zrywka Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Tak czytam i czytam ten cały wątek. Analizuję wypowiedzi, oglądam te wszystkie filmiki. I stwierdzam, że żaden 4 cylindrowiec (poniżej 5 cylindrów) czy w dieslu czy benynie, nigdy nie będzie dobrze brzmieć. Ja wiem to jest kwestia gustu, ale ja mam akurat taki. I jak ma być piękne gadanie silnika to na pewno nie 4 cylindra. Powiem więcej, nawet nie każdy z 5 cylindrowców naszej marki ładnie gadał. Np. moja S`ka nie należy do moich faworytów. Zaprezentuję wam odgłos mojego poprzedniego augi 90 2.3 10V silnik NG w którym wymieniłem tylko tłumik końcowy, reszta w standardzie czyli Kat + pierwszy przelotowy + ostatni RM Motors uniwersalny. Dzięki dużym zaworom, a było ich 10 na 5 cylindrów, gang silnika jest bardzo głęboki i nie męczący przy dłuższej jeździe.
Stano Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jak tak przesłuchałem to wolałbym jednak 4cyl mieć jak najbardziej wyciszone. Pierdziawki.
ePasjonat Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jak ten 4-ro jest pierdziawką to wymagający jesteś
Stano Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jak ten 4-ro jest pierdziawką to wymagający jesteś Czemu w tytule jest 3.0? Przecież to v6
ePasjonat Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 A to ja już nie wiem, sugerowałem się tytułem tylko.
Stano Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 A to ja już nie wiem, sugerowałem się tytułem tylko. No własnie z tego co wiem 3.0 TDI to v6 a to zmienia postać rzeczy.
ePasjonat Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ale każdy 3.0 TDI ma już V? O kurde, to dlatego takie drogie są karaluchy
MAGIC87 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 jezdzic sie da na pełnym przelocie, czasem troche podenerwuje:decayed: szczegolnie tych co siedza z tyłu,
Stano Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 jezdzic sie da na pełnym przelocie, czasem troche podenerwuje:decayed: szczegolnie tych co siedza z tyłu, Zależy do czego się używa auta, na jakich trasach, jakie prędkości/ obroty i co kto lubi.
ePasjonat Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Łapmy przeloty pókim młodzi! :D Bo potem dzieci będą a np. pod Biedronką w niedziele na rodzinnych zakupach sensacje byłyby przez decybele.
MAGIC87 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 jezdzic sie da na pełnym przelocie, czasem troche podenerwuje:decayed: szczegolnie tych co siedza z tyłu, Zależy do czego się używa auta, na jakich trasach, jakie prędkości/ obroty i co kto lubi. jezdziłem codzinnie do pracy 60 km na przelocie:wink: predkosciami około 100-140
ePasjonat Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Hej ludziki, za ile można sprzedać fabryczny wydech z 2 tłumikami i katem? Podobno nowe katy chodzą i nawet po 1000 zł, pytanie czy taki mam, ktoś sprzedawał stare manele u jakiegoś Mariana na złomie?
karol24 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Panowie, kto ma wywalony środkowy tłumik i mógłby fotkę wkleić. Mam zamiar się pozbyć i jakieś poglądowe foto by się przydało
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Karol za puzno sie doczytalem tego watku. Z tego co wiem jestes juz po
Murdzu12 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Witam kolegow postanowilem odswierzyc temat zrobilem moda na 160 KM i 344Nm wszystko na seri, turbo AWX, i mam pytanko chcialbym zrobic przelotowy tlumnik z nierdzewki 2.5 cala, wywalenie kata, srodkowego i cos by pasowalo na tyl?? czy zostawic na tyle seryjny tlumnik?? podpowie ktos, moze ktos nagra filmik jak to wyglada ( 2,5 cala(chyba ze zostawic orginalana srednice??), bez kata i srodkowego na tyle serja(lub jakis sportowy)??
Kowi87 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 jak zostawisz tylny to będzie w miare cicho, ale jak go wywaliszto będzie mruczał, ale czy to takie miłe dla ucha na dłuższą mete to juz nie wiem
rrrudy25 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 mruczał to trochę małe słowo jak dla mnie jazda bez tłumików nie do zniesienia wytrzymałem jeden dzień i wstawiłem sam ostatni i teraz jest git
miferA4B5 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Ja polecam full przelot przy ori srednicy.. mam pusta puche po kacie, wywalony koncowy i srodkowy i jak dla mnie jest troszke glosniej od serii.. jak delikatnie wciskam pedak gazu to zero roznicy.
Murdzu12 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 to mowicie ze lepiej zostawic przelot na ori srednicy?? a ma moze ktos taki filmik zeby bylo na ori srednicy i na 2.5" a na koncu seryjny tlumnik(lub jakis przelotowy)??prosilbym o przeslanie??
MAGIC87 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 praktycznie zadna róznica, zrób na seryjnym wydechu. Wyjdzie duzo taniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się