Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Bart-s szok, że tak długo świecą, widocznie dobrze trafiliśmy z zakupem Ledów, to już chyba rok albo nawet trochę więcej

Zakładaliśmy je 5 czerwca 2009 :decayed:

Bart masz tu furę dla siebie.. http://allegro.pl/a4-tdi-s-line-exclusive-dodatki-rs4-piekny-i1437649917.html

wkładaj 3.0 tdi, końcówki rs4 i Q i będziesz najszczęśliwszym człowiekiem w poznaniu :)

Adaś do zabawy jednak wolałbym V8 ;)

no to szalejesz bracie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

V8 rządzi :) byle zdrowe było, a co do ekonomiki, to fun czasami kosztuje, przy spokojnej jeździe widzę 11-12 L PB w mieście, przynajmniej jak śmigam mojej matki S500 to tak pali, w trasie pewnie powinno spalić z 9 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to szalejesz bracie :)

Chciałbym ;) Negocjacje trwają :polew:

V8 rządzi :) byle zdrowe było, a co do ekonomiki, to fun czasami kosztuje, przy spokojnej jeździe widzę 11-12 L PB w mieście, przynajmniej jak śmigam mojej matki S500 to tak pali, w trasie pewnie powinno spalić z 9 L

Konsultując z Arkiem spalanie jego S4 DTM 25Q - 15/16 miasto, 9/10 trasa (miasto wychodzi mu lepiej niż w katalogu - Ingolstadt podaje 20L).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to szalejesz bracie :)

Chciałbym ;) Negocjacje trwają :polew:

V8 rządzi :) byle zdrowe było, a co do ekonomiki, to fun czasami kosztuje, przy spokojnej jeździe widzę 11-12 L PB w mieście, przynajmniej jak śmigam mojej matki S500 to tak pali, w trasie pewnie powinno spalić z 9 L

Konsultując z Arkiem spalanie jego S4 DTM 25Q - 15/16 miasto, 9/10 trasa (miasto wychodzi mu lepiej niż w katalogu - Ingolstadt podaje 20L).

coś ciężko mi uwierzyć w takie spalanie- u mnie na trasie wychodzi 10 a jeżdzę spokojnie. ale może

Bartek powodzenie w zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultując z Arkiem spalanie jego S4 DTM 25Q - 15/16 miasto, 9/10 trasa (miasto wychodzi mu lepiej niż w katalogu - Ingolstadt podaje 20L).

tylko, ze to jest spalanie przy normalnej plynnej jezdzie*

15-16 to pali mi 2.7TT w miescie (teraz, zimą) przy normalnej jezdzie (przy emeryckiej schodzi do 14 :decayed: ), jakbym sporo upalal byloby 18-19 :)

* a po co kupowac V8 na drugie auto i sie nim tylko turlać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. Dla dźwięku warto się takim turlać.. :kox: Do zapier*alania to jest EVO/STI, a nie V8 S4/RS4 :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. Dla dźwięku warto się takim turlać.. :kox: Do zapier*alania to jest EVO/STI, a nie V8 S4/RS4 :przebiegly:

no juz nie przesadzaj, takie 4.2 tez jedzie, a w szczegolnosci dla kogos kto ma na co dzien 1.9TDI.

wszyscy pitola, ze V8 nie jedzie, a pewnie polowa mialaby orgazm przy paru pierwszych 0-200 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego, ile jeszcze z tej katalogowej mocy/momentu zostało.. :naughty:

2.0T po chipie jedzie mniej więcej tak samo jak S4 V8.. :gwizdanie:

-7SL8uzblqs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecej? :)

Ja widze, ze V8 przy wiekszej predkosci zjadlo i wyplulo to 2.0T :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, powyżej powiedzmy 180 zaczyna odchodzić.. :gwizdanie:[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 10:02_________________________________________________zresztą koleś w s4 zrobił falstart :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez pod uwage tez elastycznosc na biegach... u mnie czy u Ciebie nigdy nie bedzie tak jak w V8 :cool1:

Pieknie sie zbiera od niskich obrotow na V/VI biegu.

Jestem ciekaw jakby wygladala jakas rolka z nizszych obrotow (czyli symulacja normalnej jazdy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>> wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US --->> a co ci ludzie znaja sie na rzeczy no co ????

to sa teoretycy ktorzy nie wiedza nawet jak swoje auto przerejestrowac --- szkoda slow

Ale na interpretacji przepisów znaja się lepiej niż Ty i ja razem wzięci.

no to sie nie znali kolesie

No wybacz. Jakbym znał wtedy Ciebie, to bym sie odezwał :polew: :polew:

Sorry Bartek za OT, ale czasami trudno przemilczeć :cool1:

kolego czytaj ze zrozumieniem ja napisalem jak "obejsc" a nie jakie sa przepisy i ich interpretacja bo mnie akurat to najmniej obchodzi przepis mowi ze trzeba 18,6 % zaplacic i place a manipuluje sie wartoscia samochodu i cena zakupu to jest chyba jasne

a taki urzedas ma wycene od rzeczoznawcy i co on sie musi wiecej znac ma obliczyc wartosc zeby byla zgodna z zalozeniami jego wspanialego systemu i nic wiecej

Bart sorry za OT

[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 11:09_________________________________________________V8 zbiera sie super i gniecie w fotel robilem jazde probna :)

ale jak sie kupuje V8 to nie po to zeby oszczedzac -- ale na wiecej jazdy niz 5000km w roku to juz droga zabawa

moj kolega z pracy mowi jest tylko jedna rzecz lepsza w silniku od pojemnosci -- jeszcze wieksza pojemnosc :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listopad 2010 – dodatkowe osłony w przedziale silnika

enginecovers.JPG

Czy ktoś mógłby podać nr tych osłon? : ) Czy są jakieś przeciwwskazania do montażu lewej osłony w przypadku jak mam ori podgrzewanie postojowe?

Czy te osłony mają z od spodu jakieś wygłuszenie, bo inaczej chyba nie ma sensu ich montować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony nie są tłumione - to po prostu plastik (coś tam na pewno wyłapie dB ale szału nie ma). Nie zakłada się ich po to aby wyciszać jednostkę a po to aby syf nie leciał na motor i podszybie... Poza tym 1.9L nie imponuje więc można jego osprzęt nieco przykryć - przeciwskazań ze względu na ogrzewanie postojowe nie widzę...

Po numery części zajrzyj tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=122632.msg1930857;highlight=osłona#msg1930857

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...