Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, pilna sprawa? Rozwalony klosz w przednich lampach...

czy ktoś może zakład te i może je polecić ? 

D660EF3B-77FE-4BFB-B9E4-EBE446F534AB.png

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kup lampę angola w dobrym stanie,wydasz 100zl a będziesz miał ori klosz w dobrym stanie.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, pila24 napisał:

Kup lampę angola w dobrym stanie,wydasz 100zl a będziesz miał ori klosz w dobrym stanie.

Co do dobrego stanu to nie przesadzajmy... Różnie bywa. 

Wojtek @ZiewalTy ostatnio zmieniałeś klosze na nowe? Gdzie kupiłeś? 

 

Mały edit : Wojtek kupił jednak używki. 

Edytowane przez lewiatan1989
Opublikowano

Widziałem te aukcje ale nie mam zaufania do zamienników jeżeli chodzi o lampy więc kupiłem ori, polerka i zabezpieczenie 

Opublikowano
8 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

Co do dobrego stanu to nie przesadzajmy... Różnie bywa. 

Wojtek @ZiewalTy ostatnio zmieniałeś klosze na nowe? Gdzie kupiłeś? 

 

Mały edit : Wojtek kupił jednak używki. 

Na pewno będzie lepszy niż jego pęknięty ;) Kupić, wypolerować i będzie malina :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Okej, dzięki panowie:hi:

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, M@rcin napisał:

u siebie mam 144/363niuta sprzęgło ori a na blacie 296tyś...

Jeśli u Ciebie nic się  nie odzywa i jest 'ok' to nie kombinuj i jeździj na tym co masz. Z resztą z tego co gdzieś kiedyś mi sie obiło o uszy sprzęgło łapie zawsze w tym samym punkcie(sprzęgło samonastawne). Pzd

Tego szczerze powiem nie wiedziałem, ale możesz mieć rację, że sprzęgło zawsze bierze w tym samym punkcie. U mnie jest to akurat tak między połową, a 3/4 wysokości i może przez to mam wrażenie, że niedługo czeka mnie wymiana. A jest tak od kiedy mam auto, czyli w sumie już 1,5 roku. Poprzednio w Passacie B5 ze sztywnym kołem zamachowym jak się kończyło sprzęgło to brało coraz wyżej, a na końcu zaczęło się ślizgać przy ruszaniu. Może rzeczywiście na razie się wstrzymam i zobaczę co się będzie działo.

 

18 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

Gdzie się wybierasz na strojenie? Gdzieś w 3M? 

Miałeś już hamowane auto? 

Bo u mnie to były przeboje :D kunie wyzdychały :D - możesz poczytać w moim wątku - za pierwszym razem ukręciłem niecałe 84 kuce ... sprzęgło też miałem ok - wtedy jeszcze fabryka ... po ogarnięciu kucy do 116 sprzęgło zaczęło się ślizgać :facepalm:

Dopiero po wymianie sprzęgła udało się zrobić 139/291 

 

Jeśli chodzi o chip, to wybieram się do Tune Up w Gdańsku. Śledzę poczynania Roberta i jego ekipy na kanale Autoholicy, dodatkowo kogo by człowiek nie zapytał, to poleca właśnie jego osobę. Mimo, że pierwszy raz będę korzystał z usługi chiptuningu to uważam, że to najlepsze możliwe miejsce w Trójmieście. Nie ukrywam też, że tak samo mocno zależy mi właśnie na diagnostyce, co na chipie. Nie zauważyłem co prawda problemów z autem oraz mocą, ale chcę wiedzieć czy trzyma serię i czy zdrową mam jednostkę.

Edytowane przez m1kow
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
Godzinę temu, m1kow napisał:

Tego szczerze powiem nie wiedziałem, ale możesz mieć rację, że sprzęgło zawsze bierze w tym samym punkcie. U mnie jest to akurat tak między połową, a 3/4 wysokości i może przez to mam wrażenie, że niedługo czeka mnie wymiana. A jest tak od kiedy mam auto, czyli w sumie już 1,5 roku. Poprzednio w Passacie B5 ze sztywnym kołem zamachowym jak się kończyło sprzęgło to brało coraz wyżej, a na końcu zaczęło się ślizgać przy ruszaniu. Może rzeczywiście na razie się wstrzymam i zobaczę co się będzie działo.

 

Jeśli chodzi o chip, to wybieram się do Tune Up w Gdańsku. Śledzę poczynania Roberta i jego ekipy na kanale Autoholicy, dodatkowo kogo by człowiek nie zapytał, to poleca właśnie jego osobę. Mimo, że pierwszy raz będę korzystał z usługi chiptuningu to uważam, że to najlepsze możliwe miejsce w Trójmieście. Nie ukrywam też, że tak samo mocno zależy mi właśnie na diagnostyce, co na chipie. Nie zauważyłem co prawda problemów z autem oraz mocą, ale chcę wiedzieć czy trzyma serię i czy zdrową mam jednostkę.

Daj potem info co tam za kreski Ci wyszły. U kolegi wyżej niut trochę słaby, ale z tego co pamiętam kiedyś miał zaślepiony w zderzaku dolot do IC więc to może być tego powodem.

Pzd

Opublikowano
14 minut temu, M@rcin napisał:

Daj potem info co tam za kreski Ci wyszły. U kolegi wyżej niut trochę słaby, ale z tego co pamiętam kiedyś miał zaślepiony w zderzaku dolot do IC więc to może być tego powodem.

Pzd

No mogło tak być bo pomiary bez kierownicy powietrza były i zaślepką w zderzaku :facepalm:

Opublikowano
21 godzin temu, M@rcin napisał:

Daj potem info co tam za kreski Ci wyszły. U kolegi wyżej niut trochę słaby, ale z tego co pamiętam kiedyś miał zaślepiony w zderzaku dolot do IC więc to może być tego powodem.

Pzd

Panowie, co do moich pomiarów to mam złą wiadomość. Kreski co prawda pokazały 131,5 km w serii, ale wynika to z tego, że moja turbina już teraz przeładowuje i to świadczy o problemie ze zmienną geometrią. Poprzedni właściciel musiał grzebać też przy czujniku, tylko nie pamiętam od czego. Pokazuje on temperaturę 78 stopni. Także programu Robert z Tune-Up nie robił, a ja muszę zbierać kaskę na nową turbinę. Plan jest taki, żeby wsadzić turbo z modelu B6 AWX/AVF 130 km i wtedy podziałamy na około 160 km.

Opublikowano

Chyba nieubłaganie zbliża się czas wymiany sprzęgła i dwumasu w moim 1.8T Quattro. Czasem zatrzesie buda na wstecznym  jak dam za mało gazu albo na niskich obrotach przy 2 i 3. Sprzęgło tez już bierze pod koniec i biegi jakby zaczęły gorzej chodzić. Myśle od razu zrobić komplet i wymienić olej w skrzyni żeby był spokój. Jakie sprzęgło i dwumas byście polecili? Olej to wleje chyba ten co w dyfer ostatnio zalalem czyli Ravenol VSG SEA 75W90.

Opublikowano

Ładuj sprzęgło LUK. Czy dwumas będzie u Ciebie do wymiany? Wątpię. U mnie po 245kkm dwumas był ok. Wymieniony tylko kpl sprzęgła - tarcza, docisk itp

Opublikowano

Nie lepiej od razu w pakiecie zrobić? Kończy mi się tez kat chyba bo zaczyna pierdziec jak zgasze auto a na zimnym jak odpalam to coś dzwoni póki się nie zagrzeje i nie jest to lancszek ;) Napinacz i łańcuch robiony w tamtym roku i dźwięk dochodzi jakby z kata a nie z napianacza. Napinacz cichutko :)  Wiec chyba zamiast kata wrzucę DP a jak DP to już chyba sprzęgło i dwumas z AWX bo podobno P&P żeby pod program było już ;)

Opublikowano

Tarczę trzeba dać od 1,8t bo ta od awx jest sztywna, nie ma sprężyn. Kolega @Emejcz pisał niedawno o tym w temacie o swojej b7. 

Opublikowano

Byłem teraz sprawdzić dwumas. 50 km / h, 5 bieg i gaz w podłogę i w sumie nie zauważyłem żebyś coś się wydarzyło. Jakieś mini pyci drgania ale to tak chyba powinno być. Może faktycznie tylko sprzęgło zmienię i olej w skrzyni. Sprawdzę jeszcze poduszki pod silnikiem z ciekawości. Drgania może poprostu bo za mało gazu daje przy wstecznym czy ruszaniu. 

Opublikowano
20 minut temu, staniek napisał:

Tarczę trzeba dać od 1,8t bo ta od awx jest sztywna, nie ma sprężyn. Kolega @Emejcz pisał niedawno o tym w temacie o swojej b7. 

Dziwne. Na forum czytałem ze pasuje komplet sprzęgło + dwumas P&P

Opublikowano
13 minut temu, Damianq napisał:

Dziwne. Na forum czytałem ze pasuje komplet sprzęgło + dwumas P&P

Pasuje, a jak chcesz samo sprzęgło bez dwumasy wsadzić z awx to tulejkę na tarczy trzeba stoczyć o 4mm, robiłem takie coś miesiąc temu tyle, że w avj.

Opublikowano
8 minut temu, przem8 napisał:

Pasuje, a jak chcesz samo sprzęgło bez dwumasy wsadzić z awx to tulejkę na tarczy trzeba stoczyć o 4mm, robiłem takie coś miesiąc temu tyle, że w avj.

Jak wrzucać to komplet od razu. 

Opublikowano
10 minut temu, Damianq napisał:

Jak wrzucać to komplet od razu. 

No tak tyle, że w moim przypadku komplet z dwumasem był wymieniany ze 25 tys km temu i tarcza miała jakąś wadę fabryczną i wyła w końcowej fazie puszczania sprzęgła więc już starczy kosztowności w tym starociu :P

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

No tak tyle, że w moim przypadku komplet z dwumasem był wymieniany ze 25 tys km temu i tarcza miała jakąś wadę fabryczną i wyła w końcowej fazie puszczania sprzęgła więc już starczy kosztowności w tym starociu :P

To ciekawe czego wyżej kolega pisze ze tarcze lepiej zostawić z BFB. Wszędzie czytałem ze wchodzi P&P zatem nie wiem w czym problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...