sebek969.86 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Silnik z dnia na dzień nie traci ciśnienia sprężania ale po co sprawdzić proste rzeczy jak można rozebrać silnik i zwiększyć o dodatkowe koszty naprawy tylko co wtedy jak to nie pomoże ?
Irvine Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pierścienie miały dużą nieszczelność, gubiły ciśnienie, do tego znajdujące się w głowicy zawory ssące i wydechu, które nie dość, że są całe czarne to jeszcze mają luzy, auto mam rzeczywisty przebieg minimum 450.000 do nawet 550.000 km, dokładnie ciężko ustalić. Poprzedni mechanik zdjął głowice, w zasadzie wymienił tylko szklanki i stwierdził, że w silniku jest ok, do tego założył tanią i grubą uszczelkę pod głowicą, a silnik miał jeszcze większy problem z kompresją i jeszcze gorzej zapalał. Poza tym, auto latem miało problem z zapalaniem o czym może nie napisałem, ale chwile pokręciłem i zapaliło a zimą to już była katastrofa, tylko nie wiem do końca, czy awaria turbiny miała wpływ na takie uszkodzenie silnika, czy tylko przebieg. ;(
piotrsob1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Che che, powinieneś powiesić tego poprzedniego mechaniora za worek na uschniętej gałęzi nad rzeką A tak na poważnie to ja na twoim miejscu poszukałbym silnika z jakiegoś angola na graty, najlepiej jeżdżącego z rozsądnym przebiegiem
marek29 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 "minimum 450.000 " Mam podobny przebieg...Jak już zrobisz z silnikiem to niech Ci nie przyjdzie wlać olej 15Wxx ,TYLKO 10Wxx. Bo za rok powtórzysz akcję....
Lukasz_N Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 "minimum 450.000 "Mam podobny przebieg...Jak już zrobisz z silnikiem to niech Ci nie przyjdzie wlać olej 15Wxx ,TYLKO 10Wxx. Bo za rok powtórzysz akcję.... Tylko nie polsyntetyk 257 stron o tym jest napisane: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-tdi-olej-tdi-9726/
marek29 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Źle się wyraziłem.... Po prostu wielu mechaniorów (szczególnie starej daty) ,po wszelkich remontach wlewa gęsty olej twierdząc że jest lepszy dla wysłużonych silników z dużym przebiegiem,a to największa głupota. W silnikach z hydraulicznymi popychaczami nie wolno stosować gęstrzego oleju niż 10W-40. Optymalny oczywiście 5W.
Lukasz_N Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Do TDI tylko syntetyk ,a 10W40 to polsyntetyk i sie nie nadaje
Kali S4 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Do TDI tylko syntetyk ,a 10W40 to polsyntetyk i sie nie nadaje co za bzdura:facepalm:
Irvine Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 niestety pomimo wielkiego remontu silnika problem pozostał, ręce opadają, około 5000 zł poszło w błoto, wszystkie opcje się skończyły jak to obydwoje mechaników przyznało, tylko czekać na cieplejsze dni, a zimo nie jeździć w ogóle, fakt faktem silnik był wyeksploatowany, ale nie to była przyczyna, dobry mechanik, ale już diagnosta to z niego kiepski. Olej w silniku po remoncie to castrol 10 w 40. Pompa paliwa jest na pewno sprawna, dochodzi paliwo, była robiona próba, poza tym podłączyłem 2 inne pompy paliwa używane i bez zmian
piotrsob1 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Za piątaka to można kupić coś normalnie do jazdy
Irvine Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 wątek niestety pozostaje nie rozwiązany
JulianSR Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Mi tez nie palil kiedys problem mialem z filtrem paliwa, paliwo cofalo sie do zbiornika,po czym w filtrze nastawaly suchosci. Wiec od odrec srobke tak na gorze co jest na filtrze paliwa, sprawdz czy jest ON, jesli nie ma zalej,pokrec go troche. Jesli odpali pojezdzij troche , ale na wszelki wypadek wez klucz i troche ON w butelke bys nie musial pchac autka. Jesli sytacja sie powtorzy wymien filtr mi pomoglo. Druga sprawa mozesz miec szlam w zbiorniku, przy pompce jest taki filtr jakby worek moglo ci go takze zabic.
stachu8914 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 witam ja tez mam identyczny problem jak kolega tylko ze jeszcze nie zdecydowałem sie wymienic silnika mechanicy twierdza ze przy takim sprzezaniu afn odpala bez problemu a powiedzcie mi czy problem moze lezec po stronie kasety ECU ??
Irvine Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 a gdzie jest ecu?? ---------- Post dopisany at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- odłączyłem jeden wtrysk i przy rozruchu zauważyłem że paliwo jest dobrze podawane
stachu8914 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 pod maska po prawej stronie podszybia chodzi mi o kasete silnika bo mam drugie takie auto z takim samym silnikiem i zastanawiam sie czy moge ja zamienic
Irvine Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 myślę ze możesz zamienić, mam pytanie, czy to może być objaw niedomagającego rozrusznika, bo ta opcja została pominięta??
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 To ze pompa pryska paliwo po puszczeniu nakretek nie znaczy ze juz pompa ok.Wiem bo milion przypadkow takich zrobiłem.
stachu8914 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 ja rozrusznik tez miałem wymieniany i to nic nie pomogło
hornet Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 [/color]odłączyłem jeden wtrysk i przy rozruchu zauważyłem że paliwo jest dobrze podawane jak na słuch ??
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Tankowałeś auto pod sam korek z dużą dawką Mixolu ?? Może to i głupio brzmi ale spróbuj...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się