H4mm3R Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Wracając do zawieszenia i zestawienia, które wrzucił H4mm3R to brakuje tam porównania 1BA vs springi H&R. Eibach obniży o -30mm a springi H&R o -35mm. Niby różnica nie duża ale jednak widoczna. U mnie to wygląda tak. 1BA vs 1BA + H&R http://images8.fotosik.pl/512/ec967d2a75c3cb00med.jpg http://images8.fotosik.pl/512/9789ae82507b28ecmed.jpg a czym się różni 1BA od 1BE ? Bo u mnie jest 1BE Amoryzatory + sprężyny i grubszy o 2mm stabilizator tylny
jozek726 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 które lepsze? ale siedzi nisko równo tak ?
DarkMind Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 W twardości różnicy nie widzę, 1be o 20mm niższe od 1ba Wysłane z mojego S3 i Tapatalk
jozek726 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł
H4mm3R Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 które lepsze? ale siedzi nisko równo tak ? 1BE sztywniejsze i -20mm w stosunku do 1BA
akjam Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł
antonio Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 usiadłby bo przecież będzie niższe o 15mm od 1BE
jedrekx Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł gewinde dawaj!
danielo Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 czyli jak mam 1be i bym wrzucił do tego spręzyny -35 H&R to by trochę usiadł gewinde dawaj! no i pozamiatane
DarkMind Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 które lepsze? ale siedzi nisko równo tak ? 1BE sztywniejsze i -20mm w stosunku do 1BA sztywniejsze, być może chociaż ja nie widzę różnicy, przesiadłem się z komfortowego b5 do mocno twardego b7 na 1ba (które miało być komfortowe ) i w twardości nie widzę różnicy miedzy 1ba i 1be. fakt, na zakręcie lepiej trzyma, bo tam gdzie wcześniej zdarzyło sie, że esp chwytało, tak teraz to nie występuje. oczywiście nie neguje żadnych różnic między tymi zawiechami, piszę, tylko o swoich subiektywnych odczuciach, jako ciekawostka dla mnie samego, bo sądziłem, że zauważę większą różnice w jeździe, np bedzie bardziej trzęsło, bardziej dziury odczuwalne, ale nie.
mystic.pl Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Panowie, którego producenta łożyska polecacie do piast przednich/tylnych do B6/B7 ? Coś mi się wydaje, że to nie zimowe micheliny słychać tylko łożyska się kończą niestety. Pierwszy raz wymieniałem po przebiegu 100kkm i teraz właśnie następna setka stuknęła na blacie i jakoś dziwnym trafem zaczęło być słychać. Coś słaba żywotność ori łożysk. Ciekawe kto jest dostawcą dla audi
H4mm3R Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Robert według mnie za dużo bokiem latasz, a nie że łożyska mają małą żywotność
mystic.pl Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Eeee, aczkolwiek sporo to ostatnio emerycko jeżdżę, jak dziadek po zawale Niestety cały zawias jest sztywny i stąd takie kwiatki po małych przebiegach. Jak się chciało mieć sportową zawiechę to teraz trzeba fufu wykładać częściej niż normalnie. BTW jestem świeżo po wymianie kolumny kierowniczej i kompletu drążków i końcówek, a że pompa wspomagania popiskiwała przy krańcówkach to i stara została wymieniona. Parę złotych poszło w auto ale za to nic nie puka, co mnie doprowadzało do szału, gdy słyszałem przewalające się kartofle w ukł. kierowniczym To jakie łożyska godne uwagi, żeby nie trzeba zaraz znowu wymieniać ?
H4mm3R Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Eeee, aczkolwiek sporo to ostatnio emerycko jeżdżę, jak dziadek po zawale Niestety cały zawias jest sztywny i stąd takie kwiatki po małych przebiegach. Jak się chciało mieć sportową zawiechę to teraz trzeba fufu wykładać częściej niż normalnie. BTW jestem świeżo po wymianie kolumny kierowniczej i kompletu drążków i końcówek, a że pompa wspomagania popiskiwała przy krańcówkach to i stara została wymieniona. Parę złotych poszło w auto ale za to nic nie puka, co mnie doprowadzało do szału, gdy słyszałem przewalające się kartofle w ukł. kierowniczym To jakie łożyska godne uwagi, żeby nie trzeba zaraz znowu wymieniać ? Mi też padło wspomagane, dziś jadę to ogarnąć, a rok temu wymieniałem pompę ale mimo tego jak na przelot 332km nic nie stuka w zawieszeniu Co do łożysk, to wymieniałem 2lata temu po przygodach w Bukowinie i Wojtekce mi tam jakieś montował, ale jakiej firmy to było, to nie wiem
melman_zyrafa Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 U mnie kiera nie odbija i servotronic chodzi z lekkim oporem... czyżby magiel? W dodatku coś mi chrupie z przodu po prawej- i nie wiem czy to wahacze, czy przeguby... Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik.
mystic.pl Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. Skoro tak mówisz, to może faktycznie się czepiam no nic trzeba wymieniać i chyba zdecyduję się na SKF. Moja pompa servo na krańcówkach (skręcone koła do oporu) piszczała już jak kupowałem ta a4, tylko jakoś mi nie przeszkadzało za bardzo. Dopiero jak magiel poszedł to zdecydowałem się na wymianę całego kompletu. Sprawdź poziom płynu servo w zbiorniczku wyrównawczym czy ci nie spadł poniżej minimum. U mnie magiel puścił a płyn poszedł w osłony drążków no i trza było wymieniać. ---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- Aha, jak by kto szukał kompletu nowych drążków kierowniczych lemfordera i nowych osłon (harmonijek z opaskami) to zapraszam na PW. Zaopatrzyłem się w nówki zanim zapadła decyzja o wymianie magla na nowy a ten w aso przychodzi w komplecie z osłonami i drążkami.
H4mm3R Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. Akurat koło i zawias tu niema za dużo do gadania, bardziej te dziury w ZGL
mystic.pl Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Robert- mówisz, że 100k wytrzymały? Na naszych drogach, twardym zawiasie i dużym kole? Nie wspomnę, że 3,0 to ciężka krowa... To b. dobry wynik. Akurat koło i zawias tu niema za dużo do gadania, bardziej te dziury w ZGL no niestety nie jest dobrze w tym temacie u nas
bigos_s Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Wracając do zawieszenia i zestawienia, które wrzucił H4mm3R to brakuje tam porównania 1BA vs springi H&R. Eibach obniży o -30mm a springi H&R o -35mm. Niby różnica nie duża ale jednak widoczna. U mnie to wygląda tak. 1BA vs 1BA + H&R http://images8.fotosik.pl/512/ec967d2a75c3cb00med.jpg http://images8.fotosik.pl/512/9789ae82507b28ecmed.jpg a czym się różni 1BA od 1BE ? Bo u mnie jest 1BE Amoryzatory + sprężyny i grubszy o 2mm stabilizator tylny Wracając do zawieszenia, zmieniając sprężyny w seryjnym zawieszeniu na te -30, -40mm wymieniamy stabilizator na S/RS ? jak tak to ma ktoś może nr tego stabilizatora ?
Stolkien Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Mam do sprzedania tylną Piastę SKF Do ośki. chyba że do Quattro tez pasi. nowa nie zakładana. kupiona za 370zł w Fota.pl za 200 sprzedam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się