Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki V-max waszej 130??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Swoim AWX'em (seria) dochodziło do 230km/h na liczniku, nie sprawdzalem ile na gps...

Opublikowano

Skrzynia hck to ma jakies inne przelozania od tej do siedzie w AVF ????

Opublikowano

Przecież to nie moc głównie wpływa na vmax tylko skrzynia biegów:facepalm: miałem seryjne 110k robił 220 licznikowe obroty 4400(na 15" i 16"), teraz mam 165 i robi to samo(moze ciut wiecej wyciagnie bo doładowanie podciagniete do 4,6obrotów,- czyli wyzej sie kręci, czy 16ka czy 18ka jeden uj:whistling: wszystko zalezne jest od skrzyni

Wystarczy sobie porównać osiagi na biegach po sofcie i przed softem, dla przykładu AFN na 3 biegu robi max 120-125km/h AFN po sofcie robi tak samo tylko czas w jakim to osiagnie jest krótszy, 90konny 1,9 ma krótszą skrzynie wiec 200 licznikowe to jest max dla niego

Opublikowano

dokładnie, rozmiar koła nie ma wpływu, ale jego waga OWSZEM! wiec jeśli ktoś ma dojebana 18 która wazy 20kg, a 16 która wazy 11 to jest różnica, dodatkowe kilogramy zawsze spowalniają auto.

mój AFN rozpędzał się do 200km/h i to po długim trzymaniu w podłodze, teraz po sofcie tak jak kowi mówi, dużo dużo szybciej ale kończą się obroty i skrzynia dalej nie puści. wiec można mieć i 250km w AFN a on i tak nie pójdzie więcej, bo skrzynia zablokuje.

Opublikowano

Panowie a co z wiatrem , co z masą np kierowcy , co z drogą . Ja na a4 w kieruku opola jechałem 230km/h i mam normalne auto bez chipa i bez felg 16 .

I tak wogóle to po co kłamać na forum jak i tak każdy wie mniej wiećej ile moze isc dany motor.

A licznik pokazuje ok i nie przeklamuje ,

Mam akurat Bmw 330d 184 konny i jechałem nim 230 , no mooooze z 240 by polecial ale nie testowałem az tak . A róznica taka ze w bmw szybciej osiągnę 230 niz w audi i tyle ! A i jeszcze jedno w bmw mam felgi 17

Opublikowano
Panowie a co z wiatrem , co z masą np kierowcy , co z drogą . Ja na a4 w kieruku opola jechałem 230km/h i mam normalne auto bez chipa i bez felg 16 .

I tak wogóle to po co kłamać na forum jak i tak każdy wie mniej wiećej ile moze isc dany motor

Załózmy ze jedziesz w dobrych warunkach, przecież tak też mozna, całe życie nie wieje:decayed: a do drogi to chyba logiczne ze na dobrej drodze a nie po wertepach ponad 2 paki:facepalm:

Opublikowano

235:wink: raz sie udało

---------- Post dopisany at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany at 12:49 ----------

dokładnie, rozmiar koła nie ma wpływu, ale jego waga OWSZEM! wiec jeśli ktoś ma dojebana 18 która wazy 20kg, a 16 która wazy 11 to jest różnica, dodatkowe kilogramy zawsze spowalniają auto.

mój AFN rozpędzał się do 200km/h i to po długim trzymaniu w podłodze, teraz po sofcie tak jak kowi mówi, dużo dużo szybciej ale kończą się obroty i skrzynia dalej nie puści. wiec można mieć i 250km w AFN a on i tak nie pójdzie więcej, bo skrzynia zablokuje.

18 stka z opona wazy 22-23 kg...

15 z opona 18:wink:

Opublikowano

otóż to w tym bym nie szukał jakis drastycznych spadków vmaxu, bo to równie dobrze mozna napisac o kierwocy jeden waga piórkowa drugi waga własciwa:decayed: i też juz jest róznica jak z kołami:grin:

Opublikowano

No to wiadomo juz ze awx nie pojedzie więcej niz 230/235 km/h.

A rekordy to sobie można pobijac , najlepiej jak usunie się cały środek i zostawi tylko fotel kierowcy , albo zamiast fotela można zamontowac drewniany stoleczek zabrany dziecku ! Wtedy masa spadnie i pojedzie sie 400km/h

Opublikowano
AVF FWD po koksie w automacie

na

16 szer. 205 - 230km/h

17 szer. 235 -220km/h

Jeśli ktoś pisze że mu AVF idzie 240km/h , albo jeszcze lepiej że 1z, 90konny idzie mu 200 km/h to gratuluje bujnej fantazji, nie wiem po co ludzie teki bzdury piszą.:facepalm::grin: kręci was że napiszecie takie kłamstwa ?

240km/h to idzie 3litrowy turbodiesel w bmw który po koksie ma coś koło 210-220 kucyków.

nie ma żadnej możliwości aby 1.9 tdi poszedł tyle samo, za duże opory za mała moc!

90cio konny 1z nie ma żadnych szans na dojście do 200km/h, 200km/h to zdrowy AFN 110cio konny może iść.

AWX/AVF na standardowych szesnastkach powinien podchodzić pod 220km/h

jeśli ktoś widzi na swoim liczniku inne wskazania to niech go wymieni lub naprawi bo ostro przekłamuje.

zawsze mnie ciekawiło czemu ludzie boją się nawet sprawdzić vmaxa ? boicie się że silnik na ulice wypadnie czy co? co to znaczy męczyć diesla ? albo że szkoda ?

jeśli motor zdrowy, dogrzany, to jazda kilka-kilkanaście minut z vmax nic mu nie zaszkodzi....no chyba że silnik drutem poskręcany to rozumiem wasze obawy....

A więc smoku666 pisząc o AVF i 240 km/h myślisz o mnie , więc napiszę Ci jeszcze tyle ,że nie mam zamiaru niczego wyolbrzymiać no bo po co , chyba nie myślisz ,że mi to imponuje , wyrosłem z tego dawno , jedynie co było nierozsądne to to ,że miałem całą rodzinę w aucie ( ze mną 4 osoby) i na 100% licznik pokazał 240 , ale jak pisałem wcześniej miałem nawigację i na niej była największa prędkość 228 km/h więc może licznik pokazywał za dużo , odnośnie kół i opon to wg. mnie tylko szerokość może mieć znaczenie ( wiadomo większe opory , przyczepność) ale nie wielkość felg .Duże znaczenie ma droga czy jest w poziomie ,czy jest minimalnie z górki , albo pod górkę , auto wyczuje to od razu.

Opublikowano
AVF FWD po koksie w automacie

na

16 szer. 205 - 230km/h

17 szer. 235 -220km/h

Jeśli ktoś pisze że mu AVF idzie 240km/h , albo jeszcze lepiej że 1z, 90konny idzie mu 200 km/h to gratuluje bujnej fantazji, nie wiem po co ludzie teki bzdury piszą.:facepalm::grin: kręci was że napiszecie takie kłamstwa ?

240km/h to idzie 3litrowy turbodiesel w bmw który po koksie ma coś koło 210-220 kucyków.

nie ma żadnej możliwości aby 1.9 tdi poszedł tyle samo, za duże opory za mała moc!

90cio konny 1z nie ma żadnych szans na dojście do 200km/h, 200km/h to zdrowy AFN 110cio konny może iść.

AWX/AVF na standardowych szesnastkach powinien podchodzić pod 220km/h

jeśli ktoś widzi na swoim liczniku inne wskazania to niech go wymieni lub naprawi bo ostro przekłamuje.

zawsze mnie ciekawiło czemu ludzie boją się nawet sprawdzić vmaxa ? boicie się że silnik na ulice wypadnie czy co? co to znaczy męczyć diesla ? albo że szkoda ?

jeśli motor zdrowy, dogrzany, to jazda kilka-kilkanaście minut z vmax nic mu nie zaszkodzi....no chyba że silnik drutem poskręcany to rozumiem wasze obawy....

A więc smoku666 pisząc o AVF i 240 km/h myślisz o mnie , więc napiszę Ci jeszcze tyle ,że nie mam zamiaru niczego wyolbrzymiać no bo po co , chyba nie myślisz ,że mi to imponuje , wyrosłem z tego dawno , jedynie co było nierozsądne to to ,że miałem całą rodzinę w aucie ( ze mną 4 osoby) i na 100% licznik pokazał 240 , ale jak pisałem wcześniej miałem nawigację i na niej była największa prędkość 228 km/h więc może licznik pokazywał za dużo , odnośnie kół i opon to wg. mnie tylko szerokość może mieć znaczenie ( wiadomo większe opory , przyczepność) ale nie wielkość felg .Duże znaczenie ma droga czy jest w poziomie ,czy jest minimalnie z górki , albo pod górkę , auto wyczuje to od razu.

Ty tak na poważnie czy to prowokacja?

Opublikowano

hehe.

A co do kolegi Kowi87

Chodzi o pochylenie drogi a nie wertepy !

Masa kierowcy ma znaczenie

A i opór też . No chyba ze kolega Kowi86 jezdzi tylko w idealnych warunkach i stosuje dietę

Opublikowano

230 AVF po sofcie w moim wypadku na pewno jedzie. Koła 225/40 R18

Opublikowano
265km ale skrzynia HCK...

i mama przełączyła na polsat:polew::polew:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ----------

kolego tmaxx88 wyczyść przepływke albo ją wymień powinno pomuc, częsty problem w tych silnikach

Opublikowano
moje BRD podobnie jak danielsa1980 ponad 260km/h też mam skrzynie HCK

ponad 260km/h , to jest seria czy wirus? Niezłe Macie te brd:whistling:

Opublikowano

kolego smoku666 i POPO wiecie przynajmiej jakie przełożenia ma skrzynia HCK??? czy umiecie tylko mądrować zdrowy AVF po koksie jedzie 240km u mnie jest 200Ps/425Nm w połączeniu z dłuższą skrzynią 260km nie jest żadnym problemem zwłaszcza że przy 180km mam 3tys.obrotów także najpierw trzeba się doszkolić a później pisać farmazony i jeszcze jedno rozmiar opon fabryczny 235/45ZR17 PISANIE ŻE TYLKO BMKA 330 może tyle pjechać mnie rozbawiło....kolego michier baszmaka też pójdzie tyle ma 2.0tdi BRD na grubym koksie...

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ----------

kolega MAGIC87 AWX "złapał" 235km gdzie jeszcze nie wszystko mu gra jak by sobie tego życzył...

Opublikowano

1z/ahu poleci 200 i nie pisz mi glupot bo wiem czym jechalem.Fakt ze obroty to sa juz zabojcze ale poleci i to bez wiekszych gorek

Opublikowano

np mój Afn w quattro idzie 220 km/h na zimowych 15stkach f195/55

a na letnich 17stkach 225/45/17 lecialem 210 i musiałem hamowac ale podobnie do 220km/h dojdzie

AWX ma 130 koni ale jaka wage?? moze to ma znaczenie...brat ma w A3 AFN 130 konny i 6 biegów i 220 i koniec...

zalezy też jakie sa przełożenia w skrzyni

Opublikowano

Panowie co do bmw to waga 1520 kg więc 150 kg więcej od AWX . Ale serio mam to i to i przy dużych prędkosciach nie widac róznicy . Jasne jest ze bmw szybciej dojdzie do 230 km/h bo 184 KM robią swoje . Tak jak pisalem 230 AWX , bmw 230 moze z 240 by wycisnąc ale bałem sie już .

W bmw powyżej 3 tys obr/min zabawa jeszcze trwa a w audi dobiega konca .

Tak czy inaczej wróćmy do tematu i podpowiedzmy koledze co ma zrobic by było lepiej .

Kolega POPO pisał o przeplywce , co dalej do sprawdzenia .

Opublikowano

Wg mnie waga do v max nie ma znaczenia poprostu dluzej bedzie sie bujac moj byly avf na feldze 17 opony 225/45 3 osoby i bagaz 230max w 1 osobe to samo.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...