Kowi87 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Ile sobie życzą za taką usługę ? Pewnie nie mało :gwizdanie: rozejżyj sie u siebie za mechanikiem ogarnietym w spawaniu, zakup potrzebny materiał i do dzieła, u mnie mechanior poradził sobie w 12h łacznie spasowaniem i spawaniem
SoMeS Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 pamiętajcie tylko że to nie może być zwykłe spawanie bo będą kłopoty Dynosoft liczy sobie 1800zł za gotowego FMICa z założeniem ja może w niedzielę zabiorę się za zakładanie :kox:
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 pamiętajcie tylko że to nie może być zwykłe spawanie bo będą kłopoty Dynosoft liczy sobie 1800zł za gotowego FMICa z założeniem ja może w niedzielę zabiorę się za zakładanie :kox: to sporo za dużo, samemu mozna zrobić o wiele taniej, wazne żeby kupic odpowiednie rurki z kwasiaka i złączki olejoodporne. Ja to miałem spawane migomatem [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 18:43_________________________________________________Pytanie do tych którzy już maja Fmic na aucie Podmieniliście tą rurke w kształcie litery S odchodzacej od turbo na jakaś prostą?? Ja zostawiłem tą gumową ori, ale zastanawiam sie czy jej nie zamienic na coś innego
Fifiński Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 1800 to duzo za duzo niestety bede musiał szukać ajkiegos pochytanego mechani0ra u mnie. thx
seba1-2 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 ja zostawiałem tą rurkę "S" i na razie jest ok
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć
skalarx Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność.
grzes1150 Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność. Jakie wy macie ciśnnienie po programie??? bo u mnie po programie dmucha do 1,7Bara i narazie żadna guma nie strzeliła
skalarx Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność. Jakie wy macie ciśnnienie po programie??? bo u mnie po programie dmucha do 1,7Bara i narazie żadna guma nie strzeliła poczekaj poczekaj prędzej czy później strzeli :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność. Skalarx, masz może fotke jak to rozwiązałeś, do tej 15 cm rurki starej poprostu dojechałeś kwasiakiem?? Czy masz jakieś złącze elastyczne tam jeszcze??
skalarx Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność. Skalarx, masz może fotke jak to rozwiązałeś, do tej 15 cm rurki starej poprostu dojechałeś kwasiakiem?? Czy masz jakieś złącze elastyczne tam jeszcze?? Zrobiłem wszystko z alu i silikonu. Od samej turbiny aż do kolektora ssącego. Z turbawki wychodził właśnie kawałek 15-to centymetrowy starego węża a potem jest przejściówka, wytoczona na zamówienie. Z jednej strony ma średnicę wyjścia z turbo AWX (do tej strony był przyłącznoy stary wąż) a z drugiej jest średnica 2,5" i tak leci do samego kolektora. Zdjęcia są gdzieś w tym wątku... I właśnie ten kawałek był najsłabszym punktem. Jak pękł, wymieniłem go na kolanko 35mm samco i mam spokój. Trochę jest tu na samym końcu (wtedy nie było jeszcze kolektora od AWX): http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.150.html Tutaj przygotowania do kolektora AWX i finał: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.240.html Niestety nie mam zdjęć dołu
Kowi87 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Koledzy, a czy u was też sie poci połaczenie rury stalowej z gumową "S" od strony turbiny za zderzakiem??? Czy to moze turbina na wykończeniu, co przeczyszcze tą rurke to za "chwile" z nowu cała zarzygana syfem
SoMeS Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Kowi ja tak miałem ale od strony wlotu do IC... całego fmica miałem zarzyganego wiecznie... ale jak usunąłem egr, przeczyściłem tam i poskręcałem mocniej to problem ustał. Wiem jeszcze tylko że mam zdrowo za***any kolektor ale ten niedługo idzie do podmianki wraz z dmuchawką więc będzie good
szkopek Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 mi tez sie na tych polaczeniach poci mysle ze to olej zassany przez odme z silnika
SoMeS Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 odmę się czyści czy wymienia?
Kowi87 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 To mnie troche uspokoiliście bo już myślałem że to tylko u mnie tak, i że problem bedzie raczej w turbo :gwizdanie:
szkopek Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 mysle ze oil catch tank zalatwil by sprawe ,musze sobie taki zrobic ale jakos nie moge sie zebrac
Jarol Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A ja mam takie pytanie czy ktoś rozpracował temat FMIC w B6 i może doradzić jaki intercooler wejdzie bez pocinania belki??? Zderzak od wewnątrz moze być powycinany ale żeby z zewnatrz nic nie wystawało. Czy jest w ogóle taka mozliwość bo jest tam dość mało miejsca??
krzyniek Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A ja mam takie pytanie czy ktoś rozpracował temat FMIC w B6 i może doradzić jaki intercooler wejdzie bez pocinania belki??? Zderzak od wewnątrz moze być powycinany ale żeby z zewnatrz nic nie wystawało. Czy jest w ogóle taka mozliwość bo jest tam dość mało miejsca?? zagadaj np. z Poźkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się