seves Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Dobrze by było żebyś bezpośrednio porównał się z innym s4b6 czy b7 Zgadzam się Tak dla ciekawosci czasy z 2009-2010roku dla eSek stockowych i nieco zmodyfikowanych http://farm6.static.flickr.com/5282/5233405127_0ca5201a3a_b.jpg http://farm6.static.flickr.com/5203/5233993488_8fc6abf812_b.jpg Czasy mają niesamowite, bo w kamieniu śląskim RS6C6 niehamowane 580km i S6C7 hamowane 450km od nas z klubu mieli ok. 12,6 - 12,7 a to były najlepsze czasy samego przejazdu tego dnia jeszcze pomodzone ttrs miało podobne ale ttrs nie wiem jakie czasy przejazdu bo tam kierownik wstrzelił się w start idealnie:shock3:
Flyer Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Te czasy to mozna o kant d*py... to czasy z USA, ktore zawsze mocno roznia sie od Polskich
Reniu Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Mają inne zegarki czy chodzi o przygotowanie torów?
jedrekx Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Przed remontem silnika mysle, ze byloby na moja korzysc, ale jak patrze na Twoje nagrania, to mysle, ze spokojnie bys mnie objechal... musze w koncu swoje padlo porzadnie wystroic i pokusic sie o swieze glowice, bo w sumie maja juz 14 lat )) Może w temperaturach do 5-10 stopni C z wilgotnym powietrzem. . Natomiast elastycznością byś mnie wciungł jakbyś przez przypadek wybierał się kiedyś na spot do Warszawy to daj znać, przejadę się z Tobą
Flyer Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 jedrekx, a moze Vag Event w Żerkowie? Jesli zaakceptuja moje auto, to jade
jedrekx Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 i to jest dobra myśl! ja mam tylko 146 km więc co to jest przyjadę popatrzeć i przy okazji pogadamy. a jak znajdę kierowcę to "pogadamy" inaczej, taka mała powtórka z BT
kolunio Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 też zawsze chciałem miec s4 b6 avant i mam doczekałem się pozdr
paput Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 też zawsze chciałem miec s4 b6 avant i mam doczekałem się pozdr pochwal się
winczako Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2013 .....Dobrze by było żebyś bezpośrednio porównał się z innym s4b6 czy b7 porównane. Co prawda złapane gdzieś na trasie jak z żoną obładowaną esą z wakacji wracałem, ale sedan eSy(też z pasażerem) nie dał rady 2 razy spod świateł ( z tym, że do ok 130). Potem na trasie dałem się wyprzedzić, to siedząc mu na ogonie gaz musiałem odpuszczac. . Z r8 nie ma kolosalnej różnicy, ale jednak jest odrobinę silniejsza powyzej 5k rpm. Mina kierownika eRki mierząc srebrne kombi, które ledwo objechał- bezcenna
Plebansk8 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Paweł to shamowałeś wkońcu to swoje cudo ?
winczako Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 Paweł to shamowałeś wkońcu to swoje cudo ? nie..... za to znowu je zepsułem .
paput Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Paweł to shamowałeś wkońcu to swoje cudo ? nie..... za to znowu je zepsułem . tzn?
Bart-S Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Paweł to shamowałeś wkońcu to swoje cudo ? nie..... za to znowu je zepsułem . WTF
Ksiadz Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Paweł to shamowałeś wkońcu to swoje cudo ? nie..... za to znowu je zepsułem . Przecież Audi się nie psuje ;-P A już szczególnie eSa :-)) Co się tam uwaliło?
winczako Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 Cos ze wspomaganiem, w jednej chwili wysrało cały płyn, po czym się utwardziło maxymalnie... bardziej niż przy wyłączonym silniku... a do tego pompy nie slychac. Mam pewne podejrzenie, jutro się okaże.
Cineksik Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 zacznij od sprawdzenia sitka w zbiorniczku z płynem
Bart-S Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 zacznij od sprawdzenia sitka w zbiorniczku z płynem ixplejn...
Rekomendowane odpowiedzi