Kowi87 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Drugi zderzak podciety w 20min na wzór mojego
DaveDaveDave Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 mam niemal identycznie na zderzakach z spryskami i bez, dużo kombinowałem żeby nie wycinać mocowań w zderzaku środkowej kratki, ale poddałem się. Tyle że w pierwszym, zupełnie do plastiku podjechałem.
karol24 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Teraz ten IC ze znaczkiem GM jakoś się zmieścił pod belką, ale sporo zderzaka i kratek powycinałem już leży w piwnicy ten najmniejszy, chyba 550/140/65 jeśli dobrze pamiętam, ale on na bank nie wejdzie pod belkę Po urlopie muszę kupić redukcje i jakoś go tam wpasuję najwyżej wytnę trochę belki, żeby nie był tak nisko jak ten teraz.
karol24 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 No to extra by było tak tylko przykładałem, i wydawało mi się, że nie wlezie. Będę miał redukcje to to wsadzę.
Kowi87 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Michał_S87 ma u siebie 140ke założoną, ale niewiem czy jest jeszcze na forum tutaj
karol24 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 14 wchodzi i jeszcze trochę miejsca zostaje
opti Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Ma ktoś 14 u siebie założoną w zderzaku przedliftowym ze spryskiwaczami ? Jak to wygląda tzn. nie ma kolizji ze spryskiwaczami, mieści się wszystko, czy ostro trzeba rezać ? Czy 14 wystarczy do aktualnych ~180KM , (aktualnie tylko lewy ori ic plus kratka w lewym nadkolu)
karol24 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja mam dokładane spryski i nie ma problemu. Jeśli wszystko jest nad belką to nie ma mowy o kolizji z FMIC co do mocy się nie wypowiadam, bo się nie orientuję
opti Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja mam dokładane spryski i nie ma problemu. Jeśli wszystko jest nad belką to nie ma mowy o kolizji z FMIC co do mocy się nie wypowiadam, bo się nie orientuję Nie wiem, czy wrzucać 140 nie będzie za mały względem ori ? Rdzeń ma wlot/wylot 57 a rury 51 , coś więcej doradzicie... ? Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez opti
MrTea Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Do 230-240 ps pez problemu w 1.8T wystarczy taka 140 .. jeśli chcesz więcej bierz 180tke.. nie musisz wtedy az tak dużo belki ciąć. Co do rur dolor do IC możesz zostawić w średnicy 51mm a od wylotu do przepustnicy możesz dać 57mm Ja u siebie całe orurowanie mam w średnicy 57mm i tez niby jest ok. ale zmniejszenie średnicy od turbo do coolera podobno moża lekko zmniejszyć laga
dj domin1 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Pakuj od razu 180mm. Nie ma aż tak dużo rżnięcia i nawet ładnie leży.
hasahad Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Panowie odświeże trochę pytaniem czy ten zestaw http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46090-bmw-e46-diesel.html Podejdzie bez problemu do a4 b5 1.9tdi AFN 110km było seryjnie a jest 150.? Chodzi mi o to czy trzeba coś domowic od nich ze sklepu coś lepszego? Jaki wymiar tego intercoolera? Jestem zielony akurat e temacie intercoolera. Prosze o pomoc.
MrTea Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Będzie dobrze pasował do kazdego 1.9tdi w B5 90,110,115ps Nic więcej nie musisz zamawiać. Cooler spokojnie pozwoli Ci zrobić 200-230ps mapsensor masz w gornej częsci orurowania więc nie musisz kupować podstawki chyba że chcesz rzeźbić tą całą rurę która idzie wzdłuż silnika.
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) To jest tylko zestaw IC i wszelkich ksztatek na zasadzie przymierz/dotnij/skręć. Abyś sie nie rozczarował jak to wypakujesz i okaże sie ze P&P nie jest i nie będzie uprzedzam . Cenowo jest porównywalnie jak byś sam składał częsci, nie lepiej pospawać? Edytowane 8 Listopada 2016 przez Kowi87
hasahad Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Jak kształtek czy zlaczek jakiś nie będzie to z pracy mam możliwość zabrania:-) A zabrać z tym map sensorem czy bez? Bo zrozumiałem że nie muszę ale.sie.upewniam.
Kowi87 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 weź z mapsensorem, moze w przyszłosci Ci sie przyda, bo na obecne moce to masz okolice 1,4bara, na tyle seryjny mierzy bez problemów
hasahad Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Oki dzięki wielkie za informacje:-)
TurboPtyś Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Czytając o dolotach 2.5 -3 cale -pytanie Jest sens robić taki zabieg: Od turbo do fmic rurki 51 lub 55mm a od fmic do kolektora ssącego rurka np. 63 lub 70 mm? Będzie to na plus czy wręcz odwrotnie ??
Mozgu Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Raczej lepiej sie ptrzymac jakiejs srednicy a nie zwiekszac coraz bardziej. Wg mnie lepiej od icid do kolektora miec caly czas ta sama srednice bo zwiekszajac pojemnosc tych rur to chyba mozna sie spodziewać wiekszego laga i przy zwiekszaniu i nastepnie zmniejszaniu srednicy do kolektora mozesz miec jakies dziwne zawirowania czy jak to zwa. Przynajmniej wg mnie. Moze sie ktos wypowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się