Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Problem felg poki co rozwiazany. Pojawil sie natomiast nowy.

W srode z kolega MAT1000 robilismy przymiarke felg. W miedzy czasie okazalo sie ze mam peknieta sprezyne lewy tyl.

Kiedys kombinowalem z zawieszeniem zeby rowno posadzic auto i finalnie padlo na to ze na przod wsadzilem sprezyny czarne eibacha, na tyle zostaly ori sline.

I teraz pytanie co kupic na wymiane??

Opcje sa takie:

- ori - moze byc drogo

- dokupic tylko dwie czarne eibacha na tyl - oile beda chcieli sprzedac tylko dwie

- kupic komplet eibacha sportline czerwony i zmienic wszystkie 4. Tylko tu pojawiaja sie wieksze koszty.

Zalezy mi na tym aby auto stalo rowno, ewentualnie przod troche nizej.

Podpowiecie co kupic ? Ma ktos na forum zalozonego sportlina ? Obawiam sie ze moze byc za nisko na codzien.

Z gory dzieki za podpowiedzi.

Ja mam Eibacha Sportline + Bil B8 (czyli tzw. kit Bilstein B12). Zmiana z 1BV na B12. Jest niżej ( o dobre 2 cm) i dużo bardziej miękko/komfortowo. Na dziurach i wybrzuszeniach trzeba uważać bo łatwo przytrzeć osłonami.

Z tego co widziałem u Ciebie w temacie to nie sportline a prokit, chyba, że zmieniłeś ? Na jakiś spot byś wpadł, chętnie bym oblukał jak siadło to to.

Jak byś miał zdjęte koło to zmierzyłbyć tak długość amora, ciekawe ile krótszy jest B8 od seryjnego amorka.

af4d4970187a.jpg

Edytowane przez MAT1000
Opublikowano (edytowane)

Problem felg poki co rozwiazany. Pojawil sie natomiast nowy.

W srode z kolega MAT1000 robilismy przymiarke felg. W miedzy czasie okazalo sie ze mam peknieta sprezyne lewy tyl.

Kiedys kombinowalem z zawieszeniem zeby rowno posadzic auto i finalnie padlo na to ze na przod wsadzilem sprezyny czarne eibacha, na tyle zostaly ori sline.

I teraz pytanie co kupic na wymiane??

Opcje sa takie:

- ori - moze byc drogo

- dokupic tylko dwie czarne eibacha na tyl - oile beda chcieli sprzedac tylko dwie

- kupic komplet eibacha sportline czerwony i zmienic wszystkie 4. Tylko tu pojawiaja sie wieksze koszty.

Zalezy mi na tym aby auto stalo rowno, ewentualnie przod troche nizej.

Podpowiecie co kupic ? Ma ktos na forum zalozonego sportlina ? Obawiam sie ze moze byc za nisko na codzien.

Z gory dzieki za podpowiedzi.

Ja mam Eibacha Sportline + Bil B8 (czyli tzw. kit Bilstein B12). Zmiana z 1BV na B12. Jest niżej ( o dobre 2 cm) i dużo bardziej miękko/komfortowo. Na dziurach i wybrzuszeniach trzeba uważać bo łatwo przytrzeć osłonami.

Z tego co widziałem u Ciebie w temacie to nie sportline a prokit, chyba, że zmieniłeś ? Na jakiś spot byś wpadł, chętnie bym oblukał jak siadło to to.

Jak byś miał zdjęte koło to zmierzyłbyć tak długość amora, ciekawe ile krótszy jest B8 od seryjnego amorka.

af4d4970187a.jpg

Kiedy i gdzie są teraz spoty- bo już dawno rachubę straciłem? :decayed:

Na spot takim nie umytym? :grin:

Sam już nie wiem co zakładałem- leżało ponad rok na strychu to trzeba było to w końcu ogarnąć :grin:

Wiem jedno... ATE PD + klocki ATE po rozgrzaniu piszczą jak cholera...

Masz jakies fotki dla porownania ?

Fotek na razie brak, postaram się jakieś ogarnąć na dniach...

Edytowane przez melman_zyrafa
Opublikowano

W Arkadii są 19:00, każdy wtorek.

ATE to mi lubiło piszczeć z tyłu, nigdy więcej tego szitu.

Opublikowano

A ja z kolei mam ATE zalozone i wszystko git :P

Opublikowano

Klocki to tylko ferodo premier lub DS

Opublikowano

Panowie doszły mnie słuchy że do quattro nie stosuje się opon kierunkowych , fałsz czy prawda ?

Opublikowano

Falsz

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Byłem u 4 wulkanizatorow i każdy mi powiedział ze nie powinno sie stosować opon kierunkowych tylko tylko jakiś asymetryczne chyba nie pamietam tej nazwy . Na pytanie dlaczego mowili ze sa inne trakcje i ze szybciej sie zużywają

Opublikowano

Gdzies wyczytalem, ze maja byc asynetryczne i takie kupiłem… choć w zadadzie nie wiem dlaczego. Czekam na kogos madrzejszego :)

Opublikowano (edytowane)

pytanie

bo spotkałem się z różnymi opiniami

zmieniam olej na polecanego przez dzika 5w40 LM synthoil high tech + płukanka

czy filtr oleju zakręcam tylko ręką bez użycia narzędzi ?

Edytowane przez gumish
Opublikowano

Na pokrywce od oleju jest napisany jakim niutem. Ja zawsze smaruje oring olejem i zakręcam ręką i tak później trzeba kluczem odkręcać.

Panowie: mam klimatronik bez grzanych tyłków, jak włożę z grzanymi tyłkami nie podłączając jeszcze tyłków mam coś kodować ??? Czy będzie na razie działało identycznie jak poprzedni ???

Opublikowano

Bedzie dzialac ale po zalaczeniu stolkow beda bledy siedzen

Musisz przyuczyc jeszcze vin i adaptacje silniczkow zrobic...

Aaaa tak pozatym na pelnym legalu hej Panowie :)

Opublikowano

Panie niestandardowy widze kolor sie zmienił a nawet się nie przywitał. :thumbdown: nie ładnie :facepalm:

Opublikowano

Bedzie dzialac ale po zalaczeniu stolkow beda bledy siedzen

Musisz przyuczyc jeszcze vin i adaptacje silniczkow zrobic...

Aaaa tak pozatym na pelnym legalu hej Panowie :)

Czyli mam założyć i zrobić coś takiego ?

Włączyć klimatyzację i wcisnąć auto.

Przyuczenie VIN

08 Klima - 10 Adaptacja - Kanał 81 Wpisz PIN 26467 Testuj Zapisz

Nastawy podstawowe

08 Klima - 04 basic settings - Blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera

i ewentualnie potem:

08 Klima - 10 Adaptacja - Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...