Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbo, pytanie o BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tak najlepiej wgrac a pobawic sie nia nie mozna softowo???

Opublikowano

Mówię to co powiedział Mirek

Opublikowano
Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić.

Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności.

Opublikowano
Brd trzeba umiec wystroic to raz. Kazda sprezarka jest taka sama (skonstruowana mechanicznie) wiec problemow nie powiino byc. Ja nie wiem tyle juz tchy brd nazakladalo sie i problemow z budzenie nie bylo. U mnie moja brd pompowala 1.7bara przy 2 tys. Jeszcze jedno uklad paliwowy jest wazny. Jak kichawy to jej nie podniesie z dolu.

+1...

kazdy narzeka na BRD, ale juz którys raz byłem u Witka, i jakos nie było problemów z wystrojeniem. chyba ze akurat te kilka BRD było tymi 1/10 i dlatego wczesnie wstaja:wink:

Opublikowano
MAGIC87 - nic tylko się cieszyć :D

ze ktos to ogarnia i potrafi wystroic:wink:

Opublikowano
Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić.

Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności.

Byl dym na dole jak zdrowo jego podleliscie??? czy bezdymnie?? Nowa czy uzywana wszystko jedno. Trzeba ja wystroic. Mowisz ze dobrze wstawala wiec problem nie lezy po stronie turbiny jak masz juz zapas powietrza:)

Opublikowano

Na PD to samo moze byc tylko trzeba to poprawnie wystroic.

Opublikowano
Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić.

Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności.

artur

może wypowiesz się jak wrazenia z jazdy po zmianie turba z brd na gtb:wink:

co się zmieniło na tym samym programie:decayed:

Opublikowano
Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić.

Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności.

Artur

może wypowiesz się jak wrażenia z jazdy po zmianie turba z brd na gtb:wink:

co się zmieniło na tym samym programie :decayed:

No cóż Krzysiu co tu dużo mówić jest za***iście nie chciałem się wypowiadać przed wizytą na hamowni żeby mieć przed oczami cyferki.Ale skoro wywolałeś do tablicy, wreszcie można dołem przyjemnie pojeździć góra również się poprawiła.Tak naprawdę czy górna partia obrotów, średnia czy dolna samochód reaguje o wiele czulej na gaz. Wystarczy delikatnie nacisnąć pedał gazu aby jechał tak jak wcześniej z w ciśniętym prawie do oporu.Wiadomo co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa,przyjemna jazda w mieście,na trasie również ,itp,itd.Ogólnie z auta w serii byłem zadowolony,po programie było super ,natomiast po zmianie turba na brd i dołożeniu coolera znienawidziłem go.Nie wiele pomogła wymiana pompek na AL-ki,wrzucenie DP,wywalenie EGR-a,korekta programu.A teraz na GTB audiczka wróciła do łask.Ogólnie podziękowania za montaż dla kolegi krzysiek1606 po za tym coś więcej napiszę po wizycie na hamowni.

Opublikowano

No cóż Krzysiu co tu dużo mówić jest za***iście nie chciałem się wypowiadać przed wizytą na hamowni żeby mieć przed oczami cyferki.Ale skoro wywolałeś do tablicy, wreszcie można dołem przyjemnie pojeździć góra również się poprawiła.Tak naprawdę czy górna partia obrotów, średnia czy dolna samochód reaguje o wiele czulej na gaz. Wystarczy delikatnie nacisnąć pedał gazu aby jechał tak jak wcześniej z w ciśniętym prawie do oporu.Wiadomo co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa,przyjemna jazda w mieście,na trasie również ,itp,itd.Ogólnie z auta w serii byłem zadowolony,po programie było super ,natomiast po zmianie turba na brd i dołożeniu coolera znienawidziłem go.Nie wiele pomogła wymiana pompek na AL-ki,wrzucenie DP,wywalenie EGR-a,korekta programu.A teraz na GTB audiczka wróciła do łask.Ogólnie podziękowania za montaż dla kolegi krzysiek1606 po za tym coś więcej napiszę po wizycie na hamowni.

Sprawdzona kombinacja to Krzyśkowe turbo + Maćkowy program :brawo:

Opublikowano

Bierz ode mnie gtb2260vk sorry za OT:)

Opublikowano
Bierz ode mnie gtb2260vk sorry za OT:)

a jakie masz rozwiązanie sterowania?? Też przerobione na gruchę czy zaadaptowane elektryczne żeby pod 1.9 działało?

Opublikowano

trzeba przerobić na podciśnienie :whistling:

Opublikowano

Przerobione na podcisnienie. Wykres masz u mnie w linku jak wstawała. Dzisiaj postaram sie ja wymontowac i cykne foty

Opublikowano

W podpisie moim masz linka i tam sa ceny. Sorki za OT wszelkie pytania na moim watku pisac:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...