Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Bartku, miałem 225/40/18 w A3, na feldze 8-calowej i naciągu absolutnie nie było OK Jędruś ale tu jest 8,5"... Swoją drogą miałem 235/35 na 8,5 19" więc rzeczywiście nie powinno być tragedii. ---------- Post dopisany at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:33 ---------- BTW - mamy kogoś pewnego od regeneracji turbo? Jakie koszty? Auto ma już naśmigane 260 000km - EGR puszcza olej... Norma w AVF ale przy tym przebiegu, mimo, że nic się złego nie dzieje myślę, że warto już tam zajrzeć. Turbo łapie notlauf-a czy puszcza olej? Nie myślałeś o opcji EGR-out? Nie ma notlaufa - wszystko chodzi prawidłowo. EGR zostaje - wyciągnę, wyczyszczę + nowe uszczelki. ---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:37 ---------- Kozacka! felunek 18 czy 19? 18"... Autem głównie porusza się żona i na 19" przy tym zawieszeniu troszkę narzekała. Zobaczymy co będzie teraz
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 przecież napisał 8,5x 18.. Spokojnie Jędruś - mogę napisać jeszcze raz To może kontynuując temat - mamy na forum wątek o EGR? Chodzi mi o przyczynę powstawania wycieków przy zaworze recyrkulacji spalin... Znajomy mechanik sugerował mi zużycie turbosprężarki (= przepuszczanie oleju) ale zanim odniosę się do tej teorii musiałbym przestudiować schemat połączeń. Temat często spotykany w TDI więc pewnie coś podpowiecie
HiRide Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/1-9-194/cieknacy-egr-raz-enty-245038/
dziadek Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 olej dolocie bierze się nie nie tylko z turbiny ale i z odpowietrzenia silnika czyli odmy - przecież to jest prosto do dolotu podłączone - można sobie rureczkę wyjąc idącą od odmy do dolotu, zdjąć i zobaczyć że tam jest mokro ...można by wymienić odmę - trochę to pomoże zawsze to nowe, lub walnąć oil catch tank-a ...czyszczenie EGR-a i stosowanie nowych uszczelek rzadko pomaga. lepiej dać nowy - oczywiście koszt wiadomo - turbo najlepiej sprawdź pod kątem puszczania oleju zdejmując rurę od strony zimnej i zobacz ile masz tam oleju...
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 olej dolocie bierze się nie nie tylko z turbiny ale i z odpowietrzenia silnika czyli odmy - przecież to jest prosto do dolotu podłączone - można sobie rureczkę wyjąc idącą od odmy do dolotu, zdjąć i zobaczyć że tam jest mokro ...można by wymienić odmę - trochę to pomoże zawsze to nowe, lub walnąć oil catch tank-a ...czyszczenie EGR-a i stosowanie nowych uszczelek rzadko pomaga. lepiej dać nowy - oczywiście koszt wiadomo - turbo najlepiej sprawdź pod kątem puszczania oleju zdejmując rurę od strony zimnej i zobacz ile masz tam oleju... Dziadku z tym nowym EGR się wstrzymuję właśnie dlatego, że nie wiem czy poza standardową porcją oleju w dolocie nie ma go jeszcze więcej, z innych powodów. M.in. dlatego chciałbym zajrzeć do turbosprężarki - nic się nie dzieje, po prostu już takie mam profilaktyczne podejście ---------- Post dopisany at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ---------- http://a4-klub.pl/1-9-194/cieknacy-egr-raz-enty-245038/ Dzięki Mariusz. Właśnie przerabiam
dziadek Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dziadku z tym nowym EGR się wstrzymuję właśnie dlatego, że nie wiem czy poza standardową porcją oleju w dolocie nie ma go jeszcze więcej, z innych powodów. M.in. dlatego chciałbym zajrzeć do turbosprężarki - nic się nie dzieje, po prostu już takie mam profilaktyczne podejście no to powody oleju w dolocie mogą być dwa - tak jak napisałem właśnie te dwie rzeczy do sprawdzenia
wladi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Bartek jak sprawdzisz turbo to powiedz czy puszcza i ewentualnie gdzie? Mi też co jakiś czas troszkę oleju ubywa...
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Jakie ET ? 30 ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- Bartek jak sprawdzisz turbo to powiedz czy puszcza i ewentualnie gdzie? Mi też co jakiś czas troszkę oleju ubywa... Spoko - na pewno zdam raport
mr.mark1 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Bartku śmiało zakładaj 225/40/18 na 8,5cala felgę, rant jest dobrze chroniony. U siebie mam ten setup z et32 i jest dobrze. Jedynie przy 4 osobach przyciera o wygłuszenie....
H4mm3R Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Znowu nie piszcie takich bzdur że 225/40 dobrze chroni rant, wszystko zależy od producenta opony. Tu macie przykład na yokohama http://tyrestretch.com/8.5_225_40_R18/8.5_225_40_R18_Yokohama/ Na 8,5J optymalnie jest 235/40
Wojtek_A4 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dalej franca dobrze wyglada:wink:
mr.mark1 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Znowu nie piszcie takich bzdur że 225/40 dobrze chroni rant, wszystko zależy od producenta opony. Tu macie przykład na yokohama Tyrestretch.com 8.5_225_40_R18 | 8.5_225_40_R18_Yokohama Na 8,5J optymalnie jest 235/40 Ja mam vredesteiny i gumy aż nadto jest....ta yokohama faktycznie naciągnięta już jest. 235/40 przy et30 będzie już za szeroka, miałem wcześniej taki rozmiar i przycierało niesamowicie. Opona oponie nie równa jak widać.
H4mm3R Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 255? Czemu taki walec? Jest opcja że założę 225/40 ale boję się naciągu (nie podoba mi się jak rant felgi jest odsłonięty). Generalnie taki setup się trafił - póki co jest na aucie, testuję. Co dalej - zobaczymy 255/35 a 225/40 to zaledwie 0,2% różnicy
H4mm3R Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Raczej aż całe 3cm szerokości Lepsza przyczepność ale profil opony ten sam
Gość Edyta Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 W tym roku jako ostatni chyba przesiadłem się na letni felunek jesteś tego pewien
grzes283 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Felgi parametrami, jak moje. Gratuluję odwagi za szerokość opon, ale wygoda pewnie niesamowita. Co do naciągu, to nie wrzucaj opon 225/40 - traci proporcje. Na Twojej feldze, to minimum 235/40 i wtedy bedzie SI. Możesz zobaczyć u mnie, a jeśli chcesz, to zrobię Tobie fotki na maila z bliska, daj maila na PW......
Rekomendowane odpowiedzi