misiek95 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Przez Ciebie zachorowałem na flat five's Mam taki sam kolorek i też w avancie. Nie potrzebujesz czasem dekielka jednego do felgi?
szafa Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Białe koła robią robote:jerk: ---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ---------- pseudo gleba :] załadowane thuje na żywopłot plus 4 worki 50l podłoża do iglaków http://s23.postimg.org/3pzjo4emf/gleba.jpg dystanse niezbędne będą :] U mnie 1 osoba z tyłu:kox:
kaFFFar Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Białe koła robią robote:jerk:---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ---------- pseudo gleba :] załadowane thuje na żywopłot plus 4 worki 50l podłoża do iglaków http://s23.postimg.org/3pzjo4emf/gleba.jpg dystanse niezbędne będą :] U mnie 1 osoba z tyłu:kox: https://lh6.googleusercontent.com/-jdUntqf1y44/UdVf5P4eLCI/AAAAAAAAA3M/0777vxyD34A/w1167-h875-no/IMG_20130622_185311.jpg szafa jak zawsze ro***bie system
j4s2c2vr Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 kurde, to nadkole wyszło czy opona?? z aktualności... zatarły mi się wycieraczki wczoraj chciałem zregenerować mechanizm i całkiem go rozdupczyłem dziś kupiłem nowy i w robocie na parkingu poskładałem... nadal szukam gwintu, albo sprężyn na tył ---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ---------- Przez Ciebie zachorowałem na flat five's Mam taki sam kolorek i też w avancie. Nie potrzebujesz czasem dekielka jednego do felgi? potrzebowałem tuż po zakupie... ale szybko uzupełniłem brak ---------- Post dopisany 17-11-2013 at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2013 at 19:21 ---------- wczoraj umyłem zimowy setup... położyłem też wosk na felgi, co by dłużej wytrzymały względnie czyste :] jakaś tam resztka została, to zaszalałem :] teraz wypadałoby budę umyć i nawoskować na zimę :] ---------- Post dopisany 20-11-2013 at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 15:52 ---------- Ponieważ tylne zawieszenie już się kończy, to przyszła pora na zmianę... Bez zabawy w półśrodki, jakimi byłby zakup samych sprężyn Eibacha, udało się nabyć gwinta Zabawki od kolegi z forum powinny dotrzeć przed weekendem, więc na aucie może zawitają w weekend właśnie A tutaj trzy fotki na przystawkę ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 21:58 ---------- Wczoraj pomalowałem grill plasti-lakiem. Kolor czarny mat. Umyłem i zakonserwowałem też gwinta przed jutrzejszym montażem, a na koniec po wierzchu, lagi potraktowałem resztką plasti-laka
dayd_4 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Kolego, życzę powodzenia i podtrzymania zapału. Mam identyczna wersje B5, pewnie razem na taśmie jechały. zainspirowales mnie, żeby tez ja pokazać. Muszę wrzucić co nieco. Pozdrawiam.
j4s2c2vr Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 Dzięki dzięki :] Również życzę aby modzenie szło po Twojej myśli :] Zaraz obczaję Twój temat :] Wczoraj wpadł do auta gwint ze zdjęć powyżej... Przy okazji z przodu wymienione trochę gratów w prawym przodzie. Dwa wahacze i łącznik stabilizatora. Oczywiście na "Lemy". Na koniec, żeby pocieszyć się tym, że tyle kasy poszło, to zmieniłem też końcówki wydechu na bardziej męskie :] stare końcówki chętnie sprzedam, za jakieś parę zł. :] info PW
Marc!n Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Na zimę trochę obniżyłeś czy gwint ustawiony na wysokość podobną do 1ba? Dobrze, że się zdecydowałeś na to zawieszenie Nie za grube ścianki mają te końcówki
j4s2c2vr Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 ustawiłem na 1bv, tak jak miałem a ścianki końcówek mojm zdaniem sa ok :] jak będzie auto umyte, to zrobię jakieś lepsze foto i z innych stron też co do zawiasu, to minusem jest to, że ten tył, to jest kombinowany jednak od innego audi, chyba od 80, bo tuleje są mniejsze, ale to się dało podkładkami dopasować, tak czy siak zamówię jakiegoś powerflexa do tego... przy robocie wyszło też, że mocowania amorów tylnych górne są już w połowie drogi na tamten świat... właśnie organizuję już dla nich zastępstwo.... jak będziesz już miał u siebie zawias do wymiany, to pomyśl i o tych mocowaniach.... w ASO niestety kosztują 500zł szt. :/ ja właśnie ogarniam jakieś używki w dobrym stanie... ten element nie został przemyślany... woda tam stoi i inne śmieci i zaczyna gnić :/ ---------- Post dopisany 09-12-2013 at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany 03-12-2013 at 20:38 ---------- Pierwsze ślizganko zaliczone Quattro RULEZ !!! ---------- Post dopisany 20-12-2013 at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2013 at 09:47 ---------- Dziś dotarły dystanse 6mm.. może jeszcze dziś założę, ew. poczekają do wiosny ---------- Post dopisany 09-01-2014 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 20-12-2013 at 09:38 ---------- Właśnie dotarły do mnie kolejne graty... Nie wiem jeszcze kiedy montaż... Miałem hamować przed, ale chyba nie zdążę i na hamownię podjadę dopiero po założeniu DP i TIP`a
MAT1000 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ładnie, jest DP to trzeba coś z wydechem dalej pomyśleć
j4s2c2vr Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 Myślę, myślę... w ogóle to mam tyle pomysłów, że mi już łeb pęka ---------- Post dopisany 11-03-2014 at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2014 at 09:19 ---------- Z ostatnich rzeczy zrobionych: wymienione dwa dolne wahacze po stronie prawej z przodu, zdiagnozowana potrzeba zrobienia uszczelki pod glowica :/ (do konca tygodnia bedzie zrobiona). Dzisiaj zmienilem kodowanie pompki centralnego zamka - dodalem kilka "ficzerow", ktorych wczesniej nie bylo ustawionych Poprawilem tez wskazowke od predkosciomierza... Teraz wskazuje prawidlowo Przymierzylem tez dystanse, bedzie cacy Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- Aaa zapomnialbym, przerobione zostaly tez tylne przeciwmglowe... Zamiana ze stopem... Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
Patrycjusz Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Bardzo dobrze działasz kolego Widać, że masz dużo zapału. Powodzenia w dalszych modach i zadowolenia z fury:wink:
j4s2c2vr Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Dzieki kolego... Jak dobrze pojdzie, to w weekend DP i TIP wleca do auta Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 02-04-2014 at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 20:01 ---------- No i się turbulum wysrało Niestety w bardzo niedobrym momencie, bo krucho z kasą... Ogólnie było to tak: Jak leżał jeszcze śnieg, to dałem autku trochę w palnik na lotnisku w Białymstoku... Prawdopodobnie wtedy nagar i syf odkleił się i zaczął zatykać smoka przy pompie oleju... Zatkał go prawie na amen... po czyszczeniu michy i smoka oraz wymianie oleju, jakieś drobne syfki zostały jeszcze przy smarowaniu turbulum i je zatkały... Efekt taki, że turbulum się przytarło. A dało znać o sobie tuż po zrobieniu uszczelki pod głowicą, która w międzyczasie dostała trochę po tyłku i skończyła swój żywot. Aktualnie ze względu na brak kasy na przeskok od razu do stage 2, muszę wprowadzić w życie stage 1, czyli: 1. W aucie już siedzi DP z kwasa owinięty bazaltem, w miejscu oryginalnego katalizatora. (średnice 2,75"->2,5") 2. Turbulum właśnie się zmienia na hybrydę k03s od Dev-a 3. Dojdzie FMIC, jak będę miał chwilę na montaż, paczka z gratami już czeka... (rdzeń 550x230x65) 4. Rozglądam się za większymi wtryskami w dobrej cenie, bo kasy brak na stanie teraz... 5. Strojenie wszystkiego. Z Tipa muszę narazie zrezygnować, bo kasa na FMIC potrzebna, także TIP na sprzedażw dziale giełdy jest. na foto karmienie olejem Cel dla stage 1, to okolice 220KM oraz 300Nm tak bez nadwyrężania gratów jeszcze... STAY TUNED
MAT1000 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Kiedy planujesz wyprowadzić na asfalt ? Trzeba gwint kręcić do ziemi i na spoty wpadać.
j4s2c2vr Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jeżdżę od wtorku... ale muszę dv sprawdzić, bo brakuje boosta, no i w weekend FMIC będę kitrał...
chudy30 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 a co do koloru tych felg to na biało bo widziałem to felę na OCTAVI i jezdziłem nią a koło cacy
czarny1202 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 no i w weekend FMIC będę kitrał... sobota Ci zleci szybko przy tym a dv wywal, ja mam properfekta od roku i wszystko jest ok masz juz plan jak puścić rury?
j4s2c2vr Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 jeszcze takie tam foto gratów: rurki pójdą tak: cooler1.jpg Photo by geirny | Photobucket DSC_0427.jpg Photo by geirny | Photobucket mam nadzieję, że przy spryskach i halogenach uda się upchnąć... co do dv, to mam forge007, ale chyba trzeba go poczyścić i zregenerować ogólnie... do tego czasu wracam na ogyginał, zwłaszcza, że jakichś wielkich przyrostów mocy nie mam jeszcze
czarny1202 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 spory ten colloer ile ma wysokości? ja mam 180 i zderzak jest ostro wyrezany od środka i kratki boczne w zderzaku są przecięte praktycznie na pól i rury niestety wystają troche , fakt że ja mam inne rurki, sam robiłem z kwasu, Ty masz gotowca to może inaczej to będzie wyglądało
j4s2c2vr Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Na mocne cięcie zderzaka byłem gotowy... kratki w najgorszym wypadku też się stuninguje... wolałbym, żeby zostały na swoim miejscu, ale nie wiem jeszcze jak to wszystko siądzie razem ---------- Post dopisany 11-04-2014 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2014 at 11:12 ---------- Niestety nie było tak różowo jak myślałem i musiałem poprzestać na podmianie DV... wróciła seria. Z montażem FMIC wstrzymuję się aż znajdę powód braku boosta. Albo jest gdzieś nieszczelność, albo N75 szwankuje. Wymieniłem tylne prawe drzwi. Miały chyba jakąś przygodę wczesniej i przy listwie szerokiej strasznie zaczęła się ruda panoszyć.
czarny1202 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Na mocne cięcie zderzaka byłem gotowy... kratki w najgorszym wypadku też się stuninguje... wolałbym, żeby zostały na swoim miejscu, ale nie wiem jeszcze jak to wszystko siądzie razem ---------- Post dopisany 11-04-2014 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2014 at 11:12 ---------- Niestety nie było tak różowo jak myślałem i musiałem poprzestać na podmianie DV... wróciła seria. Z montażem FMIC wstrzymuję się aż znajdę powód braku boosta. Albo jest gdzieś nieszczelność, albo N75 szwankuje. Wymieniłem tylne prawe drzwi. Miały chyba jakąś przygodę wczesniej i przy listwie szerokiej strasznie zaczęła się ruda panoszyć. brak boosta , czyli co? niskie ciśnienie podaje czy w ogóle nie pompuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się