Patrykbor Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 nowy wizerunek mojego icka wpadł zderzak Caractere i ramka gryla została pomalowana będą spryski na xenon+
Jarol Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 no co ty to u Jarola w domu śpi z Ickiem i zderzakiem Śpie z Ickiem bo sie lepiej oddycha chłodniejszym powietrzem nowy wizerunek mojego icka wpadł zderzak Caractere i ramka gryla została pomalowana będą spryski na xenon+ Tak będą spryskiwacze[br]Dopisany: 26 Luty 2010, 20:21_________________________________________________Wrzucam kilka zdjęć z montażu mojego FMIC. Po zrobieniu logów mogę powiedzieć że różnica w temperaturze w dolocie jest ogromna tzn. Na seryjnym SMIC przy temperaturze zewnętrznej -2 stopnie jadąc autem spokojnie w dolocie było 10-15 stopni. Butując auto od startu każdy biego do 4 tyś obrotów w dolocie robiło się 36-37 stopni. Czyli jak na warunki zimowe i tak gorąco. Po założeniu FMIC przy tej samej temperaturze zewnętrznej w czasie spokojniej jazdy temp w dolocie wynosi 3-4 stopni, po butowaniu auta na każdym biegu do 4 tyś obrotów udało mi się zagrzać dolot do 12 stopni większej temperatury nie udało mi sie uzyskać bo po przekroczeniu 150km/h temp zaczęła spadać. Wszystko przy doładowaniu 1,53 bara i temperaturze zewnętrznej -2 stopnie. Kompletne orurowanie wykonałem w firmie MG Motorsport, IC to mój projekt IC na aucie: Jak zostały poprowadzone rury: Tu wyjście z turbo: Dolne mocowanie intercoolera: No i efekt końcowy na aucie :
Jarol Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 icek taki jak u mnie bardzo podobny ale nie ten sam. Mój to przerobiony intercooler z Outlandera. [br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 21:14_________________________________________________Dla mnie najważniejsze że nićnie wystaje na zewnątrz, intercoolera prawie wcale nie widać no i najważniejsze że niemusiałem ciąć i belki. Bo to raczej negatywnie wpływa na wytrzymałość przodu auta.
Maniusiek28 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 super wyglad , faktycznie nie widać icka.....aż kusi mnnie maznać swojego na czarno ale te opaski to dałbym mocniejsze
Jarol Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Jak u Was z głośnościa silnika po założeniu FMIC?? Bo u mnie zrobiło sie sporo głośniej.
Dev Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 u mnie nic sie nie zmieniło po załozeniu FMIC-a
Jarol Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 u mnie nic sie nie zmieniło po załozeniu FMIC-a A wydech masz seryjny??
Kowi87 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 U mnie też nie zmieniło sie pod względem głosnosci
Jarol Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 U mnie też nie zmieniło sie pod względem głosnosci To ciekawe od czego to zależy??? U mnie silnikzaczął troszke buczeć, zrobił się taki basowy dźwięk jak by auto miało przelotowy wydech, ale tłumiki zostały przecież seryjne.
Dev Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 na seryjnym wydechu byla cisza po zalozeniu Fmic-a, tak samo. teraz mam wydech od kata do konca zrobiony z nierdzewki, troche dudni, ale z przodu jest cisza
Cordii Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Uploaded with ImageShack.us U mnie wyszło tak jeszcz tylko kratki musze zamontować i nie bedzie widać icka
rafikk01 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 super wyszło dobra robota :>
Kowi87 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Uploaded with ImageShack.us U mnie wyszło tak jeszcz tylko kratki musze zamontować i nie bedzie widać icka Dolot do FMIC malowałeś
jakuk2 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 witam czy jest sens wkładać fmic do a4 b5 1,8 benzyna.?? i Czy jest wogóle taka możliwość ;]
Kowi87 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 witam czy jest sens wkładać fmic do a4 b5 1,8 benzyna.?? i Czy jest wogóle taka możliwość ;] a do czego on tam ma być
Kowicz Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Siemka Powiedzcie mi ile Was wyszło wyspawanie tych rur dolotowych w FMIC? Ja u siebie mam wszystko łączone złączkami gumowymi i co jakiś czas mi cybanty puszczają więc chciałbym ograniczyć ilość złączek tak jak u Was. Poza tym u kogo można takie coś zrobić i jak? Czy dawaliście jakiś wzór czy po prostu gość siedział i robił bezpośrednio na aucie? U mnie w okolicy mam kilku tłumikarzy ale żaden się tego nie chce podjąć
Remik-A4 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 napisz do Thom4s on w tym tyg. zakladal CUSTOM FMIC u bdb rezacza wiec jest na swiezo z cena itp.
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 U Armiego jak robiliśmy to wszystko spasowywało sie nie aucie docinało i sklejało na tasme izolacyjną, gotowe elementy oddał do pospawania i po sprawie U ciebie jak są złączki to pewnie będziesz musiał dospawywać po pierścieniu pomiedzy każdą rurka, bo przecież w złączce nie stykaja sie te rury ze sobą, masz tyle prosciej teraz że na każdym złączeniu rysujesz sobie po obu stronach kreski na rurach, żeby potem nie trzeba było tego od nowa spasowywać, dorabiasz te pierścienie uzupełniajace i spawasz, nie powinno być to drogie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się