Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

13219875_971049449631331_1790422341_n_zp

13233391_971049406298002_865811652_n_zps

13181205_971049439631332_745360649_n_zps

13115868_971049409631335_354845755_n_zps

2016-05-13%2008.30.37_zpslotvyofi.jpg

2016-05-13%2008.32.02_zps6edgdd11.jpg

2016-05-13%2008.30.44_zpsdvoid4ps.jpg

2016-05-13%2008.31.52_zps77debibq.jpg

2016-05-13%2008.31.22_zps0mo7cwer.jpg

Drugi zderzak podciety w 20min na wzór mojego

Opublikowano

mam niemal identycznie na zderzakach z spryskami i bez, dużo kombinowałem żeby nie wycinać mocowań w zderzaku środkowej kratki, ale poddałem się. Tyle że w pierwszym, zupełnie do plastiku podjechałem.

Qe6kQYl.jpg

Opublikowano

Teraz ten IC ze znaczkiem GM jakoś się zmieścił pod belką, ale sporo zderzaka i kratek powycinałem :kwasny:

już leży w piwnicy ten najmniejszy, chyba 550/140/65 jeśli dobrze pamiętam, ale on na bank nie wejdzie pod belkę

Po urlopie muszę kupić redukcje i jakoś go tam wpasuję :) najwyżej wytnę trochę belki, żeby nie był tak nisko jak ten teraz.

Opublikowano

14ka wejdzie bez podcinania belki

Opublikowano

No to extra by było :) tak tylko przykładałem, i wydawało mi się, że nie wlezie. Będę miał redukcje to to wsadzę.

Opublikowano

Michał_S87 ma u siebie 140ke założoną, ale niewiem czy jest jeszcze na forum tutaj

Opublikowano

14 wchodzi i jeszcze trochę miejsca zostaje :)

Opublikowano

Ma ktoś 14 u siebie założoną w zderzaku przedliftowym ze spryskiwaczami ?

Jak to wygląda tzn. nie ma kolizji ze spryskiwaczami, mieści się wszystko, czy ostro trzeba rezać ?

Czy 14 wystarczy do aktualnych ~180KM ;) , (aktualnie tylko lewy ori ic plus kratka w lewym nadkolu)

Opublikowano

Ja mam dokładane spryski i nie ma problemu. Jeśli wszystko jest nad belką to nie ma mowy o kolizji z FMIC :)

co do mocy się nie wypowiadam, bo się nie orientuję :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Ja mam dokładane spryski i nie ma problemu. Jeśli wszystko jest nad belką to nie ma mowy o kolizji z FMIC :)

co do mocy się nie wypowiadam, bo się nie orientuję :decayed:

Nie wiem, czy wrzucać 140 nie będzie za mały względem ori ;) ? Rdzeń ma wlot/wylot 57 a rury 51 , coś więcej doradzicie... ?

Edytowane przez opti
Opublikowano

Do 230-240 ps pez problemu w 1.8T wystarczy taka 140

.. jeśli chcesz więcej bierz 180tke.. nie musisz wtedy az tak dużo belki ciąć.


Co do rur dolor do IC możesz zostawić w średnicy 51mm a od wylotu do przepustnicy możesz dać 57mm


Ja u siebie całe orurowanie mam w średnicy 57mm i tez niby jest ok. ale zmniejszenie średnicy od turbo do coolera podobno moża lekko zmniejszyć laga

Opublikowano

Pakuj od razu 180mm. Nie ma aż tak dużo rżnięcia i nawet ładnie leży.

Opublikowano

Panowie odświeże trochę pytaniem czy ten zestaw http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46090-bmw-e46-diesel.html

Podejdzie bez problemu do a4 b5 1.9tdi AFN 110km było seryjnie a jest 150.? Chodzi mi o to czy trzeba coś domowic od nich ze sklepu coś lepszego? Jaki wymiar tego intercoolera? Jestem zielony akurat e temacie intercoolera. Prosze o pomoc.

Opublikowano

Będzie dobrze pasował do kazdego 1.9tdi w B5 90,110,115ps

Nic więcej nie musisz zamawiać. Cooler spokojnie pozwoli Ci zrobić 200-230ps


mapsensor masz w gornej częsci orurowania więc nie musisz kupować podstawki chyba że chcesz rzeźbić tą całą rurę która idzie wzdłuż silnika.

Opublikowano (edytowane)

To jest tylko zestaw IC i wszelkich ksztatek na zasadzie przymierz/dotnij/skręć. Abyś sie nie rozczarował jak to wypakujesz i okaże sie ze P&P nie jest i nie będzie uprzedzam :) . Cenowo jest porównywalnie jak byś sam składał częsci, nie lepiej pospawać?

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Jak kształtek czy zlaczek jakiś nie będzie to z pracy mam możliwość zabrania:-)

A zabrać z tym map sensorem czy bez? Bo zrozumiałem że nie muszę ale.sie.upewniam.

Opublikowano

weź z mapsensorem, moze w przyszłosci Ci sie przyda, bo na obecne moce to masz okolice 1,4bara, na tyle seryjny mierzy bez problemów

Opublikowano

Oki dzięki wielkie za informacje:-)

Opublikowano

Czytając o dolotach 2.5 -3 cale -pytanie

Jest sens robić taki zabieg:

Od turbo do fmic rurki 51 lub 55mm a od fmic do kolektora ssącego rurka np. 63 lub 70 mm?

Będzie to na plus czy wręcz odwrotnie ??

Opublikowano

Raczej lepiej sie ptrzymac jakiejs srednicy a nie zwiekszac coraz bardziej. Wg mnie lepiej od icid do kolektora miec caly czas ta sama srednice bo zwiekszajac pojemnosc tych rur to chyba mozna sie spodziewać wiekszego laga i przy zwiekszaniu i nastepnie zmniejszaniu srednicy do kolektora mozesz miec jakies dziwne zawirowania czy jak to zwa. Przynajmniej wg mnie. Moze sie ktos wypowie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...