Artur82 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 19" bez żadnych dystansów i samo tak wystaje do nadkola? 19"-tki już są u Artura w Bydgoszczy Ta felga pochodziła z A6 a zatem szerokość 8,5" z ET 48. Taki efekt uzyskałem dzięki dystansom 17mm przód i 15mm tył. juz nie moge sie doczekac kiedy wpadna na auto
Bart-S Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Bartek dystanse poszły razem z felgami pewnie? Bo będę regulował na wiosnę podobne parametry felg tylko et45:wink: Tak - Arturo zwędził też dystanse Jaka szerokość felgi przy tym ET45?
Artur82 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mm Bartek sorry za OT
Bart-S Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mmBartek sorry za OT NP. BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić
Wandej Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mmBartek sorry za OT NP. BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić 8,5 właśnie:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
H4mm3R Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mmBartek sorry za OT NP. BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić Co potrzeba ?
Bart-S Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mmBartek sorry za OT NP. BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić Co potrzeba ? Zadzwonię.
Sqizzy Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Bartek jak jest montowany czujnik ciśnienia opon przechodzący przez felgę ? Czy to jest zwykły gwint czy odwrotny ? Wysłane z mojego Xperia J przy użyciu Tapatalka
Bart-S Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Bartek jak jest montowany czujnik ciśnienia opon przechodzący przez felgę ? Czy to jest zwykły gwint czy odwrotny ?Wysłane z mojego Xperia J przy użyciu Tapatalka Wstyd się przyznać ale... nie pamiętam
jedrekx Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane
Bart-S Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane Jędruś - podrzuć linka do tego tematu. ---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:27 ---------- Na spocie WLKP mieliśmy wczoraj nowego kolegę (elektryk/mechanik). Twierdził, że problem "nagaru" w 2.0TFSI również istnieje... Nie wiem jak się do tego ustosunkować bo powszechna opinia jest taka, że turbo pomaga pozbyć się tego gówna.
aro51 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ilu ludzi tyle opinni, mysle ze grubsze ryby wypowiadaly sie w tej kwesti syfienia TFSI i zaprzeczaly.
jedrekx Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane Jędruś - podrzuć linka do tego tematu. Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa
Bart-S Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane Jędruś - podrzuć linka do tego tematu. Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa Dzięki - jest co czytać (72 strony). Może po prostu zadzwonię do turdziego?
dziadek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nagar w 2.0TFSI zbiera się przez to że jest to silnik z wtryskiem bezposrednim ... audi probuje z tym walczyc np przez dolozenie wtrysku posredniego. Przy różnych obciązeniach silnik wtryskuje paliwo bezposrednio do cylindra lub tak jak kiedys w staryczh silnikach do ukladu dolotowego. Np ja u siebie mam 8 wtryskiwaczy Może w tym nowym o mocy 225 też jest taka technika zasotsowana...ale tego nie wiem...na bank tak jest w silniku CJEB
jedrekx Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane Jędruś - podrzuć linka do tego tematu. Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa Dzięki - jest co czytać (72 strony). Może po prostu zadzwonię do turdziego? turdzi ma auto z 2011 i chyba z poprawionym osprzętem.. wszystko jest kwestią, którego rocznika będziesz szukał Bartku
Bart-S Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane Jędruś - podrzuć linka do tego tematu. Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa Dzięki - jest co czytać (72 strony). Może po prostu zadzwonię do turdziego? turdzi ma auto z 2011 i chyba z poprawionym osprzętem.. wszystko jest kwestią, którego rocznika będziesz szukał Bartku Doczytałem o wymianie simeringu na wale oraz odmy (stage 1) i wymianie tłoków z pierścieniami (stage 1 + stage 2) w zależności od stopnia konsumpcji oleju. Pytanie których dokładnie jednostek to dotyczy i co poprawiono w nowszych wersjach (np. to o czym napisał dziadek).
dziadek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 O tym co ja pisałem to wiem że to jest w silniku CJEB ale to jest calkiem nowy silnik który nie ma nic wspólnego z poprzednikiem, ...w 2.0TFSI 211KM na bank tego nie ma , w 225KM może , trzeba by się dowiedzieć czy poszło to wraz ze zmianami konstrukcyjnymi czy tylko moc podciągneli... ...dotrysk paliwa do układu dolotowego ma na celu usuwanie nagaru z dolotu jak to bywało w starszych konstrukcjach gdzie nie było z tym problemu ... w 2.0 winę za branie oleju ponosiły wadliwe elementy układu nazwijmy to "korbowego" ...całkowicie lub w dużym stopniu eliminowało to tylko Stage 2. W ASO około 14tys zł poza gwarancją. W alternatywnych warsztatacj w 8-ce mozna się zmieścić ponoć.
Bart-S Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 O tym co ja pisałem to wiem że to jest w silniku CJEB ale to jest calkiem nowy silnik który nie ma nic wspólnego z poprzednikiem,...w 2.0TFSI 211KM na bank tego nie ma , w 225KM może , trzeba by się dowiedzieć czy poszło to wraz ze zmianami konstrukcyjnymi czy tylko moc podciągneli... ...dotrysk paliwa do układu dolotowego ma na celu usuwanie nagaru z dolotu jak to bywało w starszych konstrukcjach gdzie nie było z tym problemu ... w 2.0 winę za branie oleju ponosiły wadliwe elementy układu nazwijmy to "korbowego" ...całkowicie lub w dużym stopniu eliminowało to tylko Stage 2. W ASO około 14tys zł poza gwarancją. W alternatywnych warsztatacj w 8-ce mozna się zmieścić ponoć. OK mamy 4 jednostki 2.0 TFSI w A4 Allroad w konfiguracji z automatem: CDNC 211KM + 7-biegowy S tronic (od 04/2009 do 5/2013) // czyli jak widać już wycofany z produkcji CNCD 225KM + 7-biegowy S tronic (od 05/2013) // aktualnie w ofercie Są jeszcze dwie jednostki ale znajduję je tylko w ETCE (w katalogach A4 cisza i na żadnej aukcji czy to allegro czy ebay nie znalazłem auta opisanego dokładnie taka mocą). CPMA 210KM + 8-biegowy Tiptronic (od 03/2012) // niby jeszcze w produkcji ale ja nie widzę tego silnika w ofercie CPMB 220KM + 8-biegowy Tiptronic (od 03/2012) // niby jeszcze w produkcji ale ja nie widzę tego silnika w ofercie
Rekomendowane odpowiedzi