Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 dystanse kupione ??? Nie - coś tam mają nieczynne. W piątek mam dzwonić.
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Bartku nie wiem czy już masz ale jest promocja http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-Quattro-2.0T/Interior/View_All/ES5584/
David Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 ale zestaw do manuala maja drogo :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Tomeczku, moje auto to S line - dlatego nie widzę w nim elementów wyposażenia przeznaczonego dla RS Uprzedzając złośliwe komentarze - felgi zawsze są wyjątkiem [br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 19:45_________________________________________________Pomagam w sprzedaży auta kolegi z pracy więc jeśli ktoś z Was rozgląda się za czymś większym jak np. A6 C6 - zapraszam do zapoznania się z poniższą ofertą... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=221212.0
KOval81 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Szkoda, że ma ten gówniany czerwony wyświetlacz i stołeczki szmaciane, bo właśnie rozglądam się za czymś takim dla siebie Bartas - czy te multitroniki w C6, to są te same, które Ty masz u siebie, czy to jakaś inna konstrukcja? Warto za czymś takim ogólnie patrzeć, czy lepiej sobie odpuścić?
Bart-S Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 To druga generacja tej skrzyni - 0AN. Inne bieżnie, nowa wersja łańcucha. Wg. konstruktora wytrzymuje 500Nm. Jest zdecydowanie mocniejsza i mniej awaryjna niż 01J ale i tak można ją zajechać np. przez brak wymiany ATF.
KENOiX Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Bart-S skoro ogarniasz naprawę multi to może byś się też wziął za pogłębianie wiedzy w tipach ? w końcu jedno i drugie to automat
Flyer Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Mysle, ze TIPa ogarnie bez problemu, bo ta skrzynia jest sporo prostsza niz multi
Bart-S Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Zabiorę się za TIP-a jak okiełznam do końca CVT Szukam sterownika podgrzewanej przedniej szyby 8E0 907 133 E - na ebay-u wołąją 800zł (za drogo, na allegro moduły przeznaczone dla A8 - z końcówką A, można kupić za 300zł). Gdyby ktoś widzał, dajcie znać proszę
cool506 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Bart ile powinna normalnie kosztować , tzn ile Ty być wziął za wymiane oleju w multi po "małym przebiegu" czyli tak jak po remoncie karzą po pay tys km. -> to chyba ta szybsza wersja bez filtra itp.....
Bart-S Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Bart ile powinna normalnie kosztować , tzn ile Ty być wziął za wymiane oleju w multi po "małym przebiegu" czyli tak jak po remoncie karzą po pay tys km. -> to chyba ta szybsza wersja bez filtra itp..... Zanim odpowiem... Zdefiniuj mały przebieg? 5 000km? Po jakiego typu remoncie jest pacjent? (pytam bo nie każda ingerencja w skrzynię wymaga płukania po zrobieniu kilku tyś km).
jedrekx Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Zabiorę się za TIP-a jak okiełznam do końca CVT oo CVT? to dobrze bo mamy zamiar kupić mamie Mini z tą skrzynią albo New Beetle automat
cool506 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 wymiana byla lancucha, tloka tego co jest odpowiedzialny za zalaczenie biegu, uszczelnienie, pompka i filtr. Przejechane od wymiany 6 tys.
Bart-S Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 wymiana byla lancucha, tloka tego co jest odpowiedzialny za zalaczenie biegu, uszczelnienie, pompka i filtr. Przejechane od wymiany 6 tys. Poszło na pw.[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2011, 14:13_________________________________________________Dziś sprawdziłem wysokość zawieszenia (czekałem aż amorki trochę popracują). Ułożyło się tak jak chciałem czyli tyłek poszedł o 1cm w górę Dla przypomnienia H&R + amortyzatory 1BE: lewy przód: 640mm prawy przód: 640mm lewy tył: 635mm prawy tył: 635mm Obecnie czyli H&R + amortyzatory Monroe ReFlex Sport: lewy przód: 640mm prawy przód: 640mm lewy tył: 645mm prawy tył: 645mm Jutro znów zakładam dystanse 15mm na tylną oś (z nadzieją, że tym razem nie będzie ocierać :gwizdanie:)
variocustoms Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Bart-S dystanse z tego co pamiętam były 17 mm, chyba, że zamówiłeś 15 mm na koło
Bart-S Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 17mm siedzą z przodu. Na tylnej osi zamontowałem 15mm ale niestety przycierało podczas pracy zawieszenia (dlatego zdemontowałem je w trakcie powrotu z ostatniej Bukowiny). Teraz gdy po wymianie amorków tyłek poszedł o cent wyżej, znów próbuję szczęścia. Tak to wyglądało wcześniej - idealnie pod rant (obecnego stanu nie pokażę bo aż wstyd ). To tylko 15mm a robi różnicę jak cholera...
krystian821 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Zabiorę się za TIP-a jak okiełznam do końca CVT Szukam sterownika podgrzewanej przedniej szyby 8E0 907 133 E - na ebay-u wołąją 800zł (za drogo, na allegro moduły przeznaczone dla A8 - z końcówką A, można kupić za 300zł). Gdyby ktoś widzał, dajcie znać proszę Bartku a w ktorym miejscu znajduje sie ten sterownik?
wrclaguna Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Sterownik miesci sie pod akumulatorem Bartku popytaj tutaj http://moto.allegro.pl/sterownik-modul-ogrzewania-tylnej-szyby-audi-i1789328028.html
Rekomendowane odpowiedzi