Kowi87 Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 jak od spodu mocowałem? bo nie rozumiem teraz Kowi? Znaczy chodzi mi o mocowanie od dołu Intercoolera
SoMeS Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 on się trzyma na odbojach i oparty o wyciętą belką
Maniusiek28 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Opublikowano 10 Listopada 2009 Jako że mój AFN dawno sprzedany ,śmiga gdzies po wawce, jako że mam wprawę postanowiłem zrobić FIMIC w swoim B6 1.8T AVJ.Oto kilka fotek z przebiegu prac.Było znacznie ciężej niz w AFN.Czas pracy 2 xpo 4h.Cooler wys 18 cm.Przespawane boczki na fi 50 (taka mała oszczędność względem silikonowych redukcji).Kolanka wykonane z kwasiaka fi 50 , jedno z mocowaniem na map sensor, inne z małą rurką wystającą z boku.Do tego kolanka gumowe podwójnie zbrojone koszt 10zł szt i full mocnych opasek od sid'a.Przy okazji założyłem także DV FORGE 007.Przepraszam za jakość zdjęć ale pod ręką miałem tylko komórkę.Może nie wyglada to najlepiej ,ale pewnie swoją rolę spełnia....okaże się w lato po programie.
poziek Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie wygląda to źle. Ale przy większym turbo średnica już będzie za mała. W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy
Maniusiek28 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie wygląda to źle. Ale przy większym turbo średnica już będzie za mała. W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy wiekszego turbo jak k04-15 nie będzie
domjenick Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 fi 52mm to jest 2 cale W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy czyli najlepiej od razu szukac takiego coolera,bo kto tam wie,co w przyszlosci sie z autem robic dalej bedzie...
SoMeS Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 wątek chyba był o AFN'ach wszędzie się z tymi benzyniakami musicie wcinać?
slepy Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 wątek chyba był o AFN'ach wszędzie się z tymi benzyniakami musicie wcinać? Maniusiek28, zmienił furkę na benzynkę i dołożył do wątku, nie widzę problemu...
SoMeS Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 no przecież tego nie neguję... nie zrozumiałeś ironii po prostu koniec OT
Cordii Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 który intercooler lepszy ? http://moto.allegro.pl/item880399942_intercooler_fiat_grande_punto_bravo_mito_delta.html Grande punto. http://moto.allegro.pl/item873289877_intercooler_550x140x65mm_do_350km_tuning_fmic_pl.html Chiniol. moc jaka chce uzyskac to 170 KM, chodzi mi o to zeby nie wycinac belki.
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Niewiem czy ten z grande punto nie bedzie za długi jesli tak to bedziesz musiał przerabiać boczki, obydwa powinieneś upchać bez podcinania belki, jedyne co to zderzak od wewnątrz troche skubniesz :gwizdanie:
Cordii Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC
Jarol Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze.
Pucek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze. masz na to jakiś dowód??? :gwizdanie:
Jarol Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze. masz na to jakiś dowód??? :gwizdanie: Dowodu nie mam ale rozmawiałem z kilkoma tunerami i według ich opini chiniol 55x18x6,5 ledwo starcza w 1,9 TDI na 200km. A są rdzenie o podobnych wymiarach które daja rade na dużo więcej.
Kowi87 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Panowie w jaki sposób zastąpiliście prostym sylikonem wąz gumowy cisnieniowy w kształcie S od Turbo do IC, taki jak na fotce Chciałbym go wywalić u siebie, mam turbo AWX z redukcja do seryjnej AFN, mógłby ktos to opisać Ale widze ze po obu stronach są rózne średnice wyjscia, mam do dyspozycji sylikon fi51
SoMeS Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Kowi kup złączke z redukcją w kącie 90' potem pociągnij prostą rurę i gra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się