Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Wolałbym wsadzić tą kasę w S4 B8, przynajmniej frajda z jazdy większa
LUKENSZ Opublikowano 12 Maja 2022 Opublikowano 12 Maja 2022 @HOLMATRO @dRACoNIx Co w tym momenie jest największym problemem, żeby iść z mocą w górę ponad 350km?
HOLMATRO Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 W dniu 12.05.2022 o 06:56, LUKENSZ napisał: @HOLMATRO @dRACoNIx Co w tym momenie jest największym problemem, żeby iść z mocą w górę ponad 350km? Absurdalne koszty przerobienia całego silnika żeby uzyskać 50 koni. Dziesiątki tysięcy złotych. Nikt nigdy ci tego nie odda, zesra się szybciej niż planujesz od upalania przed kolegami. Stage 3 nie wystarcza - gonisz auto i kupujesz coś co z fabryki wyjechało na stage 0 równym stage 3 w ea113. I nie, nie wyjdzie drożej. Wyjdzie to dużo taniej. Tak jak Dev napisał - S4 B8 z silnikiem z potężnym potencjałem, za grosze przełamujesz 450 koni.
Dev Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 19 minut temu, HOLMATRO napisał: Tak jak Dev napisał - S4 B8 z silnikiem z potężnym potencjałem, za grosze przełamujesz 450 koni. Ze 12000 trzeba miec
Unf Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 Tylko za S4 B8 zawsze się w uj przepłaca, bo to "S". A ten sam 3.0 TFSI siedzi choćby w A6 C6
Unf Opublikowano 14 Maja 2022 Opublikowano 14 Maja 2022 No właśnie za to, że to "S". To taki trigger. Przecież tam nie ma nic nadzwyczajnie lepszego od regularnego A4 B8 poza silnikiem.
Dev Opublikowano 14 Maja 2022 Opublikowano 14 Maja 2022 Żebyś jeszcze ja miał to moglibyśmy pogadać a tak... sam rozumiesz... 2
LUKENSZ Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 Ja rozumiem, że to jest nieopłacalne. Mnie zastanawia co z mechanicznego (nie rozsądkowego) punktu widzenia nie pozwala iść dalej. Zapłon wypada? Za mało paliwa (wiem, że układ jest zrobiony)? itd Rozumiem, że w tym momencie ten silnik jest przygotowany jak S3 (poza wałkami)? I jak się więcej dmuchnie (inna turbina albo hybryda) to zrobi więcej?
dRACoNIx Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) Hello wszystkim taki przedsmak tego co już bardzo niebawem będzie strojone. Widzę że dyskusja się rozpoczeła:) - Wypowiem się w temacie po osiągnięciu celu. A puki co to jeszcze dodałem. I. Zniwelowałem restrykcję przepływu paliwa z pompy low presure rs4 b7 II. Dodałem wałek ssący z CDLA "większa krzywka" III. Dodałem również: 1 x 2.0L TFSI Centralna śruba do przekładni przez ARP & BAR-TEK Numer artykułu: 2118t142 1 x BAR-TEK® High Torque Pulley Kit, odpowiedni do 2.0L TFSI & TSI Numer artykułu: 21tf020 1 x 2.0L TFSI EA113 Śruba wałka rozrządu Koło BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf174 1 x 2.0L TFSI EA113 Regulowane koło wałka rozrządu BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf166 1x Gates T334RB Racing 300% mocniejszy pasek rozrządu IV. Turbo K04-064 "Hybryda" - set pod płynne dostarczanie momentu i najszybsze wstawanie jakie tylko się da:) Gruszka 6PSI / 9Blade Hot / 11+0 Cold / Clipping / Rozwiercone obie strony / Łożyska oporowe mocniejsze / itd. PS. Prace trwają ale już widać finisz. Focia dla poprawy nastroju. poskładany Edytowane 22 Maja 2022 przez dRACoNIx
dRACoNIx Opublikowano 16 Maja 2022 Autor Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) Odma jest nowa czysta tak zostawiam . zostało mi sprawdzić czemu mi świruje ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia . kupiłem nowa dla rs4 b7 ale coś tu z nią nie tak . ps. Muszę sprawdzić instalacje zasilania do pompy bo może to ona jest problemem . Jak to ogarnę to już tylko strojenie Edytowane 26 Maja 2022 przez dRACoNIx
dRACoNIx Opublikowano 18 Maja 2022 Autor Opublikowano 18 Maja 2022 Moduł rs4 b7 nie do kupienia , brak szans . kupione zostało to BARTEK TFSI & TSI Low Pressure Fuel Pump Control Unit
dRACoNIx Opublikowano 21 Maja 2022 Autor Opublikowano 21 Maja 2022 (edytowane) Update układ wydechowy - balans ciśnień spalin redukcja decybeli - dostosowywanie pode mnie to jest tak DP 2.75” 70mm na 63mm na 57mm 5 przelotowych tłumików custom sport 2 komorowe ABT sebring pole powierzchni to : 66x66x3.14 = 13677 61x61x3.14 x 2 = 23367 54x54x3.14 x 2 = 18312 jest więcej niż trzeba ale nie za dużo wiec buczenia nie ma , ciśnienie jest na tyle durzę że jeszcze lepiej spaliny oddaje układ. 5x przelotowe wyciszają lecz nie są restrykcyjne - nadal jest męski układ na wolnych obrotach 900 obrotów IMG_4235.MOV IMG_4236.MOV 28-05-2022r - Update FIX redukcja niepożądanych drgań : DONE Sukces Edytowane 28 Maja 2022 przez dRACoNIx 1
Kangar0 Opublikowano 23 Maja 2022 Opublikowano 23 Maja 2022 Gates racing nie jest 300% mocniejszy niz zwykly. Jest mniej wytrzymaly niz ori. Mozna na nim krecic wyzej silnik ale przejechac wiecej!
dRACoNIx Opublikowano 23 Maja 2022 Autor Opublikowano 23 Maja 2022 (edytowane) 13 godzin temu, Kangar0 napisał: Gates racing nie jest 300% mocniejszy niz zwykly. Jest mniej wytrzymaly niz ori. Mozna na nim krecic wyzej silnik ale przejechac wiecej! Wiesz pewnie masz na myśli tego zwykłego Gates , to wtedy by się zgadzało to co piszesz. Lecz ja mówię o T334RB odsyłam GatesRacing - T334RB - Gates RPM Timing Belt (ecstuning.com) https://www.ecstuning.com/b-gatesracing-parts/gates-racing-timing-belt/t334rb~gtr/ Edytowane 24 Maja 2022 przez dRACoNIx
Kangar0 Opublikowano 24 Maja 2022 Opublikowano 24 Maja 2022 (edytowane) W dniu 23.05.2022 o 20:51, dRACoNIx napisał: Wiesz pewnie masz na myśli tego zwykłego Gates , to wtedy by się zgadzało to co piszesz. Lecz ja mówię o T334RB odsyłam GatesRacing - T334RB - Gates RPM Timing Belt (ecstuning.com) https://www.ecstuning.com/b-gatesracing-parts/gates-racing-timing-belt/t334rb~gtr/ One są tylko odporniejsze na ciepło i mniej rozciągliwe (słowo klucz). Nigdzie sam producent nawet nie wspomina że wytrzyma 3x tyle przebiegu To sa torowe paski gdy się przechodzi na mechaniczną góre i opory (oraz obroty maksymalne) znacznie rosną w głowicy. Z reszta nie bez powodu maja w nazwie RPM Ale zuzycie maja znacznie szybsze. Z reszta co ja bede tłumaczył. Zrób na tym 60-70k to się przekonasz Edytowane 24 Maja 2022 przez Kangar0
dRACoNIx Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 (edytowane) W dniu 24.05.2022 o 23:14, Kangar0 napisał: Zrób na tym 60-70k to się przekonasz po takim przebiegu to 2 razy już wymienię ten pasek lol ps. chodzi o to że mam mocniejsze sprężyny zaworowe w głowicy szpile apr uszczelkę 9mm - koniecznością dla bezpieczeństwa silnika przy takiej głowicy jest właśnie T334RB, bo on ma się nie zerwać przy katowaniu i liczę się z tym że po 35tys mogę zmienić na nowy koszt tego paska to 200zł, to niewiele w stosunku do tego ile kosztuje cały silnik na tych komponentach NOWYCH ASO Edytowane 26 Maja 2022 przez dRACoNIx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się