lukaseq1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 no o tym k2 tez sie kiedys przekonalem ja stosuje stp ten z antyzelem, dzisiaj rano bylo -11 i audi odpalilo poprostu na dotyk. Jakos tak na poczatku grudnia nic nie lalem do baku i przymrozilo w jednym czasie, powiem wam ze troche ciezko mu sie dpalalo a teraz poprostu idealnie. Wiec sam sie przekonalem ze ten stp dziala!
WormsCrew88 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Czyli jak nigdy nie użyłem warto spróbować bo mogę być zdziwiony?
Rabbi Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dobry akumulator i filtr paliwa wymieniany na czas-to żadnych dodatków nie potrzeba lać. Od ładnych paru lat ON Orlenowski lub Vervę ON leję z pewnego źródła i jeszcze kłopotu z parafiną nie miałem.A bywało i po -25*C
przemek4net Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 w dzisiejszych autach filtr paliwa wymiania sie co 50tys km lub 2 lata??? (o ile pamietam takie sa zalecenia serwisu wlasnie co do 2,0tdi CR) i zapewniam, ze w sluzbowkach, ktore robia po 50tys rocznie nikt sobie d... dolewkami nie zawraca i te auta nie staja, zapalaja... w warunkach polskiej zimy to wymyslony problem.. a jak ktos szuka problemu to znajdzie sie ktos to ten problem pomoze rozwiazac czyli sprzedac superdolewke... Zrobilem kilkaset tysiecy km dieslami w roznej technologii od pompy wtryskowej sterowana linka podlaczona do pedalu gazu po 2,0tdi CR (z po dordze fordowymi i oplowymi CRami)... szkoda kasy Za to jak w baku jest woda i syfy to oczywiscie cuda sie dzieja i auta nie chca zapalac... ale wtedy chyba lepiej zaplacic za czyszczenie baku niz dyskutwac co trzeba dolac bo "oszukane paliwo zamarzlo" W baku starego auta potrafi byc taki syf ze szok
Irvine Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 jak jest niska temperatura to ja dolewam do mojego dieselka trochę benzyny 1 litr na 30 litrów ropy, moje audi na zwykłych wtryskach, a jak macie na pompo wtryskach to odradzam ta metodę
NYNA Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Ja raz na jakiś czas dolewam tego LM żeby wtryski przeczyścić w 3.0 tdi. i ogólnie żadnych problemów nie ma z autem, ale faktycznie oststnio zalałem to diesel gold na statoilu przez przypadek i też widzę różnice bo silnik lepiej na tym chodzi i łatwiej odpala. Mówił mi oststnio gość który handluje paliwem że co baza to inne paliwo niby orlenowskie a jedno drugiemu nierówne. Ogólnie mówi że jest tragedia z naszym paliwem, wozi też z niemieckiej naftobazy koło Berlina paliwo i mówi że jak się porówna próbki odlane do słoiczka i poczeka jak postoją to masakra, nasze mętne a tamto idealnie czyste. Już ma wileu klientów na to Niemieckie szeczególnie Ci co mają nowe auta we flocie czułe na paliwo to biorą to z Niemiec a jest ponoć tylko 10-15 groszy droższe od naszego a na samym spalaniu jest różnica około litra na 100 km. W grudniu jechałem na narty do włoch, jadąc na naszym paliwie w jedną stronę nie dojechaliśmy na jednym baku trzeba było tankować, a z powrotem tankowaliśmy do pełna tam na miejscu bo trza było (do tego bezcłówka więc taniej niż u nas) i na tamtym paliwie z powrotem przejechalismy prawie 200 km więcej a droga ta sama i prędkość też, więc coś musi z tym naszym być nie tak.
gregfr Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 jak jest niska temperatura to ja dolewam do mojego dieselka trochę benzyny 1 litr na 30 litrów ropy, moje audi na zwykłych wtryskach, a jak macie na pompo wtryskach to odradzam ta metodę Dobrze, ze to napisales, bo jeszcze ktos z pompo wtryskami by tak zrobil - "bo mu tak na forum doradzili" Ogólnie mówi że jest tragedia z naszym paliwem, wozi też z niemieckiej naftobazy koło Berlina paliwo i mówi że jak się porówna próbki odlane do słoiczka i poczeka jak postoją to masakra, nasze mętne a tamto idealnie czyste. Już ma wileu klientów na to Niemieckie szeczególnie Ci co mają nowe auta we flocie czułe na paliwo to biorą to z Niemiec a jest ponoć tylko 10-15 groszy droższe od naszego a na samym spalaniu jest różnica około litra na 100 km. W grudniu jechałem na narty do włoch, jadąc na naszym paliwie w jedną stronę nie dojechaliśmy na jednym baku trzeba było tankować, a z powrotem tankowaliśmy do pełna tam na miejscu bo trza było (do tego bezcłówka więc taniej niż u nas) i na tamtym paliwie z powrotem przejechalismy prawie 200 km więcej a droga ta sama i prędkość też, więc coś musi z tym naszym być nie tak. Ta zaleznosc tez widze. Mniej wiecej 0,5 - 1 L/100km mniejsze spalanie. Dlatego wole zatankowac w Niemczech. Poza tym kto powiedzial, ze tam jest drozsze paliwo? Koszt oscyluje teraz w granicach 1,39 - 1,45 czyli jakies 5,60 - 5,90 zl. Wiec jest czasami tansze od naszego "lepszego".
christopherek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Dobry Aku,paliwa pod korek,dobrze grzejace swiece i mojej zony klekot odpala w duze mrozy bez problemu.nigdy nie dolewalem zadjych specyfikow tylko wymieniam filtr paliwa co 20tys km i nie ma zadnych problemow z parafina i innymi bzdetami
Fahoo Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 jak jest niska temperatura to ja dolewam do mojego dieselka trochę benzyny 1 litr na 30 litrów ropy, moje audi na zwykłych wtryskach, a jak macie na pompo wtryskach to odradzam ta metodę Prosze uzasadnij swoj post... co daje ci dolanie benzyny i czemu do PD nie polecasz?
julo23 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Pewnie dlatego żeby ropa nie zamarzła a do PD nie poleca bo PD nie lubi zanieczyszczeń w ON. Ten patent sprawdza sie ylko w najstarszych dieslach co przepalą wszystko.
Fahoo Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 julo23 spoko ale nie Ciebie pytałem akurat dla czego tak robi kolega....Irvine Poza tym juz z PD nie rób promu kosmicznego ,bo PD doskonale jeździ na rzepaku...czystym i posmażalnianym Na oo i różnych mieszankach julo23 czy uważasz ze dolanie benzyny do ropy to jej zanieczyszczanie?Tak zabrzmiała twoja wypowiedź... Pytam Irvine co jego znaniem daje taka dolewka i co sie dzieje w silniku po zrobieniu...licze na wyczerpujace uzasadnienie
PiterA4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja od 5 lat nie dolewalem zadnego gowna do baku tankuje na stacjach bp,shell...i nigdy w zimie nic zlego sie nie dzialo...filtr wymieniany jak sie nalezy i nic wiecej pozdrawiam:hi:
hornet Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja od 5 lat nie dolewalem zadnego gowna do baku tankuje na stacjach bp,shell...i nigdy w zimie nic zlego sie nie dzialo...filtr wymieniany jak sie nalezy i nic wiecej pozdrawiam:hi: gowno jak dolejesz do paliwa to na 100% coś się stanie
PiterA4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja od 5 lat nie dolewalem zadnego gowna do baku tankuje na stacjach bp,shell...i nigdy w zimie nic zlego sie nie dzialo...filtr wymieniany jak sie nalezy i nic wiecej pozdrawiam:hi: gowno jak dolejesz do paliwa to na 100% coś się stanie gowno: w sensie dodatki i inna chemia! wystarczajaco zrozumiale??
hornet Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja od 5 lat nie dolewalem zadnego gowna do baku tankuje na stacjach bp,shell...i nigdy w zimie nic zlego sie nie dzialo...filtr wymieniany jak sie nalezy i nic wiecej pozdrawiam:hi: gowno jak dolejesz do paliwa to na 100% coś się stanie gowno: w sensie dodatki i inna chemia! wystarczajaco zrozumiale?? naprawdę ?? dziękuję, że wyjaśniłeś bo żyłbym w nieświadomości
PiterA4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 moze niewiesz co to gowno???:decayed:albo poprostu jeszcze sylwestrem ci sie odbija
audam4 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Ja leje Verve Orlena i zbieram wszystkie paragony tak jak coś, mam już tego trochę:D Chciałbym dodać, że tankuję również na max 2 stacjach... zawsze pacze:D ile mi zostało i wcześniej jadę na jedną z 2 stacji Orlen i tankuje zazwyczaj do pełna bez dolewki. ...Wiem chore:D:D ale za parę lat będę mógł szczerze powiedzieć czy orlen faktycznie taki zły:P Po drugie poza verva jest jeszcze BIO na Orlenie... ale książka serwisowa mówi żeby NIE LAĆ BIO więc wyboru nie ma. Spalanie w normie... w lato nawet 3,8 przez pare set metrów widziałem a tak jak się chce to 4,5 można jechać choć taka jazda jest nudna:D:D(przy odpowiednich warunkach oczywiście). W zeszłą zimę -25 i odpalał jak ta lala bez problemów, w tą takich mrozów nie było ale również wszystko ok. Filtry Knechta. Nie dolewam nic dodatkowego do baku poza ON <banan> Pozdrawiam, Adam
hager84 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 100 gramów ostrego pisaku na cały bak ON
patryk10015 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 ja tam leje olej z dobrych stacji dodatków nie dolewam, chyba że coś się dzieje to wtedy jakiś środek do przeczyszczenia ---------- Post dopisany at 13:38 ---------- Poprzedni post napisany at 13:37 ---------- i producent podaje z tego co pamiętam że nie powinno się dodatków stosować
cabanmat Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Ja tam też nie dolewam... Facet od którego kupiłem swoją A-trójeczkę, mówił przy kupnie żeby niczego nie dolewać, tylko tankować dobrą/sprawdzoną ropę. Ponądź pompy lubią umierać od takich dodatków A były i mrozy po -30 w nocy i auto odpalałem niegarażowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się