adrian998998 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 No tak najlepiej wgrac a pobawic sie nia nie mozna softowo???
uciniak Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić. Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności.
MAGIC87 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Brd trzeba umiec wystroic to raz. Kazda sprezarka jest taka sama (skonstruowana mechanicznie) wiec problemow nie powiino byc. Ja nie wiem tyle juz tchy brd nazakladalo sie i problemow z budzenie nie bylo. U mnie moja brd pompowala 1.7bara przy 2 tys. Jeszcze jedno uklad paliwowy jest wazny. Jak kichawy to jej nie podniesie z dolu. +1... kazdy narzeka na BRD, ale juz którys raz byłem u Witka, i jakos nie było problemów z wystrojeniem. chyba ze akurat te kilka BRD było tymi 1/10 i dlatego wczesnie wstaja:wink:
MAGIC87 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 MAGIC87 - nic tylko się cieszyć ze ktos to ogarnia i potrafi wystroic:wink:
adrian998998 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić. Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności. Byl dym na dole jak zdrowo jego podleliscie??? czy bezdymnie?? Nowa czy uzywana wszystko jedno. Trzeba ja wystroic. Mowisz ze dobrze wstawala wiec problem nie lezy po stronie turbiny jak masz juz zapas powietrza:)
sarkaz Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 nie wiem jak w pd ale jest dłużo vp na brd co mają prawie po 400nm przy 2000rpm
adrian998998 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Na PD to samo moze byc tylko trzeba to poprawnie wystroic.
krzysiek1606 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić. Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności. artur może wypowiesz się jak wrazenia z jazdy po zmianie turba z brd na gtb:wink: co się zmieniło na tym samym programie:decayed:
uciniak Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić. Mówcie co chcecie ale już na początku miałem odpowiedzieć koledze że brd to jest kupa ale czekałem co bedzie.Ja na samym programie miałem 173 i 360nm od 1750obr.max 367nm.Po założeniu brd wypluło o ile dobrze pamiętam na naprawdę grubym sofcie 180km i 340nm przy 3200obr.Bez programu prawie nie do jazdy.Mimo że w logach wstaje niby w miarę,ale przecież nic się nie zmieniło tylko brd.No ale człowiek mimo to uważa że pompki pewnie załatwią sprawę regeneruje pompki końcówki AL i nadal lipa max 360nm przy 2800obr.Ale przecież przed wymianą turba samochód latał no jeszcze w między czasie wpadł fmic ale to tylko nieznacznie pogorszyło sprawę. Teraz czekam na montaż gtb1756vk albo będzie ok albo silnik do śmieci.Dodam jeszcze że silnik nie bierze prawie nic oleju chodzi równo itp. Turbo kupiłem nowe płacąc kupę kasy,bo się naczytałem wiele postów na tamat kiepsko wstawających brd itd.zero oszczędności. Artur może wypowiesz się jak wrażenia z jazdy po zmianie turba z brd na gtb:wink: co się zmieniło na tym samym programie No cóż Krzysiu co tu dużo mówić jest za***iście nie chciałem się wypowiadać przed wizytą na hamowni żeby mieć przed oczami cyferki.Ale skoro wywolałeś do tablicy, wreszcie można dołem przyjemnie pojeździć góra również się poprawiła.Tak naprawdę czy górna partia obrotów, średnia czy dolna samochód reaguje o wiele czulej na gaz. Wystarczy delikatnie nacisnąć pedał gazu aby jechał tak jak wcześniej z w ciśniętym prawie do oporu.Wiadomo co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa,przyjemna jazda w mieście,na trasie również ,itp,itd.Ogólnie z auta w serii byłem zadowolony,po programie było super ,natomiast po zmianie turba na brd i dołożeniu coolera znienawidziłem go.Nie wiele pomogła wymiana pompek na AL-ki,wrzucenie DP,wywalenie EGR-a,korekta programu.A teraz na GTB audiczka wróciła do łask.Ogólnie podziękowania za montaż dla kolegi krzysiek1606 po za tym coś więcej napiszę po wizycie na hamowni.
strus90 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 No cóż Krzysiu co tu dużo mówić jest za***iście nie chciałem się wypowiadać przed wizytą na hamowni żeby mieć przed oczami cyferki.Ale skoro wywolałeś do tablicy, wreszcie można dołem przyjemnie pojeździć góra również się poprawiła.Tak naprawdę czy górna partia obrotów, średnia czy dolna samochód reaguje o wiele czulej na gaz. Wystarczy delikatnie nacisnąć pedał gazu aby jechał tak jak wcześniej z w ciśniętym prawie do oporu.Wiadomo co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa,przyjemna jazda w mieście,na trasie również ,itp,itd.Ogólnie z auta w serii byłem zadowolony,po programie było super ,natomiast po zmianie turba na brd i dołożeniu coolera znienawidziłem go.Nie wiele pomogła wymiana pompek na AL-ki,wrzucenie DP,wywalenie EGR-a,korekta programu.A teraz na GTB audiczka wróciła do łask.Ogólnie podziękowania za montaż dla kolegi krzysiek1606 po za tym coś więcej napiszę po wizycie na hamowni. Sprawdzona kombinacja to Krzyśkowe turbo + Maćkowy program
Marynarz____ Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 a co powiecie o czymś takim?? Opłaca się kupić?? TURBO GTB1756VK Gotowy zestaw do 1.9/2.0TDI TUNING (3413674391) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
adrian998998 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Bierz ode mnie gtb2260vk sorry za OT:)
Marynarz____ Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Bierz ode mnie gtb2260vk sorry za OT:) a jakie masz rozwiązanie sterowania?? Też przerobione na gruchę czy zaadaptowane elektryczne żeby pod 1.9 działało?
adrian998998 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Przerobione na podcisnienie. Wykres masz u mnie w linku jak wstawała. Dzisiaj postaram sie ja wymontowac i cykne foty
adrian998998 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 W podpisie moim masz linka i tam sa ceny. Sorki za OT wszelkie pytania na moim watku pisac:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się