kupić te nieszczęsne broki? może ktoś ma je na sprzedaż? najlepiej to zaspawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Sorki ze tak pozno ale Broki sprawdzałem przy wymianie są na miejscu buczenie jakoś samo juz ucichlo dziwne ..no ale klekot jest jak ruszam z jedynki czy na 2 biegu jak jadę bez gazu i dam trochę to klekocze potem wraz ze wzrostem obrotów to klekotanie się wycisza około 2 tys juz jest cisza sam nie wiem może tak ma być .. jak trzymam 1100 czy 1200 to wyraznie klekocze. Najgorsze ze mechanicy twierdzą że jestem przewrazliwiony. Kurwicy idzie dostać. A dodam że tak się dzieje na ciepłym rozgrzanym silniku Edytowane 26 Listopada 2017 przez buczek136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilkiero Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Panowie idzie wogóle kupic nowe BROKI ????? czy tylko lekki spaw ratuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 25 minut temu, kamilkiero napisał: Panowie idzie wogóle kupic nowe BROKI ????? czy tylko lekki spaw ratuje 2 posty wyżej masz odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się