Arturoo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 przód identyczny ,a jak z tyłem to nie wiem.....wątpię....nigdzie wcześniej nie spotkałem info ,że są identyczne....nawet jak szukałem swojego zestawu to wiedziałem ,że trzeba szukać z polifta s4..., a nie że i z polifta s4 i a8 d2
Pawel_M Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Z tego co ustaliłem dla wersji 269mm to : zacisk polift s4 b5 jarzmo A8 polift lub Passat W8 tarcze A8 polift 269/22 klocki jak pisał Dev S4 Linki ponoć starczą na styk tylko trzeba poluzować na maxa przed montażem Podkładki pod jarzmo jak pisał Dev 3.5mm W domu mam wszystkie numery z oryginału jak ktoś chce ale to dopiero jutro po południu, zacisk z A8 jest inny.
Arturoo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 pytanie ile grosiwa wyjdzie...i jak to się bedzie miało do mojego pytania ....... ......nie będzie prościej dać tyłu z klekota 3.0 b7...??taniej ?drożej ? linki też może braknąć? pewnie jeszcze szybciej ....hmmmm
pioteros Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 w b6 sa chyba zupelnie inne zaciski/jarzma z innym rozstawem pytanie, jaka min felga do tych 269, 16 chyba powinna styknac na spoko
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 w b6 sa chyba zupelnie inne zaciski/jarzma z innym rozstawempytanie, jaka min felga do tych 269, 16 chyba powinna styknac na spoko Wszystkie jarzma maja taki sam rosztaw mocowania do zwrotnicy. Roznica jest w RS4, gwint jest M12x1 a nie M10x1 ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ---------- Aaaaa.... 16" felga ledwo, ledwo wchodzi na 269/22 mm
fmaverick Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 a czy te zaciski + tarcze 288 mm z B7 podejdą?
Pawel_M Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 a czy te zaciski + tarcze 288 mm z B7 podejdą? W tym przypadku to pytanie raczej powinno być czy tył nie będzie za mocny w stosunku do przodu ?? Wydaje mi się że 312/269 będzie optymalne chodź mogę się mylić...
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a czy te zaciski + tarcze 288 mm z B7 podejdą? Podejda ale trzeba robic dystans pomiedzy zwrotnice a jarzmo Do tego dluzsze sruby i linka. 288mm pasuje idealnie do 312mm. Temat sprawdzony organoleptycznie.
Arturoo Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 no to kompletujemy graty ....dystanse pod jarzma ....są do kupienia jakieś gotowce ?? ....robi ktoś ...........devastation może Ty ??
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Kawałek blachy 13 mm z dwoma otworami fi10
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 to zamiast 288x12 i calego kompletu z B6 + podkladki juz lepiej chyba zrobic latwy adapter 17.5mm, malutkie podkladki ok 1.5mm pod sruby w zwrotnicy i tarcze z 1z/adp 95rok 280x13 DF2730, jedyny koszt to tarcze i adaptery ktore mozna zrobic samemy z kawalka grubej blachy tak naprawde jesli ktos chce totalnie po kosztach - taki jest przynajmniej moj plan na ten sezon - klocki, zaciski, jarzma zostaja stare, z ręcznym coś się pokombinuje
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja mam zamontowane 330/22 mm ale cichooooooo....
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Soryyyy.... 335/22 mm Przod 365mm ale mam jeszcze 380 mm Tylko ze nie ma 19" felgi.
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 po co sie rozdrabniac, przeciez sa 400mm tez takie jak sid pokazywal ostatnio ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- mam jeszcze pytanie, czy tylne osłony z B6 pasują do B5 jesli chodzi o otwory i mocowania?
krzysiek23 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Soryyyy.... 335/22 mm Przod 365mm ale mam jeszcze 380 mm Tylko ze nie ma 19" felgi. nosz pokaz mi tu zara jakies foty bo sam kminie czy zalozyc ten zestaw bo mam wolny z rs6 c5
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a co masz kminic ? tarcza pasuje P&P, ta sama wysokosc Audi RS6 C5 335x22 mm tarcze hamulcowe tył (3095119331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. musisz rozwiercic otwory w tylnej zwrotnicy na jarzmo do 12 mm bo w oryginale jest 10, no i linka
fmaverick Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 klocki, zaciski, jarzma zostaja stare, z ręcznym coś się pokombinuje to jaką linkę do takiego zestawu najlepiej zapodać, S4, RS4 czy może A6?
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 nie wiem, ale jak juz, bede kombinowal inaczej, tak zeby nie wymieniac linki na lince na koncu sprobuje zrobic jakas przedluzke tak zeby przedluzyc sam koniec linki, jej zaczep do tej wajchy zacisku od ręcznego (jesli po maks upuszczeniu na regulacji wraz bedzie za krotka), na pewno jest to wykonalne, ale jak to zrobić to pomyślę jak już wyciągne na wiosne zaciski tylne i wpierw je spróbuje zregenerować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się