Bart-S Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Po miesiącu poszukiwań udało mi się znaleźć wymarzone A4 Avant 1.9 TDI 131KM - rocznik 2004 (modelowo 2005) z przebiegiem 130 000, sprowadzone z Niemiec we wrześniu '07. Chciałem manuala ale trafił mi się automat (Multitronic po fabrycznej modyfikacji układu hydraulicznego z funkcją ręcznej zmiany biegów i biegiem „Sport”). Ze względu na potwierdzoną historię serwisową i bardzo dobry stan auta postanowiłem zaryzykować i jak narazie nie żałuję Stan obecny :> DODATKOWE WYPOSAŻENIE FABRYCZNE (poza seryjnym): - (Z9W) lakier perłowy, czarny "Ebony" - (Q1E/N7U/3L3/7P1) fotele sportowe, czarna skóra z alcantarą, podgrzewane z manualną regulacją wysokości i elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego - (2ZS) kierownica skórzana, 4-ramienna, wielofunkcyjna z przyciskami zmiany biegów - (5TD) aluminiowe listwy dekoracyjne "Visier" - (9Q4) komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem - (U2A) zestaw wskaźników wyposażony w zegar radiowy - (3S1) relingi chromowane (oksydowane anodowo) - (1BE) zawieszenie sportowe, obniżone o 20mm - (PX4/8Q3/8X1) reflektory bi-ksenonowe z funkcją automatycznego poziomowania i systemem myjącym - (7Q2/8AY) system nawigacji Plus (RNS-E) - (4R4) 4x elektryczne szyby - (6XD) elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne - (CD0) 6-ramienne felgi aluminiowe 7,5J x 17" z ET45 na letnich oponach Pirelli 235/45 - (9AK) klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa - (4L6/PU7) samo ściemniające się lusterko wewnętrzne z czujnikiem światła dla automatycznych świateł mijania - (8K7) włącznik świateł z funkcją automatycznych świateł mijania i doświetlaniem przestrzeni auta (Coming/Leaving Home) - (6E3) podłokietnik z przodu - (9VD) nagłośnienie Audi Sound System (10 głośników w tym subwoofer) - (7X1) system pomocy przy parkowaniu (tył) - (8T1) tempomat - (9ZF) zestaw głośnomówiący (bluetooth) z uchwytem na telefon w konsoli środkowej - (VJ1) zderzaki i progi lakierowane w kolorze nadwozia PLANOWANE MODYFIKACJE: ZAKOŃCZONE: - (E4J/PQD) S line Sport Pakiet Plus: listwy progowe z logiem (7N8), czarna podsufitka i górne osłony słupków (6NQ), pikowana osłona gałki zmiany biegów, listwy dekoracyjne pokryte szczotkowanym aluminium (5TG), pakiet oświetlenie (QQ1), kierownica skórzana, 3-ramienna, perforowana S-Line z modelu B8, multifunkcyjna z łopatkami przełączania biegów (2FQ/1XX) - (E4J/WQS) S line Exterieur: spojler oraz nakładka zderzaka przód, środkowa i boczne kratki wlotu powietrza, spojler zderzaka tył i listwy drzwiowe (2K7), spojler klapy bagażnika (5J2) - (Q1E/N7U/3L4) fotele i kanapa Recaro, czarna skóra z alcantarą, podgrzewane, w pełni sterowane elektrycznie z pamięcią - (QV1) tuner TV - (7K7) układ kontroli ciśnienia w oponach - (4X4) 8x Airbag (dodatkowe poduszki w boczkach tylnej kanapy) - (7AL) fabryczny alarm z czujnikiem wnętrza i zabezpieczeniem przed odholowaniem - (9P1) czujnik zapięcia pasa kierowcy - (3L4) pamięć ustawień fotela kierowcy i lusterek zewnętrznych - (3Y4) rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach - (4E4) odblokowywanie pokrywy bagażnika z wewnątrz - (4UF) deaktywacja poduszki i kurtyny pasażera z przodu - (4A4) podgrzewane fotele i kanapa - (3X1) wyposażenie do przewożenia długich przedmiotów (worek na narty w tylnej kanapie) - (4ZB) chromowane listwy ozdobne przy szybach i osłona zewnętrznego słupka B z trójkątem tylnej szyby w połysku - (VC1) HomeLink (pilot zdalnego otwierania bramy/garażu, sterowanie w osłonie przeciwsłonecznej) - (1W1) lodówka w schowku pasażera - (7A2) zmieniarka na 6 CD w schowku pasażera - (3B4) mocowania fotelika dla dziecka (ISOFIX) w tylnej kanapie - (7X2) system pomocy przy parkowaniu przód i tył - (6XL) lusterka zewnętrzne z funkcją automatycznego przyciemniania, elektrycznie składane z obsługą pamięci ustawień - (8RY) nagłośnienie BOSE - (QH1) SDS (obsługa głosowa telefonu, nawigacji i audio) - (QE1) pakiet "Schowek" (szuflady pod fotelami, siatki w oparciach przednich foteli, uchwyt na napoje w tylnym podłokietniku) - (QQ1) pakiet "Oświetlenie" (popielniczki, podłokietnik, dodatkowe LED-y w lampce podsufitki, wewnętrzne klamki, oświetlenie stóp, oświetlenie ułatwiające wsiadanie, oświetlenie ostrzegawcze) - (CG6) koła na zimę: 5-ramienna oryginalna felga 7,5 x 17" od A5, z oponami Bridgestone "Blizzak LM30" 215/50 - (C8K) koła na lato: 7-ramienna oryginalna felga 8,5J x 19", ET48 od A6/S6 z oponami Continental "SportContact 3" 235/35 - (6M4) pakiet "Bagażnik" (siatka oraz dodatkowe elementy mocujące ładunek w przedziale bagażnika) - (1N3) servotronic (aktywny, wspomagany elektrycznie układ kierowniczy) - (2V5) czujnik czystości powietrza (automatyczny zamknięty obieg klimatyacji) - (4GM) ogrzewana przednia szyba - (1G5) koło zapasowe: dojazdówka - podwójny wydech od 2.5TDI - modyfikacja końcówek wydechu na proste o śr. 90mm (Ulter 90-RS1) - obniżenie zawieszenia, zestaw sprężyn obniżający do -35mm od H&R - LED H6W w postojówkach - Ksenony HID 6000k w światłach przeciwmgielnych - wnętrze auta oświetlone białymi żarówkami LED - odtwarzacz DVD z wejściem USB i SD - dodatkowe osłony w przedziale silnika W PLANACH: - (9M9) ogrzewanie i wentylacja postojowa sterowane radiowo - monitory LCD w zagłówkach (rear seat entertainment) Zaraz po zakupie - czerwiec 2008... RUSZAJĄ PIERWSZE MODYFIKACJE - luty 2009... S-LINE MOD Part I (oznaczenia na grill i listwy drzwiowe) S-LINE MOD Part II (nakładka i spojler zderzaka przedniego, listwy drzwiowe) S-LINE MOD Part III (Podsufitka i słupki S-Line [czarne] z dodatkowym pakietem oświetlenia) Wiosenna sesja zdjęciowa (marzec 2009) S-LINE MOD Part IV (listwy progowe) Glossy Mod (ozdobne listwy aluminiowe) Exterior Lights MOD - żarówki postojowe LED (LED vs. H6W / LED / LED+xenon) Nowe oponki Michelin PilotSport 234/54 + dystanse 17mm na tył (poniżej: przed vs. po) S-Line Rear Bumper Mod / wydech od 2.5TDI FWD / dyfuzory 87mm Spojler klapy bagażnika S-Line Schowek z lodówką, zmieniarką i dezaktywacją poduszki pasażera + gałka zmiany biegów S-Line + podświetlane klamki wewnętrzne Nowy felunek na lato, parktronic z przodu, lusterka zewnętrzne z funkcjami fotochrom/składanie/obsługa pamięci ustawień/grzanie, uzupełnienie pakietu oświetlenie w tylnych drzwiach Przesiadka na nagłośnienie BOSE, pakiet oświetlenie w przednich drzwiach Sesja zimowa - Bielsko-Biała, styczeń 2010 Letni setup, marzec 2010 Kolejne elementy doposażenia - układ kontroli ciśnienia w oponach, pamięć lusterek i foteli, rolety przeciwsłoneczne tylnych drzwi Kwiecień 2010 - nowe końcówki tłumików (ścięte 90mm, Ulter) Kwiecień 2010 - obniżenie zawieszenia (-50 Neuspeed/-35 H&R) Czerwiec 2010 - pilot zdalnego otwierania bramy/garażu Homelink, zestaw HID 6000k w światłach przeciwmgielnych Lipiec 2010 - listwy dekoracyjne S-Line pokryte szczotkowanym aluminium Sierpień 2010 - korekta zawieszenia, komplet sprężyn H&R -35mm Sierpień 2010 Part II - fotele Recaro (w pełni sterowane elektrycznie, podgrzewane, z pakietem schowków i oświetleniem, funkcja pamięci ustawień) Listopad 2010 – dodatkowe osłony w przedziale silnika Grudzień 2010 – Tuner TV, DVD, ogrzewanie i poduszki powietrzne w tylnej kanapie Styczeń 2011 – kierownica S Line z modelu B8 (multifunkcja + łopatki zmiany biegów) Marzec 2011 – pakiet "Bagażnik" (siatka, roleta i boczki z elementami mocującymi ładunek przestrzeni bagażowej) Listopad 2011 – zimowy setup 17”
ykk Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Bardzo ladna.. :th: Planowane zmiany tez dobrze rokuja..
Cuber Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 bardz fajna Audika.... jak dla mnie to wszytsko KOX tylko ta skrzynia ( ale to moje zdanie ) Służe pomocą w zmianach na S4
Młody Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 bardz fajna Audika.... jak dla mnie to wszytsko KOX tylko ta skrzynia ( ale to moje zdanie ) Służe pomocą w zmianach na S4 Cuber co Ty tam wiesz o stylizacji na S4 Ładne autko :th: masz dużą navi i słuszny jedyny kolor :th: :th:
Gość juras Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Cuber co Ty tam wiesz o stylizacji na S4 Ty stara pupa jestes:))))) bardzo ladna furka. skrzynia automatyczna to wcale nie jest minus tego autka. do tego 2duze plusy: rns-e i bixenon
Bart-S Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2008 Dzięki :> Cieszę się, że Wam się podoba. Co do pomocy odnośnie modów - wielkie THX, na pewno skorzystam!
Wąski Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Super autko,zmiany jak najbardziej :th: będzie drugi Cuberowóz :polew: osobiście jestem za taka skrzynią .Na miasto ideał :th: Tylko szyby troszkę bym ściemnił :th:
mroova81 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 No i ta zmiana na BOSE.... Wg mnie za cene bosea kupisz o wiele więcej lepszych klocków... Jak zmieniać to porządnie, albo nie ruszać wogóle. Pozdrawiam bartuś! PS możesz lookać moje skarby, choć przy twojej to aż mi wstyd tego linka tutaj dawać... http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79608 PPS W sobote mi pasuje, nawet 12tka, ale za to piątek bym se wolny strzelił... Zostaniesz do 18ej? Dominik może przyjść na 18tą, już z nim gadałem. [/EOT]
Kocky Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Bardzo ładne auto... automat nie dla mnie, ale to Twoje auto więc niech się dobrze jeździ :th:
blaster99 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Dokładnie taka jakiej ja szukam. Wszystko na wielki plus łącznie z automatyczną skrzynia, która to z założenia jest czystym luksusem. Bezawaryjnej jazdy życzę.
Bart-S Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam ponownie po dłuższej przerwie Dzięki za wszystkie commenty... furak jak narazie sprawuje się świetnie. Z rzeczy które wypadły od czasu zakupu to: - wymiana napędu w NAVI (problemy z odczytem płyt, m.in. z navi, czyszczenie lasera nie pomagało więc została wymiana w naviservice.pl) - wymiana łożyska z piastą (po 3 miesiącach od zakupy pojawił się luz i zaczęło mi wyć przy tylnym lewym kole, wymiana łożyska na SKF) - wymiana koła pasowego altenratora (zatarło się łożysko, wzmiana na nową -INA) Jestem właśnie po pierwszym przeglądzie. Szczerze mówiąc liczyłem się z tym że w ASO zostanie więcej floty ale ponoć nie ma się do czego przyczepić więc po wymianie oleju i filtrów szybko mnie wygonili... W związku z tym, jako że zostało mi trochę gotówki (+ zielone światło czyli sponsoring od żony ) chciałem w końcu zabrać się za modyfikacje które wcześniej zaplanowałem. Zdecydowałem się jednak na wariant S-Line - S-ki też bardzo mi się podobają ale choruję na przedni zderzak od S-Line i chyba to zaważyło (nie chcę robić z autka mixera). Ale od początku: STEP1: PRZÓD - spojler S-Line Na początku wszystko wydawało mi się proste ale im więcej czytam tym bardziej zaczynam wąpić... Dziś znalazłem linka z fotostory dot. zmiany spojlera standard -> S-Line (http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=122430) i normalnie załamka. Wydawało mi się że wystarczy zdjąć dół i przykręcić nową dokładkę a tu się okazało, że trzeba REZAĆ! Teraz zastanawiam się już nad kupnem całego zderzaka ale nie dość że wyjdzie drożej to jeszcze więcej elementów do malowania ;( Przyjmując jednak wcześniejszy wariant czyli sam spojler i jego elementy to chyba wygląda to tak (bardzo Was proszę o pomoc/weryfikację): a) spojler 8E0 807 110B, 452zł w ASO (nie jestem pewien czy to jest właśnie to z końcówką grill 8E0 807 647, 380zł w ASO (nie wiem tylko który model, Wąski napisał że B-3SR ale ten wg Etki jest do 4.2, niby S-Line to oznaczenia 2K7 lub 2K8 więc wychodzi na to że albo D-01C [czerń satynowa] albo E-5PV [czarny] - nie wiem który kolor pasuje do obecnego grilla...). c) kratka lewa 8E0 807 682C 01C, 80zł w ASO d) kratka prawa 8E0 807 681C 01C, 80zł w ASO Razem daje to 992zł (kilka dni temu widziałem na allegro spojler + kratki za 800zł, potwierdza się więc teza że czasem warto spytać w ASO). Szukałem czegoś tańszego na allegro ale niestety narazie nic nie ma. U Wąskiego też niestety brak w/w elementów więc pozostaje mi ASO. Chciałem prosić o sprawdzenie poprawności numerów pozycji A i B bo nie chciałbym wtopić przy składaniu zamówienia... STEP 2: listwy progowe - wewnętrzne a) przód-lewa 8E0 853 373B 01C (415zł) przód-prawa 8E0 853 374B 01C (415zł) c) tył-lewa 8E0 853 375B 01C (175zł) d) tył-prawa 8E0 853 376B 01C (175zł) Cholernie drogie to, i znów na allegro nic obecnie nie ma - BTW czy listwy te w wariancie S-Line mają już naklejone logo czy trzeba to dokupić osobno? (chodzi mi o nową część zamówioną w ASO). Pytam bo sporo naklejek jest na aukcjach powystawianych i już zgłupiałem.... OK, to na początek - jest tego więcej ale i tak już się esej zrobił
spiidy Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 jak na pierwszą niunie to piekna ;d a jaki koszt takiego napedu w navi? tak z ciekawosci..
Bart-S Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 Za wymianę napędu zapłaciłem 600zł + koszt przesyłki. Z naviservice jestem bardzo zadowolony - cała operacja razem z wysyłką (w obie strony) trwała niecałe 48h Wracając do modyfikacji: zamówiłem dziś spojler, grill i kratki - póki co nastawiłem się na razanie ale... coraz bardziej chodzi mi po głowie nakładka zderzaka. Zastanawiam się czy nie kupić nowej w opcji nie tylko ze spryskami ale też z parktronikiem (1700zł). Problem w tym że założenie czujnika z przodu wiąże się z wymianą sterownika czujnika - mam opcję tylko na tył a driver obsługujący przód+tył to inny model. W tym momencie dochodzi mi kolejne 2k - no chyba że znajdę coś taniej na allegro...
warmag23 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Sliczna jest!!! duża navi!! czarna!! aż nie będę pytał ile takie cacko!! A po modyfikacji to już wogóle bedzie wypas!! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi