adrianus Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 ja w zeszlym tyg. zamontowalem cisnienie oleju i doladowanie turbo wlasnie w srodkowych kratkach. imo wyglada to kox, niedlugo wrzuce foto
macix85 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 koledzy powiedzcie mi jeszcze tylko jeżeli zapragnę mieć czujnik temp oleju to gdzie mam się sygnałem podłączyć trzeba zakładać czujnik ? czy jest możliwość wydostania go gdzieś ??
junior_tdi Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 ja w zeszlym tyg. zamontowalem cisnienie oleju i doladowanie turbo wlasnie w srodkowych kratkach. imo wyglada to kox, niedlugo wrzuce foto wrzucaj foty i powiedz jak wyciągnąć kratki i jak powycinać dziury na wskaźniki
adrianus Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 siema, sorry ze tak pozno, zapomnialem a poza tym to sie na maksa wkurwilem bo do wskaznika cisnienia oleju kupilem dodatkowo za 90pln podkladke pod filtr oleju aby zamontowac czujnik cisnienia. okazala sie totalnym gownem bublem, jak silnik sie nagrzal to ta podkladka tez i rozszczelnila sie w miejscu zaslepek na dodatkowe inne wskazniki, rezultat tego taki ze po wymianie oleju i zrobieniu trasy 200km wylecialo mi 4 litry nowiutkiego motula 8100 x-cess poki co wyjalem ta podkladke, odesle do dabtuner, niech mi zwracaja kase. nie wiem tylko jak teraz ten wskaznik oleju zamontowac:/ [br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 20:26_________________________________________________kratki wyjmuje sie bardzo łatwo, wystarczy plaskim srubokretem delikatnie podważyć jeden róg, potem nastepny i wyciagnac zdecydowanym ruchem. a jak wyciac, ja kupilem w praktikerze takie male fajne szczypce i nimi sobie po troszeczku wycinalem przykladajac co chwila wskaznik i patrzac czy juz pasuje. elegancko ciely plastik
adrianus Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 lapek85 duzo miales roboty z szpachlowaniem? czym to robiles, zakleiles kratki zywica z wloknem i potem jazda szpachelka, czy co tam dzialales? w przypadku jednego wskaznika fajnie to wyglada. ja musialem zostawic wolne kratki, zeby mi powietrze cieple/zimne lecialo
lapek85 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 lapek85 duzo miales roboty z szpachlowaniem? czym to robiles, zakleiles kratki zywica z wloknem i potem jazda szpachelka, czy co tam dzialales? w przypadku jednego wskaznika fajnie to wyglada. ja musialem zostawic wolne kratki, zeby mi powietrze cieple/zimne lecialo najpierw wyciąłęm w kratce otwór, wsadziłęm wskaźnik, potem pianka montażowa do okien, po zaschnięciu, docięta, na to szpachel, szpachel wykańczający, podkład i kilka warstw czarnym matem inną wersję to robiłem z naciągnięciem skóry można też taką przygotowaną kratkę wysłać do flokowania, też fajny efekt wychodzi.
junior_tdi Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 ja właśnie rezam u siebie kratkę pod wskaźnik boost, wyciąłem kratki, umieściłem pierścień, w którym będzie siedział wskaźnik, zaszpachlowałem, dotarłem i obecnie jestem w fazie pokrywania czarnym matem jak skończę to też wrzucę foty [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 23:34_________________________________________________Halo Pany, w ramach mega wykopek mam pytanie - jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? jutro chcę zabrać się za montaż i nie przypatrywałem sie u siebie czy mam ten wężyk do kompa czy nie, a po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie ....
janjazda Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 a ja mam pytanie odnośnie wskaźnika AUTOGAUGE Smoke ktoś poda jaką średnice wewnętrzna ma ten cienki wężyk, przez który idzie ciśnienie do wskaźnika?
Pawel_M Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 a ja mam pytanie odnośnie wskaźnika AUTOGAUGE Smoke ktoś poda jaką średnice wewnętrzna ma ten cienki wężyk, przez który idzie ciśnienie do wskaźnika? 3 lub 4mm
junior_tdi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Czy ktoś orientuje się jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie ....
lapek85 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Czy ktoś orientuje się jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie .... A nie możesz sam sprawdzić gdzie masz map sensor????????? Czy jest on na rurze na dolocie przed kolektorem, czy też w sterowniku. Jak nie wiesz to poszukaj na forum, jest tego mnóstwo. Jak się dowiesz to czujnik znajdziesz w 5 sekund.
junior_tdi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Czy ktoś orientuje się jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie .... A nie możesz sam sprawdzić gdzie masz map sensor????????? Czy jest on na rurze na dolocie przed kolektorem, czy też w sterowniku. Jak nie wiesz to poszukaj na forum, jest tego mnóstwo. Jak się dowiesz to czujnik znajdziesz w 5 sekund. szukałem w c**j...[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 16:33_________________________________________________sprawdzone, chciałem dzisiaj założyć wskaźnik, ale przy ECU nie było wężyka czyli rozumiem że pozostaje mi króciec?
paput Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 postanowiłem monitorować doładowanie mojej turbiny(po montażu AWX) i zakupiłem wskaźnik oraz obudowę na słupek aby zamontować obudowę nie obyło się bez rezania, to znaczy musiałem ją dociąć i przykleić do starego słupka, może kiedyś obydwa obszyję skórą a teraz wygląda to tak tak wyglądało jak wyschło kable musiałem przedłużyć... przewód ciśnieniowy podłączyłem pod maską w miejscu komputera(jest tam przewód ciśnieniowy podłączony do ECU) więc trójnik i jedziemy z nim do kabiny potem zostało jeszcze podłączenie kabli czarny masa, potem mamy delikatne podświetlanie (kabel pomarańczowy) i podświetlanie jasne(kabel czerwony), ja delikatne podświetlanie mam poprzez podłączenie do kabla koloru niebieskiego z czerwonym paskiem i następuje to po przekręceniu kluczyka, a pełne podświetlenie do kabla koloru zielonego z czerwony paskiem znajdującego sie pod kierownicą i następuje to po włączeniu świateł postojowych, oto efekt końcowy obydwa te kable od podświetlenia znajdują się pod kierownica? co znaczy lekkie podświetlenie?
seba1-2 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 no że wskaźnik ma dwie pozycję jasności podświetlania, a zasilanie bierz sobie z czego chcesz
radimm Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 odgrzeje troche temat zabrałem sie dzis za montaz boost'a i jakies jajo wysszlo tzn. podpialem przewody tak jak kolega Seba1-2 pokazał, czyli pomaranczowy do niebiesko-czerwonego, czerwony do zielno-czerwonego... po wlaczeniu boost podswietlal sie jedynie po wlaczeniu swiatel postojowych (byl tylko jeden stopien podswietlenia, chyba mocne ), a do tego gdy nie mam kluczyka w stacyjce i wlacze kierunkowskaz, np. w prawa strone, to swieca sie postojowki po prawej stronie, w lewa jest tak samo. Do tego wszsystkiego brzeczy buczek od zapalonych swiatel. Gdy kluczyk jest w stacyjce to kierunkowskazy migaja normalnie bez swiatel postojowych. Odlaczylem wszystkie przewody z boosta, a tu nadal tak jest... bez kluczyka kierunkowskaz dziala wraz z jedna strona swiatel postojowych... chyba wymyslilem innowacyjny system doswietlania zakretow prosze o jakas sugestie co spier...
Ossek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 To spróbuj pokonać ostrzejszy zakręt bez kluczyka w stacyjce To, co opisujesz, nie jest nieprawidłowe, tak to działa
radimm Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 To spróbuj pokonać ostrzejszy zakręt bez kluczyka w stacyjce To, co opisujesz, nie jest nieprawidłowe, tak to działa hehe moze innym razem to mnie zaskoczyles, ze gdy bez kluczyka wlaczymy kierunkowskaz działa dana strona postojówek jakos nigdy nie rzucilo mi sie to w oczy Boosta ogarnalem, dziala poprawnie, podswietla poprawnie, jutro zrobie jakies zdjecia i wrzuca efekt mojego dzisiejszego rezanka ---------- Post dopisany 13-04-2012 at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2012 at 21:58 ---------- No to i ja pochwale się swoim wskaznikiem, wprawdzie nie na słupku, ale miejsce chyba tez fajne. Dzieki kolego Seba1-2 za fajnie opisany temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się