Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w zeszlym tyg. zamontowalem cisnienie oleju i doladowanie turbo wlasnie w srodkowych kratkach. imo wyglada to kox, niedlugo wrzuce foto

Opublikowano

koledzy powiedzcie mi jeszcze tylko jeżeli zapragnę mieć czujnik temp oleju to gdzie mam się sygnałem podłączyć trzeba zakładać czujnik ? czy jest możliwość wydostania go gdzieś ??

Opublikowano

ja w zeszlym tyg. zamontowalem cisnienie oleju i doladowanie turbo wlasnie w srodkowych kratkach. imo wyglada to kox, niedlugo wrzuce foto

wrzucaj foty i powiedz jak wyciągnąć kratki i jak powycinać dziury na wskaźniki :wink4:

Opublikowano

siema, sorry ze tak pozno, zapomnialem a poza tym to sie na maksa wkurwilem bo do wskaznika cisnienia oleju kupilem dodatkowo za 90pln podkladke pod filtr oleju aby zamontowac czujnik cisnienia.

okazala sie totalnym gownem bublem, jak silnik sie nagrzal to ta podkladka tez i rozszczelnila sie w miejscu zaslepek na dodatkowe inne wskazniki, rezultat tego taki ze po wymianie oleju i zrobieniu trasy 200km wylecialo mi 4 litry nowiutkiego motula 8100 x-cess :evil:

poki co wyjalem ta podkladke, odesle do dabtuner, niech mi zwracaja kase.

nie wiem tylko jak teraz ten wskaznik oleju zamontowac:/

http:

12012012128.jpg

12012012129.jpg

12012012132.jpg

12012012133.jpg

12012012134.jpg

25012012135.jpg

[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 20:26_________________________________________________kratki wyjmuje sie bardzo łatwo, wystarczy plaskim srubokretem delikatnie podważyć jeden róg, potem nastepny i wyciagnac zdecydowanym ruchem. a jak wyciac, ja kupilem w praktikerze takie male fajne szczypce i nimi sobie po troszeczku wycinalem przykladajac co chwila wskaznik i patrzac czy juz pasuje. elegancko ciely plastik

Opublikowano

u mnie to tak wygląda :>

25567802.jpg

77253851.jpg

Opublikowano

lapek85 duzo miales roboty z szpachlowaniem? czym to robiles, zakleiles kratki zywica z wloknem i potem jazda szpachelka, czy co tam dzialales?

w przypadku jednego wskaznika fajnie to wyglada.

ja musialem zostawic wolne kratki, zeby mi powietrze cieple/zimne lecialo

Opublikowano

lapek85 duzo miales roboty z szpachlowaniem? czym to robiles, zakleiles kratki zywica z wloknem i potem jazda szpachelka, czy co tam dzialales?

w przypadku jednego wskaznika fajnie to wyglada.

ja musialem zostawic wolne kratki, zeby mi powietrze cieple/zimne lecialo

najpierw wyciąłęm w kratce otwór, wsadziłęm wskaźnik, potem pianka montażowa do okien, po zaschnięciu, docięta, na to szpachel, szpachel wykańczający, podkład i kilka warstw czarnym matem

inną wersję to robiłem z naciągnięciem skóry

można też taką przygotowaną kratkę wysłać do flokowania, też fajny efekt wychodzi.

Opublikowano

ja właśnie rezam u siebie kratkę pod wskaźnik boost, wyciąłem kratki, umieściłem pierścień, w którym będzie siedział wskaźnik, zaszpachlowałem, dotarłem i obecnie jestem w fazie pokrywania czarnym matem :wink4: jak skończę to też wrzucę foty :decayed:[br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 23:34_________________________________________________Halo Pany, w ramach mega wykopek mam pytanie - jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? jutro chcę zabrać się za montaż i nie przypatrywałem sie u siebie czy mam ten wężyk do kompa czy nie, a po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie .... :)

Opublikowano

a ja mam pytanie odnośnie wskaźnika AUTOGAUGE Smoke

ktoś poda jaką średnice wewnętrzna ma ten cienki wężyk, przez który idzie ciśnienie do wskaźnika?

Opublikowano

a ja mam pytanie odnośnie wskaźnika AUTOGAUGE Smoke

ktoś poda jaką średnice wewnętrzna ma ten cienki wężyk, przez który idzie ciśnienie do wskaźnika?

3 lub 4mm

Opublikowano

ok, dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Czy ktoś orientuje się jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie ....

Opublikowano

Czy ktoś orientuje się jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie ....

A nie możesz sam sprawdzić gdzie masz map sensor????????? Czy jest on na rurze na dolocie przed kolektorem, czy też w sterowniku. Jak nie wiesz to poszukaj na forum, jest tego mnóstwo. Jak się dowiesz to czujnik znajdziesz w 5 sekund.

Opublikowano

Czy ktoś orientuje się jakie roczniki AFN miały przewód ciśnieniowy doprowadzony do ECU? po przetrzepaniu całego wątku wiem tylko że jedne roczniki miały a inne nie ....

A nie możesz sam sprawdzić gdzie masz map sensor????????? Czy jest on na rurze na dolocie przed kolektorem, czy też w sterowniku. Jak nie wiesz to poszukaj na forum, jest tego mnóstwo. Jak się dowiesz to czujnik znajdziesz w 5 sekund.

szukałem w c**j...[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 16:33_________________________________________________sprawdzone, chciałem dzisiaj założyć wskaźnik, ale przy ECU nie było wężyka :decayed: czyli rozumiem że pozostaje mi króciec?

Opublikowano

postanowiłem monitorować doładowanie mojej turbiny(po montażu AWX) i zakupiłem wskaźnik oraz obudowę na słupek

884436843

893707224

aby zamontować obudowę nie obyło się bez rezania, to znaczy musiałem ją dociąć i przykleić do starego słupka, może kiedyś obydwa obszyję skórą a teraz wygląda to tak

87a038d9b42ea1c7m.jpg

7ddce86bfbb9a3f3m.jpg

9d984cbb327e6af4m.jpg

tak wyglądało jak wyschło

6f920e184954fb0em.jpg

a6774bad5766b668m.jpg

fd6efdd97da73438m.jpg

kable musiałem przedłużyć...

d38e8613de8acfe5m.jpg

przewód ciśnieniowy podłączyłem pod maską w miejscu komputera(jest tam przewód ciśnieniowy podłączony do ECU) więc trójnik i jedziemy z nim do kabiny

9758f7c5e117e443m.jpg

potem zostało jeszcze podłączenie kabli czarny masa, potem mamy delikatne podświetlanie (kabel pomarańczowy) i podświetlanie jasne(kabel czerwony), ja delikatne podświetlanie mam poprzez podłączenie do kabla koloru niebieskiego z czerwonym paskiem i następuje to po przekręceniu kluczyka, a pełne podświetlenie do kabla koloru zielonego z czerwony paskiem znajdującego sie pod kierownicą i następuje to po włączeniu świateł postojowych, oto efekt końcowy

e7c3f02dd2f99f34m.jpg

f2f6916aa087773fm.jpg

9b99c293bec98452m.jpg

34e8f51e74bebb92m.jpg

b74c633d1bd83de7m.jpg

4edc9f01c006c80em.jpg

c32e060d8f115837med.jpg

obydwa te kable od podświetlenia znajdują się pod kierownica? co znaczy lekkie podświetlenie?

Opublikowano

no że wskaźnik ma dwie pozycję jasności podświetlania, a zasilanie bierz sobie z czego chcesz :hi:

Opublikowano

odgrzeje troche temat :wink: zabrałem sie dzis za montaz boost'a i jakies jajo wysszlo tzn. podpialem przewody tak jak kolega Seba1-2 pokazał, czyli pomaranczowy do niebiesko-czerwonego, czerwony do zielno-czerwonego... po wlaczeniu boost podswietlal sie jedynie po wlaczeniu swiatel postojowych (byl tylko jeden stopien podswietlenia, chyba mocne :decayed:), a do tego gdy nie mam kluczyka w stacyjce i wlacze kierunkowskaz, np. w prawa strone, to swieca sie postojowki po prawej stronie, w lewa jest tak samo. Do tego wszsystkiego brzeczy buczek od zapalonych swiatel. Gdy kluczyk jest w stacyjce to kierunkowskazy migaja normalnie bez swiatel postojowych. Odlaczylem wszystkie przewody z boosta, a tu nadal tak jest... bez kluczyka kierunkowskaz dziala wraz z jedna strona swiatel postojowych... chyba wymyslilem innowacyjny system doswietlania zakretow :banan:

prosze o jakas sugestie co spier... :decayed:

Opublikowano

To spróbuj pokonać ostrzejszy zakręt bez kluczyka w stacyjce :)

To, co opisujesz, nie jest nieprawidłowe, tak to działa :)

Opublikowano
To spróbuj pokonać ostrzejszy zakręt bez kluczyka w stacyjce :)

To, co opisujesz, nie jest nieprawidłowe, tak to działa :)

hehe moze innym razem :decayed:

to mnie zaskoczyles, ze gdy bez kluczyka wlaczymy kierunkowskaz działa dana strona postojówek :shock3: jakos nigdy nie rzucilo mi sie to w oczy :decayed: Boosta ogarnalem, dziala poprawnie, podswietla poprawnie, jutro zrobie jakies zdjecia i wrzuca efekt mojego dzisiejszego rezanka :decayed:

---------- Post dopisany 13-04-2012 at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2012 at 21:58 ----------

No to i ja pochwale się swoim wskaznikiem, wprawdzie nie na słupku, ale miejsce chyba tez fajne. Dzieki kolego Seba1-2 za fajnie opisany temat :thumbup1:

dscf3177t.th.jpgdscf3183z.th.jpg

Opublikowano
:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...