eMeM Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 Te przebiegi to zadziwiają,13 lat auto i 165tys :polew: Widze, że akurat to mnie sie tyczy... może i Cie to śmieszy ale faktycznie akurat ten egzemplarz ma oryginalny przebieg 165 tyś km. Nic nie kręcone. Wiem jakie są przekręty i na czym rzecz polega, ciężko o auto w tym wieku z oryginalnym takim przebiegiem ale tu nic nie było cofane :] to raczej nie jest temat o sprawach przebiegow - wiadomym jest ze w PL ile auto by lat nie mialo - czy 5 czy 25, zawsze bedzie mialo przebieg ponizej 200tys. - i wszystkie oryginalne oczywiscie Wiem ze V6 tyle nie bierze, bo znajomy ma takiego. Tylko pamietajmy o ilosci zaworów, chyba że mowa o 2,8 akurat pisalem o swoim, 30 zaworow, oleju pije od 100ml do 400ml / 1000 km - zaleznie czy spokojna jazda czy butowanie pzdr
Musashi Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 panowie pytanie dotyczylo zuzycia oleju ADR-ow prosze sie trzymac tematu
TTom3k Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 Ostatnio od wymiany do wymiany czyli po 12tys nic nie dolalem...mialem MAX a zeszlo mi do ciut mniej niz polowa. W ksiazce nawet pisze ze ten silnik na 10000km powinien ok 1l oleju spalic. Wiec kolego ktory zalorzyles temat napewno masz cos nie tak i jedz do mechanika i szukaj dziury
Ryś Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 Ostatnio od wymiany do wymiany czyli po 12tys nic nie dolalem...mialem MAX a zeszlo mi do ciut mniej niz polowa. W ksiazce nawet pisze ze ten silnik na 10000km powinien ok 1l oleju spalic. Wiec kolego ktory zalorzyles temat napewno masz cos nie tak i jedz do mechanika i szukaj dziury A ile oleju jest między MAX a MIN na podziałce bagnetu, jeśli chodzi o silnik ADR?
Ronin Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Silnik przy normalnej jeździe nie powinien brać oleju, ewentualnie jakieś drobne ubytki po 10 000 tys. Natomiast przy prędkościach większych silniki biorą olej. Z mojego doświadczenia wynika, że trzeba jeżdzić powyżej 160 do górnej granicy czyli około 200/220 na godzine. Tylko gdzie teraz przycisnąć, jak ruch tak duży. W UK nie ma jak. U mnie jest 111 000 mil, więc przebieg jest już dość duży i nie zauważyłem ubytków, czyli normalnie. Ja bym sprawdził zapach spalin po rozgrzaniu silnika. Wszelkie przepały będą wyczuwalne, zarówno od strony benzyny jak i oleju. Spaliny nie powinny być wyczuwalne, tylko para wodna. Chyba , że ja mam słabe powonienie. Jeżeli nigdzie nie cieknie to tylko naprawa główna. Ja bym nie naprawiał, a jeździć jeszcze można przez jakiś czas.
kkuba83 Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 troche duzo tego oleju ci ubywa, ja mam 2.6 i od wymiany do wymiany nic nie dolewam ubywa tylko na bagnecie z max na min stanu (250tys km przebiegu), ale w poprzednim audi 80 b4 2.0 8v dolewalem litr oleju na 500 km i tak zrobilem 50 tys km i wszystko bylo ok jedz do mechanika i sprawdz to dobrze pozdrawiam
petrus Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 W moim aucie przy stanie oleju na max i po przejechaniu 12000 km stan oleju w połowie bagnetu, między max i min, to tak ok 0.5 L, myśle że litr oleju od wymiany do wymiany jest w normie, no ale 2.5 litra to troche przesada, no ale z drugiej strony tragedii nie ma.
moskal Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 nigdy nie dolewałem miedzy wymianą , nie było potrzeby. Auto ma 170.000 km , olej Mobil S 10w40 , zadnych wycieków.
maro71m-1 Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Od wymiany do wymiany ZERO i to jest super :th:
Nosfer Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 U mnie 200.000, dolałem 1,5 litra od ostatniej wymiany, ale ciekł mi oring wiec normalne - A tak nic nie dolewam, czasem szklaneczkę ;P
pewo Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 U mnie przebieg ponad 230000 mam ją od 170000, wymieniam 10w40 co ok.10000 i nic nie ubywa
kalvi81 Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Witam Ja mam 1.8 ADR i najechane 210.000km i od wymiany do wymiany dolewam 0,5l a leje Mobil 1 10W40. zalecam sprawdzic szczelnosc, czujnik cisnienia oleju bo tam lubi uciekac olej, i oring chłodnicy oleju. pozdrawiam
krzysztof_waldi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Opublikowano 17 Maja 2008 Czy moze mnie ktos uswiadomic gdzie znajduje się chłodnica oleju i ten oring gdzie puszcza olej?
Gość henias87 Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 niemozliwe aby 2,5 litra brala musi jedynie wyciekac a sprawdz czy jest uszczelka pod srobka na misce olejowej bo jak kupilem to tez w slicznotce nie bylo i mi uciekal olej i zalozylem i wszystko ok nic nie bierze a ma 121 tys
s_korpio_n Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 Moja rowniez nie bierze nic oleju, nie dolewam nic od wymiany do wymiany a mam 200 tys duzo jezdze olej jaki uzywam to castrol magnatec 10w40
andrzej_1970 Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 Czy moze mnie ktos uswiadomic gdzie znajduje się chłodnica oleju i ten oring gdzie puszcza olej? Odkręcasz filtr oleju i widzisz chłodniczkę oleju następnie odkręcasz śrubę i pociągasz do dołu chłodniczkę i z drugiej strony jest oring który jak jest zbyt twardy to puszcz olej. :th:
lukasgo3 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 moja adr 1.8 bierz 2 3 setki oleju na 12000 km roczny przebieg ok 30 40 tys km
endriuu Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 przebieg 175000 i bierze 1l na 12.000km syntetyku 5W 50
krzysztof_waldi Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Opublikowano 25 Maja 2008 Czy wszystkie ADR`y miały tę chłodnicę oleju???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się