bajk Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 czyli najlepszym rozwiązaniem w naszym przypadku będzie założenie tylko tylnego stabilizatora aby auto dobrze się prowadziło... Niekoniecznie. Kolega Bajk zakładał u siebie stabilizator KW który jest cięższy od tego o którym mowa w tym wątku. Rozkład mas oczywiście też na to wpłynął - stabilizator jest przed przednią osią, więc tutaj też dużo winy leży... Pojadę jeszcze na jakiś Ułęż i potestuję dokładnie.. Wydaje mi się jednak, że przedni wyleci :gwizdanie:[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 18:10_________________________________________________ bajk a w jakiej cenie tylny kw? Płaciłem za komplet 1800PLN[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 18:10_________________________________________________ bajk link dałem żeby inni wiedzieli czym skutkuje zmiana stabilizatora, natomiast Ty pomykasz po torze to masz o tym pojęcie luzik
tomaszw Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Mam pytanie o grubośc stabilizatorów. W mojej b6 z (zawiecha 1be -20mm) przedni stabilizator ma grubośc 32mm, a tylny 18mm. Tylny to statndard, a czy przedni standardowo jest też tej grubości?
mikolaj85 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Tak to normalna grubośc chociaż w zawieszeniu 1BA w ośce chyba był 30 mm, ten z RS4 ma chyba 32 mm (nie mierzyłem) ale jest cieższy, bo pełny w srodku, od mojego fabrycznego z quattro a moj tak jak Twoj miał 32 mm. Ja dziś u siebie założyłem przód, tył był zakładany 2 tygodnie temu i powiem że jesty kosa w połaczeniu z zawieszeniem od S4 jest miazga tyle że twardo jak cholera o komforcie mozna zapomniec no chyba że na autostradzie
H4mm3R Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Ja dziś u siebie założyłem przód, tył był zakładany 2 tygodnie temu i powiem że jesty kosa w połaczeniu z zawieszeniem od S4 jest miazga tyle że twardo jak cholera o komforcie mozna zapomniec no chyba że na autostradzie Tak, zawieszenie z S4 w 1.9 TDI
mikolaj85 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Ja dziś u siebie założyłem przód, tył był zakładany 2 tygodnie temu i powiem że jesty kosa w połaczeniu z zawieszeniem od S4 jest miazga tyle że twardo jak cholera o komforcie mozna zapomniec no chyba że na autostradzie Tak, zawieszenie z S4 w 1.9 TDI A jaki w tym problem, bo nie rozumiem o co Ci chodzi? U siebie pewnia masz offroadowe 1BA
H4mm3R Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Ja dziś u siebie założyłem przód, tył był zakładany 2 tygodnie temu i powiem że jesty kosa w połaczeniu z zawieszeniem od S4 jest miazga tyle że twardo jak cholera o komforcie mozna zapomniec no chyba że na autostradzie Tak, zawieszenie z S4 w 1.9 TDI A jaki w tym problem, bo nie rozumiem o co Ci chodzi? U siebie pewnia masz offroadowe 1BA Problem taki że S4 w przeciwieństwie do 1.9 TDI to inna klasa wagowa i w takim przypadku auto Ci stoi jak koza w rowie. Więc jak już to masz zawieszenie z S-line czyli 1BE albo 1BV i wprowadzasz ludzi w błąd A co ja mam u siebie, możesz sobie poczytać w temacie o moim aucie...
mikolaj85 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Problem taki że S4 w przeciwieństwie do 1.9 TDI to inna klasa wagowa i w takim przypadku auto Ci stoi jak koza w rowie. Więc jak już to masz zawieszenie z S-line czyli 1BE albo 1BV i wprowadzasz ludzi w błąd A co ja mam u siebie, możesz sobie poczytać w temacie o moim aucie... Problem w tym że jak nie masz pojęcia co mam w aucie to sie nie wypowiadaj Nikogo nie wprowadzam w błąd. Zawieszenie zmieniłam na 1BD. S4 B6 sedan klasa wagowa przód 11 tył 12. U mnie fabrynie był przód 10 tył 11, tył jest idealnie bo auto nie siada za nisko jak na idealnie dobranej klasie, różnica jednej klasy wagowej z przodu jest praktycznie nie zauważalna auto stoi tak samo jak na 1BV czyli - 30 mm co do twardości to jest bardzo twardo ale na 1BV jest podobnie. Najciekawsze wątki o dobrze zmodowanych A4 na tym forum juz przeczytałem
iras_gda Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Posiadam A4 B6 Avant 1.9 TDI Quattro. Chcę zamówić zestaw zawieszenia Eibach Pro System (Sprężyny -30 mm Pro Kit i amortyzatory Pro Dumper). Eibach ma w swojej ofercie zestaw stabilizatorów Anit-Roll-Kit, przód fi 32, tył fi 24, czyli praktycznie to samo co RS4. Pewnie różnią się parametrami. Zestaw Eibacha jest dość drogi, po zniżkach ok 1500 zł. W skład zestawu wchodzą tylko stabilizatory, także łączniki i inne elementy trzeba kupić osobno. Biorąc sprężyny i amortyzatory Eibach, jest jakiś cień szansy, że ich komplet stabilizatorów będzie dobrze współgrał z zawieszeniem. Pytanie czy warto dopłacić za zestaw Eibach, czy wziąć RS4? Na koniec, jeżeli na Eibachu auto miałoby jeździć lepiej, to +500 zł nie jest problemem
hustla Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Posiadam A4 B6 Avant 1.9 TDI Quattro. Chcę zamówić zestaw zawieszenia Eibach Pro System (Sprężyny -30 mm Pro Kit i amortyzatory Pro Dumper). Eibach ma w swojej ofercie zestaw stabilizatorów Anit-Roll-Kit, przód fi 32, tył fi 24, czyli praktycznie to samo co RS4. Pewnie różnią się parametrami. Zestaw Eibacha jest dość drogi, po zniżkach ok 1500 zł. W skład zestawu wchodzą tylko stabilizatory, także łączniki i inne elementy trzeba kupić osobno. Biorąc sprężyny i amortyzatory Eibach, jest jakiś cień szansy, że ich komplet stabilizatorów będzie dobrze współgrał z zawieszeniem. Pytanie czy warto dopłacić za zestaw Eibach, czy wziąć RS4? Na koniec, jeżeli na Eibachu auto miałoby jeździć lepiej, to +500 zł nie jest problemem Moim zdaniem nie warto brać tych stabilizatorów Eibach. Różnica o ile będzie, to niezauważalna. Łączników przy zmianie stabilizatora nie musisz wymieniać, chyba że stopień ich zużycia na to wskazuje
olek_BB Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Odświeżam temat stabilizatorów z RS4 do zwykłych B6/B7 gdyż właśnie jestem to takim zabiegu Nie wdając się w szczegóły które już zostały w tym wątku kilkakrotnie przewałkowane powiem tyle, że warto oczywiście nie należy spodziewać się gokarta. Tak dla porównania zrobiłem sobie mały test, na moim zawiasie 1BE porównując prędkość na znanej mi wcześniej drodze przykładowy zakręt ze spokojem pokonywałem z prędkością ok 160 teraz spokojnie ten sam zakręt pokonuję z 180 tak więc różnica jest. Oczywiście jazda jest spokojniejsza i bez strat na komforcie. Tak na marginesie to auto powinno normalnie fabrycznie tak się trzymać
kileeer Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Odświeżam temat stabilizatorów z RS4 do zwykłych B6/B7 gdyż właśnie jestem to takim zabiegu Nie wdając się w szczegóły które już zostały w tym wątku kilkakrotnie przewałkowane powiem tyle, że warto oczywiście nie należy spodziewać się gokarta. Tak dla porównania zrobiłem sobie mały test, na moim zawiasie 1BE porównując prędkość na znanej mi wcześniej drodze przykładowy zakręt ze spokojem pokonywałem z prędkością ok 160 teraz spokojnie ten sam zakręt pokonuję z 180 tak więc różnica jest. Oczywiście jazda jest spokojniejsza i bez strat na komforcie. Tak na marginesie to auto powinno normalnie fabrycznie tak się trzymać zmieniałeś komplet czy tylko tył?
olek_BB Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 komplet przód jak wiadomo jest taki sam jak B7 3.0TDI; 8E0 411 309N (allegro 100zł)a tył 8E0 511 409AL (niestety ASO 315zł) + gumy i obejmy. Robota naprawdę prościzna, jedynie z tyłu musiałem popuścić wydech bo nie mogłem wyjąć stabilizator
Pietka Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Panowie A jak jest w 2,7 TDI ? Tez ma przod jak RSk'a i 3.0 ? Warto dotykac czy nie ma potrzeby ?
jozin Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 jaka grubosc ma stablizator w a4 3.0 tdi tylni oczywicie? jak wyglada kwestia stablizatorów z Q5 do B6 Q, ewentualnie z a5? podejda?
Raffaello_78 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 witam wszystkim w tym temacie przeczytałem wszystko za i przeciw stabilizatorom rs itd i zastanawiam się nad takim zestawieniem do siebie sprężyny do seryjnych amortyzatorów (moje zawieszenie 1BA) H&R -35mm do tego stabilizator przód i tył od RS4 co WY o tym myślicie? planuje wirusa na około 220KM i jeżdżę głównie w trasach i mam wrażenie że trochę pływa to auto chciałbym delikatnie je usztywnić i "związać" żeby nie było takie nieprzewidywalne przy wyższych prędkościach na zakrętach do tego latem jeżdżę z kempingiem i może pomogłoby to w zmniejszeniu efektu "bujania" jest to przyczepa jednoosiowa o DMC 1300kg a dwuosiowej nie mogę tym autem ciągać bo w takich przyczepach DMC zaczyna się od 1900 i taka kuracja mogłaby pomóc również tej przypadłości ma ktoś może takie zestawienie u siebie ?? chętnie poznałbym opinie i wrażenia z jazdy takim zestawieniem
Stichy Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Moge sie mylic ale wg mnie 1BA + sprezyny -35mm = szybsze zuzycie amorkow i w efekcie bujanie
kkam Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ja mam u siebie nowe amorki przód i tył, sprężyny 1BA. Nowe łączniki stabilizatora przód i tył. Na tyle stabilizator od RSa. Z przodu seryjny. Moje wrażenia: samochód lepiej się prowadzi, jest sztywniejszy. Mam wrażenie ze jeżdżę mniejszym samochodem, samochód zachowuje się jak np a3, podobne wrażenie z jazdy, sprawia wrażenie zwinniejszego. Na zakrętach tył mniej się przechyla.
Wandej Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ja mam u siebie nowe amorki przód i tył, sprężyny 1BA. Nowe łączniki stabilizatora przód i tył. Na tyle stabilizator od RSa. Z przodu seryjny. Moje wrażenia: samochód lepiej się prowadzi, jest sztywniejszy. Mam wrażenie ze jeżdżę mniejszym samochodem, samochód zachowuje się jak np a3, podobne wrażenie z jazdy, sprawia wrażenie zwinniejszego. Na zakrętach tył mniej się przechyla. duzy koszt? :gwizdanie:
Raffaello_78 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ja mam u siebie nowe amorki przód i tył, sprężyny 1BA. Nowe łączniki stabilizatora przód i tył. Na tyle stabilizator od RSa. Z przodu seryjny. Moje wrażenia: samochód lepiej się prowadzi, jest sztywniejszy. Mam wrażenie ze jeżdżę mniejszym samochodem, samochód zachowuje się jak np a3, podobne wrażenie z jazdy, sprawia wrażenie zwinniejszego. Na zakrętach tył mniej się przechyla. dzieki o takie opinie mi chodziło co do zuzywalności ori amortyzatorów pewnie tak ale gwint ma moj ojciec zalozony i jak dla mnie to juz zbyt twardo ja bym chcial go usztywnic ale nie robic taczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się