Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do zawieszenia i zestawienia, które wrzucił H4mm3R to brakuje tam porównania 1BA vs springi H&R.

Eibach obniży o -30mm a springi H&R o -35mm. Niby różnica nie duża ale jednak widoczna. U mnie to wygląda tak. 1BA vs 1BA + H&R

http://images8.fotosik.pl/512/ec967d2a75c3cb00med.jpg

http://images8.fotosik.pl/512/9789ae82507b28ecmed.jpg

a czym się różni 1BA od 1BE ? Bo u mnie jest 1BE :eusathink:

Amoryzatory + sprężyny i grubszy o 2mm stabilizator tylny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

które lepsze? :decayed: ale siedzi nisko równo tak ?

1BE sztywniejsze i -20mm w stosunku do 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł :decayed:
:yes2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł :decayed:

gewinde dawaj! :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł :decayed:

gewinde dawaj! :decayed:

:oklasky: no i pozamiatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które lepsze? :decayed: ale siedzi nisko równo tak ?

1BE sztywniejsze i -20mm w stosunku do 1BA

sztywniejsze, być może

chociaż ja nie widzę różnicy, przesiadłem się z komfortowego b5 do mocno twardego b7 na 1ba (które miało być komfortowe :decayed:) i w twardości nie widzę różnicy miedzy 1ba i 1be. fakt, na zakręcie lepiej trzyma, bo tam gdzie wcześniej zdarzyło sie, że esp chwytało, tak teraz to nie występuje.

oczywiście nie neguje żadnych różnic między tymi zawiechami, piszę, tylko o swoich subiektywnych odczuciach, jako ciekawostka dla mnie samego, bo sądziłem, że zauważę większą różnice w jeździe, np bedzie bardziej trzęsło, bardziej dziury odczuwalne, ale nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, którego producenta łożyska polecacie do piast przednich/tylnych do B6/B7 ?

Coś mi się wydaje, że to nie zimowe micheliny słychać tylko łożyska się kończą niestety.

Pierwszy raz wymieniałem po przebiegu 100kkm i teraz właśnie następna setka stuknęła na blacie i jakoś dziwnym trafem zaczęło być słychać.

Coś słaba żywotność ori łożysk. Ciekawe kto jest dostawcą dla audi :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert według mnie za dużo bokiem latasz, a nie że łożyska mają małą żywotność :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, aczkolwiek sporo to ostatnio emerycko jeżdżę, jak dziadek po zawale :decayed:

Niestety cały zawias jest sztywny i stąd takie kwiatki po małych przebiegach.

Jak się chciało mieć sportową zawiechę to teraz trzeba fufu wykładać częściej niż normalnie.

BTW jestem świeżo po wymianie kolumny kierowniczej i kompletu drążków i końcówek, a że pompa wspomagania popiskiwała przy krańcówkach to i stara została wymieniona. Parę złotych poszło w auto ale za to nic nie puka, co mnie doprowadzało do szału, gdy słyszałem przewalające się kartofle w ukł. kierowniczym :decayed:

To jakie łożyska godne uwagi, żeby nie trzeba zaraz znowu wymieniać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, aczkolwiek sporo to ostatnio emerycko jeżdżę, jak dziadek po zawale :decayed:

Niestety cały zawias jest sztywny i stąd takie kwiatki po małych przebiegach.

Jak się chciało mieć sportową zawiechę to teraz trzeba fufu wykładać częściej niż normalnie.

BTW jestem świeżo po wymianie kolumny kierowniczej i kompletu drążków i końcówek, a że pompa wspomagania popiskiwała przy krańcówkach to i stara została wymieniona. Parę złotych poszło w auto ale za to nic nie puka, co mnie doprowadzało do szału, gdy słyszałem przewalające się kartofle w ukł. kierowniczym :decayed:

To jakie łożyska godne uwagi, żeby nie trzeba zaraz znowu wymieniać ?

Mi też padło wspomagane, dziś jadę to ogarnąć, a rok temu wymieniałem pompę :facepalm: ale mimo tego jak na przelot 332km nic nie stuka w zawieszeniu :decayed:

Co do łożysk, to wymieniałem 2lata temu po przygodach w Bukowinie i Wojtekce mi tam jakieś montował, ale jakiej firmy to było, to nie wiem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiera nie odbija i servotronic chodzi z lekkim oporem... czyżby magiel?

W dodatku coś mi chrupie z przodu po prawej- i nie wiem czy to wahacze, czy przeguby...

Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. :wink:

Skoro tak mówisz, to może faktycznie się czepiam :wink: no nic trzeba wymieniać i chyba zdecyduję się na SKF.

Moja pompa servo na krańcówkach (skręcone koła do oporu) piszczała już jak kupowałem ta a4, tylko jakoś mi nie przeszkadzało za bardzo.

Dopiero jak magiel poszedł to zdecydowałem się na wymianę całego kompletu. Sprawdź poziom płynu servo w zbiorniczku wyrównawczym czy ci nie spadł poniżej minimum. U mnie magiel puścił a płyn poszedł w osłony drążków no i trza było wymieniać.

---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ----------

Aha, jak by kto szukał kompletu nowych drążków kierowniczych lemfordera i nowych osłon (harmonijek z opaskami) to zapraszam na PW.

Zaopatrzyłem się w nówki zanim zapadła decyzja o wymianie magla na nowy a ten w aso przychodzi w komplecie z osłonami i drążkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. :wink:

Akurat koło i zawias tu niema za dużo do gadania, bardziej te dziury w ZGL :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. :wink:

Akurat koło i zawias tu niema za dużo do gadania, bardziej te dziury w ZGL :decayed:

no niestety nie jest dobrze w tym temacie u nas :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do zawieszenia i zestawienia, które wrzucił H4mm3R to brakuje tam porównania 1BA vs springi H&R.

Eibach obniży o -30mm a springi H&R o -35mm. Niby różnica nie duża ale jednak widoczna. U mnie to wygląda tak. 1BA vs 1BA + H&R

http://images8.fotosik.pl/512/ec967d2a75c3cb00med.jpg

http://images8.fotosik.pl/512/9789ae82507b28ecmed.jpg

a czym się różni 1BA od 1BE ? Bo u mnie jest 1BE :eusathink:

Amoryzatory + sprężyny i grubszy o 2mm stabilizator tylny :wink:

Wracając do zawieszenia, zmieniając sprężyny w seryjnym zawieszeniu na te -30, -40mm wymieniamy stabilizator na S/RS ? jak tak to ma ktoś może nr tego stabilizatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do sprzedania tylną Piastę SKF Do ośki. chyba że do Quattro tez pasi. nowa nie zakładana. kupiona za 370zł w Fota.pl za 200 sprzedam. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...