odzim Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 nie ma afg tylko avg widzisz to jest wlasnie to o czym pisałem , róznią sie sterownikiem tam jest juz edc15
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Aha a czy to za sprawa tego sterownika jest taka roznica mocy? Przeciez to jest 110 km i to wiec chyba nie powinno byc roznicy?
vauxhall95 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 no bo nie ma.Tam jest troche inna reakcja na gaz.Nic poza tym.
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 No wlasnie wiec gdzie jeszcze mam szukac przyczyny braku mocy na starcie?
odzim Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 bo on ma zdrowszy motor od ciebie ,pewnie masz nalatane w takim afn z 400tys i nawet nie wiesz o tym a on avg 250 idlatego ma wiecej koni niz twoj bo tobie juz uciekly ,na logach masz ok ładowanie od 1800 ,mozesz sobie skrócic sztange i kupic nowe n75 i zobaczysz ze bedzie wstawało turbo od 1600 wiecej niz juz nic nie wykombinujesz u siebe ,bo jest wszystko ok
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 300 tys z groszem jest orginalnie. Cos musi byc nie tak bo w tym momemncie gdy przed 2 tys powinno doladowywac to slychac syczenie. Jak by cos z turbo. A poza tym dla ciekawostki powiem ze jak kupowalem auto niecaly rok temu to ciagnelo lepiej od tamtego avg. Nawet sam wlasciciel tamtego audi to stwierdzil. A wszystko zaczelo sie po pierwszym czysczeniu turbo... A czy turbina moze miec jakis luz na tej osi co jest w srodku?
przemik Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Zamiast lać wode, chciałbym zobaczyc logi dynamiczne tego samochodu po wywałce kata...
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Jak znajde dzis kierowce to beda dzisiaj a to jak z ta turbina? Moze miec luz? Bo jak czyscilem kata i mielismy odkrecony wydech od turbo to poruszalem ta oska w turbo i miala luz na oko moze z 3mm ( ciezko okreslic)
machina Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Jak znajde dzis kierowce to beda dzisiaj a to jak z ta turbina? Moze miec luz? Bo jak czyscilem kata i mielismy odkrecony wydech od turbo to poruszalem ta oska w turbo i miala luz na oko moze z 3mm ( ciezko okreslic) Czyściłeś kata? Jaki ten luz był na 3mm, poprzeczny czy wzdłużny?
odzim Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 a jak wygladala powierzchnia przy której obraca sie wirnik (ładna czy porysowana) ,moze miec luz poprzeczny ale nie za duzy ,wzdluznego nie moze miec
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 luz poprzeczny podłużnego nie sprawdzałem. a na powierzchnie nie zwracałem uwagi ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:20 ---------- kolego przemik oto logi dynamiczne jeszcze gorące Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
odzim Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 w tych logach widac ze turbo ładuje od 1750 to co mapa chce ,i nic zlego w nich nie widac
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 no wg logów tak ale tak mułowato ciagnie i właśnie w tym momencie słychać taki świst/syczenie powyżej 2 tys mija i wtedy idzie odczuć wzrost mocy dopiero/lepiej ciagnie
machina Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Od 2000 do 2400 obr. jest spadek doładowania spowodowany dziura w dolocie lub problemem z turbiną.
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 może być tak że pod wpływem dużego doładowania w przedziale mniej wiecej 1700-2200 ( wtedy kiedy mniej wiecej słychać to syczenie) jakaś nieszczelnośc/dziurka się rozczelnia a w momencie gdy doładowanie spada, z powrotem się uszczelnia/zamyka??? i powiedzcie mi czy ten przewód który idzie do wspomagania hamulców taki czarny bo on jest połaczony z podciśnieniem przed ta przegroda może mieć jakiś związek z tym? bo wiem że jak go lekko przekręce w lewo bądz prawo ale za grodzią to puszcza powietrze..
machina Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Z tą teorią nieszczelności i otwierania się szczeliny mało prawdopodobne, ale możliwe i trzeba sprawdzić cały dolot. Co do przewodu podciśnienia przy wyginaniu może puszczać podciśnienie do środka, to jest normalne.
przemik Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Czy ten samochód mial czyszczoną sprezarke... kiedykolwiek.
spanky Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 szukaj minimalnej nieszczelnosci , wedlug logow auto powinno jezdzic prawidlowo delikatanie sprezarka sie przycina
adasio13 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 tak miał czyszczona dwukrotnie. po pierwszym razie po półtora miesiącu drugi raz przy którym byłem i widziałem. sztanga chodzi lekko, nic jej nie przycina. kolego machina czyli ten przewód co do hamulców idzie to nie ma żadnego z tym związku?
machina Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 tak miał czyszczona dwukrotnie. po pierwszym razie po półtora miesiącu drugi raz przy którym byłem i widziałem. sztanga chodzi lekko, nic jej nie przycina. kolego machina czyli ten przewód co do hamulców idzie to nie ma żadnego z tym związku? Jeżeli jak nie dotykasz nic nie syczy to nie ma nic wspólnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się