machina Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Z tym termostatami to jakaś loteria jest, dwa lata temu zamontowałem wahlera i działa jak marzenie a cena poniżej 50 zł, nie wiem od czego to zależy
skorapl Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam, dołącze się do wątku, posiadał audi a4 b6 1.9TDi od 3 tyg, jestem po wymianie filtrow, rozrzadu, oleju, poczytałem troche na forum, łącznie z tym wątkiem i doszedłem do wniosku, ze niestety jestem posiadaczem trefnego termostatu ;/ nie ma szans, zebym dogrzał auto do 90 stopni, wczoraj pojezdzilem troche po miescie, przejechałem sie obwodnica miasta ( wcisnąłem mu troche z nadzieją ze go dogrzeje ) i niestety max 70 stopni, gdy wrociłem do domu, rurka o której jest pisane w wątku byłą ciepła ;/ więc podejrzewam, ze to termostat ;/ i teraz moje pytanie, moze banalne dla niektorych... zima sie kończy, zbliża się lato. poczekać aż bedzie cieplej na dworze i sprawdzić czy wtedy dam rade dogrzać auto, czy nie mam na co czekać i wymienić ferelną cześć?? czy poczekać aż kupie kabel ( w tym miesiącu che zakupić ) i sprawdzić Vagiem??
machina Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Na nic nie czekaj, kup termostat, wymień i zapomnij o problemie:wink:
roberts311 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Nie dogrzejesz jak termostat cały czas trzyma 70 to podczas trasy w cieple dni nie powinno być różnicy dalej 70stopni ja na autostradzie 100km i nic nie zagrzał się bardziej... ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:11 ---------- wszystkie czesci biore ze skody po pierwsze mam blisko, po drugie troche taniej, po trzecie te same czesci co w AUDI. Większość części w skodzie ma sygnaturę grupy Volkswagen wiec znaczek audi tez wystepuje. Tanio ten termostat w tamtym roku brałem w skodzie to równe 100zł z uszczelka dałem Cene taka mi powiedział podjade kupie myślę że pokazał mi dobry bo mówiłem ze do pompowtrysków wiec niepowinno być niespodzianek:)
skorapl Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 wiec w najblizyszm czasie wymienie, i teraz pytanko, wyczytałem ze Wahler kosztuje ponad 100 zł, więc o co chodzi np z tym ?? Termostat WAHLER AUDI A3 A4 A6 100 80 1,9 TDI 2,0 (3154554645) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
machina Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 wiec w najblizyszm czasie wymienie, i teraz pytanko, wyczytałem ze Wahler kosztuje ponad 100 zł, więc o co chodzi np z tym ?? Termostat WAHLER AUDI A3 A4 A6 100 80 1,9 TDI 2,0 (3154554645) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Dwa lata temu za taki sam w sklepie dałem coś ok 44zł i do dziś wszystko jest ok.
machina Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Pasował będzie, ale nikt nie da gwarancji że trafisz w 100% sprawny. Nawet oryginalne trafiają się felerne:wink:
skorapl Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 zawsze moge oodac na gwarancje. Ok kupie, zobaczymy co z tego wyjdzie, w najblizszym czasie dam znac czy działa thx za pomoc ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2013 at 17:27 ---------- Jak obiecywałem, jestem po wymienie termostatu i wszystko jest ok, po przejechaniu dosłownie paru km wskazóweczka stoi idealnie w pionie na 90 stopnie, wiec na chwile obecna moge powiedzieć, ze trafiłem dobry egzemplarz
Bilder Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Mam pytanie odnośnie termostatu i czujnika temp. o to logi zimny silnik silnik: blok 7 3,6 st 6,3 st 4,5st licznik: blok 3 5.0 st silnik ciepły (wskazówka ~75st) silnik: blok 7 64,8 36,0 76,5 licznik: blok 3 75st Na postoju wskazówka wskazała tyle co na pomiarach widać. Ponieważ podczas trasy ledwo ponad 60 wskoczy przy 90-110;/. Ale jak jechałem 140-150 przy 5 osobach i bagażach złapał jakieś 85 st. Termostat na pewno wymienię. Ale zastanawia mnie czy czujnik dobrą temp pokazuje, czy też do wymiany
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 temp mniej więcej sie pokrywa więc czujnik raczej dobry, kup ori termostat w ASO, przed wymiana zalej clinera do układu, następnie wymień na płyn G12+ najlepiej tez z ASO i powinno być ok, choć ręki nie dam sobie uciąć ogolnie B6 w TDI w zimne dni strasznie cięzko łapią 90C
Bilder Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Ok na pewno tak zrobię. Płyn jest nowy właśnie g12+ (bo rozrząd nie dawno mieniałem). Tylko właśnie z tym termostatem mam zagwostkę jaki wybrać ale zobaczę jaki trafię i zdam relacje. Dzięki
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 termostat kupuje sie tylko w ASO, kosztuje z tego co pamiętam 110zł z oringiem, w sklepie zapłacisz 80zł a rozleci sie po 0,5 roku.
Lukasz1221 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Hmm a czy walnięty termostat VAG pokaże na kompie? Temperatury mam okej, bo sprawdzałem dzisiaj wg. schematu tu na stronce, jednakże mam problem z tym, że auto nawet na trasie trzyma temp. ok. 60, max 70 stopni. Dopiero na postoju albo po ostrzejszej jeździe dojdzie do 90 stopni i znowu spadnie do 60-70 max. Pomiary są okej, czujnik w silniku wymieniony na oryginalny ASO, bo był błąd (który niestety nadal jest, chociaż czujnik został wymieniony). Jeżdżę cały czas w trybie ECON, bo myślałem, że wyłączenie tego trybu powoduje włączenie klimatyzacji. Jak to zatem jest? Bo na forum wyczytałem, że to jest właśnie elektryczna nagrzewnica, jednak z książki swojej Audi wyczytałem, że wyłączenie ECON powoduje włączenie klimatyzacji, a więc zawsze jeździłem na econ, no chyba że w lato, jak klimę potrzebowałem. To jak to w końcu jest?
Bilder Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Ja już po wymianie. Miałem robić fotostory ale poszperałem i jest już bardzo przydatne w innym temacie Z którego oczywiście korzystałem. Termostat zakupiłem jednak ori w Aso. 102 - termostat i 8 zł uszczelka. Do tego dokupiłem trochę G12. Bo nie sposób jest nic nie uronić przy wyciąganiu termostatu, chyba że pod autem mamy wielką szeroką wanne hehe Teraz temp elegancko na 90 stoi !! Oby jak najdłużej. Powodzenia kolejnym użytkownikom w wymianach Lukasz1221 Jak temp masz okej jak niżej piszesz, że spada Ci z 90. ;/ Wymień termostat i problem zniknie.
luki12xd Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 jak tak miałem i był to termostat wachlera i jest git ---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- jak tak miałem i był to termostat, kupiłem wachlera wachlera i jest git
KoJ@K Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) A co w przypadku, gdy temp silnika to prawie ~90 stopni, na vagu z zegarów pokazuje to samo, a na wskaźniku temperatury jest ~75 stopni ? Gdzieś wycztałem też, że często się uwalają te wskaźniki od temperatury na zegarach, prawda to ?! Edytowane 22 Września 2014 przez KoJ@K
wiktorziolo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Miałem ten problem tzn. max 70 i czy trasa czy korek zawsze w granicach 65-70 stopni.Kupiłem w ASO termostat+oring 108+8, wymieniłem i wszystko jak należy po około 7km jest 90 stopni Edytowane 25 Stycznia 2015 przez wiktorziolo
LChris Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Też mnie to dopadło Teraz założony z Aso i działa jak należy
mario1234321 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam, tez mam problem podobny do kolegio ktory go zalozyl ze dochodzi mi do 700 stopini i stoi, nieraz pojdzie troche do gory ale wraca znow na 70, wyskoczyl mi taki blad18080- Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego. Przerwa / zwarcie z masą. Brak sygnału / brak komunikacji.Jk naprawic ten problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się