fronek22 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Kolego przygazuj dosyc mocno, i niech druga osoba sprawdzi czy dzwignia schodzi w doł tak może być
terminator1985 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Nie ma bata powinno ruszyc przy takiej przygazuwie, membrana na bank skonczyła swoj zywot, ewentualnie któraś rurka podcisnienia, odłacz je od czujnika i sprawdz ich stan, a membrane najrosciej sprawdzic zaciagajac powietrze tą rurką przy gruszce
endriu a4 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 no vag mi pokazal ze 1-sza sonda padnieta bo na kompie pokazuje liczby skaczące raz 110 raz 010 a druga ma jakos chyba 110 ale nie skacze i powiedziano m ze druga dobra jakie cyferki ma pokazywać tej sody tzn najlepiej obu wie ktoś? ale dziś sprawdziłem kierownice powietrza i była pęknieta wiec zakleiłem i zobaczę jutro czy będzie jakas poprawa w jeździe aaaaaaa i czy check mogl się zaswiecac przez toze kierownica powietrza była pęknieta? i co wgl jak jest peknieta tylko sama wajcha i idzie na dol przy przygazowaniu jaka roznice powinienem czuc?
MaciekW. Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 no vag mi pokazal ze 1-sza sonda padnieta bo na kompie pokazuje liczby skaczące raz 110 raz 010 a druga ma jakos chyba 110 ale nie skacze i powiedziano m ze druga dobra jakie cyferki ma pokazywać tej sody tzn najlepiej obu wie ktoś? ale dziś sprawdziłem kierownice powietrza i była pęknieta wiec zakleiłem i zobaczę jutro czy będzie jakas poprawa w jeździe aaaaaaa i czy check mogl się zaswiecac przez toze kierownica powietrza była pęknieta? i co wgl jak jest peknieta tylko sama wajcha i idzie na dol przy przygazowaniu jaka roznice powinienem czuc? Owszem mógł się check zaświecać przez niesprawną kierownicę powietrza; najczęściej są to błędy mieszanki (za uboga lub zbyt bogata). Z tego co zrozumiałem to membrankę skleiłeś a dźwignię masz złamaną? Jeżeli tak to kierownica powietrza nadal nie działa bo dźwignia jest złamana. W trakcie jazdy czuć taką różnicę, że samochód jest żwawszy; nie jest to może jakaś kolosalna różnica, ale ja ją odczułem.
endriu a4 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 tą dzwigienke miałem złmana i skrecilem jakos drucikiem na razie się trzyma no jak była zlamana to troszkę tez tak jakby odczuwałem ze nie blo takiego twz jadu:) jutro zobaczę czy też się akos roznica pprawila ale prze ten czek zmienilem sonde przed katalizatorem a wiecie może ile na vag poazuje jakie tam te cyfry maja być prawidłowo na sadach na kompie ile pokazuje ja miałem raz 110 raz 010?
junior555 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Panowie wie ktoś jaki numer ma cała to gruszka ori?? Bo już mam dośc jej klejenia i bym zakupił nowa nawet i za pare stówek bo nerwów szkoda
fronek22 Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 kolego nie kupisz samej gruszki musisz kupić cały kolektor dolotowy jak używka to pytaj sie sprzedawców o stan gruszki żebyś nie kupił tak samo uszkodzonej a jak nowy oryginał to tylko aso jakieś 600zł czy 700zł cały kolektor osobno nie da się dokupić
Barca111 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 sama gruszka z tym okrągłym wałkiem co wchodzi do kolektora ssącego w ASO chcieli 700 zł ale udało mi się kupić z całym kolektorem ssącym za 80zł od paska:decayed:
fronek22 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 kolego ale kupiłeś używkę od tego passata?? czy nową w aso??
Barca111 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 kupiłem używkę od passata;] i działa poprawnie;]
junior555 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Jednak udało mi się znaleźć używkę w bdb stanie z 2.0 fsi i o dziwo jest identyczna i działa, a dałem za nią całe 20 zł
mati95115 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam mam pytanko czy ktoś się orientuje czy membrana gruszki pasuje do ALT od silnika 2.4 albo 2.8? Bo tez tam jest kolektor o zmiennej długości i podobna gruszka występuje
crookers20 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam, mam pytanko odnośnie "mostu powietrza" czy jak auto jest zgaszone a palcem dźwigienkę opuszczam do dołu, powietrze syczy jak w pompce od roweru czy to znaczy że gruszką jest uszkodzona bądź przewód ??
benyA4 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 moze syczy membrana w gruszce podcisnienia. Kierownice i uklad najlepiej sparwdzic na odpalonym silniku. Niech ci tylko ktos depnie w gaz jak kierownica sie przestawi to jest ok. Jak sie nie ruszy szukaj usterki.
crookers20 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) jakość nie najlepsza ale wydaje mi się że nie chowa się cała. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez crookers20 1
benyA4 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 tak walnieta jest membrana przez co leciuto tylko podciaga dzwignie gdy otworzy sie zaworek sterujacy. Sprawdz membrane po obwodzie pewnie tam jest walnieta.
piotreka4plonsk Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Zaglebilem sie w temat i podlaczam sie. Czy tak powinna sie zachowywac kierownica przy gazowaniu? Nawet gwaltownym do 4000obr/min. Nie drga nawet na chwile. https://www.youtube.com/watch?v=TV9DjeRZm0k Dajcie znac czy to moze byc powodem oslabienia mocy. Do 3500obr jest strasznie mulowata. Az zal mówic... 25-08-2014, godz. 21:40 nie moglem wytrzymac po przeczytaniu kilku postów i poszedlem rozebrac gruszke zeby zobaczyc czy membrana jest cla. No i jest cala. Jednak ciaglo nie pracuje. Co to moze byc? Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez piotreka4plonsk
enrike2 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 sparwdz przewody idace do gruszki ja musialem wymienic i przewody i gruszke powodzenia ;-) widocznie duzo nie poczytales skoro tego nie wiesz co moze byc przyczyna
emsiek Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Gruszkę przerabiałem już jakieś 2 lata temu. Teraz mam z kolei inną zagadkę... Od kiedy wymieniłem jeden z dziurawych przewodów podciśnienia (miałem słabe hamulce- po kilkurazowym naciśnięciu na pedał hamulca robił się twardy, falujące obroty itp.) dźwignię ciągnie cały czas do dołu. Od kiedy zapalę silnik, dzwignia bez gazu idzie w dół, dopiero jak zgaszę silnik wraca na pozycję "startową" (wypycha ją sprężyna, która jest w gruszce). I tu zagadka- co może być powodem. O dziwo silnik pracuje równo, falowanie i hamulce ustały po wymianie tego przewodu.
mati95115 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Pewnie nawalił ten zawór przy gruszce jest cały czas otwarty. Innego wyjścia nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się