Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Jaszczurowy dyliżans na flatach z jęzorem :P ==>> Sprzedam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

poka jak wygląda :P

Opublikowano

Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcie

Opublikowano

Na tych osłonach nie ma VR5, jedynie osołna silnika ma taki napis, ale ona nie pasuje do B5, tylko te boczne :wink:

Opublikowano (edytowane)

o kant d te oslony. 1.8t musi oddychac pod maska a nie się gotowac ;]

Edytowane przez pioteros
Opublikowano (edytowane)

:D
Zalecasz pozbycie się pozostałych ? :D
Piter daj numer do siebie na pw. Chciałem zadzwonić podpytać w sprawie tych hebli na tył...



W weekend rozdziewiczyłem nakrętki gwintu :D
Taki efekt obecnie uzyskałem :]

thumb-img-14349677171630144732.jpg

Jak nie będę mocno zawadzał o garby i krawężniki, to przód pójdzie jeszcze deczko w dół i do tego dopasuję tył...

Tyłu nie udało mi się w weekend rozruszać, dostał tylko kąpiel z wd40 :D

A poniżej małe przed i po z osłony przy mieszku biegów...
Generalnie będzie raczej do wymiany lub oklejenia.
thumb-img-1434967899841016523.jpg thumb-img-1434967898605910300.jpg

Nie wiem tylko jak zamocować mieszek, bo w zestawie nie miałem żadnej ramki.

Jest tylko taka jakby uszczelka dookoła :/ Wie ktoś coś na ten temat?

W 1din mam normalnie plastikową ramkę w którą wchodzi mieszek na zatrzaskach... no i chromowaną obwódkę na tym.

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

Wysoko stoi :P Ja na pierwszy raz po założeniu gwintu skręciłem na 3 cm od wachacza, ale błotniki nie są gotowe na tyle i obecnie mam ok.62cm do błotnika. Generalnie fajnie to wygląda i widzę mój dawny kolor flatów ;)

Opublikowano

Nie chce tracic praktycznosci auta. Skrecic zawias na sam dół, to nie problem... Tylko, ze moj avant to nie jest jedynie auto na spoty :D teraz jest 33cm od centra piasty do rantu nadkola... Od ziemi 63cm. Tył z pół cm niżej. Zobacze jak sie bedzie jezdzilo i pomysle co dalej... Jakies 19" by sie przydalo :D

Opublikowano

ramkę od mieszka masz raczej do zmiany. Ona jest z automatu a Ty z tego co widzę masz manuala. Ewentualnie możesz wykorzystać swoją stara osłonę trochę ją docinając(skrócić). Co do wysokości zawieszenia, raczej nie powinieneś mieć problemów z poruszaniem. Trochę uważać na krawężniki, dziury i da się śmiało śmigać. Poniżej 61cm robi się już dużo gorzej. No chyba że ma się zawieszkę beton to pewnie i nic nie straszne na nawet niższych wysokościach ;)

Opublikowano

Dzieki, pocieszyles mnie... Czyli na 62 moge krecic;p

Opublikowano

j4s2c2vr Ja też mam jako jedyne auto obecnie do pracy, na trasy i zloty :P Ale każdy skręca jak uznaje. Jakie kolejne plany ze zmianami ? :wink:

Opublikowano (edytowane)

Rozglądam się za radiem.

Od Pioterosa będę info pobierał na temat tylnych hebli większych, bo u mnie już metal o metal trze :P
Zbieram się, żeby FMICA założyć, bo leży już z rok czasu i nie mam kiedy. Może w czasie urlopu będzie chwila...

Leżą też wtryski no i program... a później to już kosmetyczne rzeczy jak: podłączenie kamery cofania, listwy drzwiowe dolne nowe założyć (progi z Eski dorwać), polerka :D i inne mniejsze rzeczy :D
Chciałbym jeszcze taki manewr zrobić z poszerzeniami:

img-14350481421426418559.jpg

I już byłbym zadowolony :D


Założę temat jak założę ładny zderzak :) wcześniej to wstyd :) no chyba że felga będzie odwracała uwagę :)
a radio z androidem/markowe/ori ?

Zakładaj nie gadaj...

Będzie widać ładnie progres :]
Ja też się cykałem na początku :]

2din owszem, szukam czegoś z androidem na pokładzie... i dedykowanego do A4 najlepiej... w dziale car audio było coś na ten temat, muszę poczytać...


269 mam bo linek nie musiałem wymieniać
Zaciski jarzma od passata w8 lub s6 c5 plus adaptery na przewód m10 na m12
Klocek j.w. i tarcze a8 d2 LIFT 22mm grubość

Dobra, wszystkie składniku z przepisu, pioterosa na większe heble z tyłu, zamówione...
Czekam na graty i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Obecny zestaw niestety wydaje już nieprzyjemne dźwięki :/

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

beda jeszcze podkladki pod jarzmo potrzebne, ale jakies standardowe, z 2mm chyba, sam zobaczysz zreszta ile trzeba bedzie aby tarcza byla dokladnie po srodku jarzma, sruby chyba nawet moga zostac stare

Opublikowano (edytowane)

Przy dobrych wiatrach w przyszłym tygodniu wpadnie zestaw :D

Jak będzie kiedyś okazja się spotkać, to przypomnij, żebym jakąś zgrzewkę bro Ci wziął :D

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

wklej wpierw foty z roboty ;)

Opublikowano

porobione tyle że za te siano bys miał b6 albo b7 w wiele lepszej opcji

noi?

za odrestaurowaną warszawe miał by R8, tak wiec nie sztuką jest kupić seryjne auto, to nie o to w tym chodzi :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Nooo zdecydowanie kolega nie wie o co chodzi w tej zabawie :D

Poniżej pakiet na tył:
thumb-img-1436135156968667333.jpg thumb-img-14361351731342498601.jpg thumb-img-14361351761036015870.jpg

Niestety jest w stanie gorszym niż myślałem, także pojedzie na wycieczkę do Deva, żeby trochę do ładu doprowadził... Jaki kolorek proponujecie? W pierwszym odczuciu myślałem, żeby dać na czarno, ale może jednak nie?

Podczas grzebania w ogłoszeniach za niedużą kasę trafiłem jeszcze to:
thumb-img-14361351882013502394.jpg thumb-img-14361351631049976958.jpg

Zastanawiam się tylko, czy opchnąć dalej czy kompletować zwrotnice i do siebie ładować po odświeżeniu...

Ponieważ z heblami muszę się wstrzymać do czasu zregenerowania zacisków, to ruszyłem inny kawałek roboty:
thumb-img-143613561440463450.jpg

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

No w końcu :) Ale już zamontowane czy tylko przymiarka była?

Opublikowano (edytowane)

z tym heblem przednim, jak juz zmieniac zwrotnice to na 345 a nie lipne 321, po co sobie 2 razy robote robic i wraz nie byc z efektow adowolonym

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

FMIC lepie powoli... W wolnych chwilach przy odnawianiu pokoju :D Rurki juz siedza, przede mna mocowanie coolera i najgorsze... rzeźbienie zderzaka, tak zeby nie stracić halo i sprysków.

Co do przednich hebli, to wzialem, bo byly naprawde w dobrej kasie... Ale raczej na handel beda...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...