Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat b4 1Z logi - przygotowania do zwiększenia mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie możecie sprawdzić poprawność logów.

Passat b4 470tys przebiegu 1Z seria poza wywalonym egr.

Numer kompa: 028 906 021 AK

Statyczne BS

Log (0 - 013)

Log (1 - 004)

Log (2 - 000)

Log (3 - 003)

Dynamiczne

Log (0 - 010)

Log (1 - 010,011) 2-ie grupy na naraz

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Log (4 - 008)

Log (5 - 000)

Log (6 - 003)

Log (7 - 001)

jak wszysko będzie ok to montuje wtryski z AFN, wywalam kata i program

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak chcesz jechać na program to przede wszystkim musisz poprawić regulację ciśnienia doładowania i stan przepływki. O ile wahania ciśnienia doładowania zapewne będą z winy N75 (możesz podmienić na próbę od kogoś komu działa on sprawnie i ma prawidłowe wartości w logu dynamicznym 011) a przepływkę można spróbować przemyć i zobaczyć czy da to jakiś efekt bo obecny jej stan zaniża wskazania. Możesz też sprawdzić sobie kompresję na cylindrach manometrem bo korekcje nie są najlepsze i jeśli pomiar kompresji będzie prawidłowy to przynajmniej będziesz wiedział, że obecne wtryskiwacze i tak należy wymienić. Katalizatora możesz się od razu pozbyć bez względu czy program będzie robiony czy nie.

Opublikowano

Przepływkę można przemyć jeżeli ten zabeg dużo nie pomoże to i tak będą zmiany programowe i można te niedomagania skorygować :)

N75 j.w.

Opublikowano

dzięki koledzy, zrobiłem to na napisaliście powyżej, oto rezultaty:

Dynamiczne:

Log (0 - 010,011)

Log (1 - 010)

Log (2 - 011)

PS. zauważyłem małą dziurkę w dolocie na rurze do IC, po niedzieli kupię rurę i może to coś poprawi.

Opublikowano

no teraz to juz ciagle nie doladowuje.

Opublikowano
no teraz to juz ciagle nie doladowuje.

może przez tą dziurkę w dolocie, czy n75 do wymiany??

bo w moim pęknięta była sprężynka, wymieniłem na nową z długopisu...

Opublikowano
no teraz to juz ciagle nie doladowuje.

może przez tą dziurkę w dolocie, czy n75 do wymiany??

bo w moim pęknięta była sprężynka, wymieniłem na nową z długopisu...

Nie ma co odwalać takiej lipy wymienia się na nowy. Ta sprężynka cie kiedyś zaskoczy w najmniej oczekiwanym momencie.

Pozbądź się tej dziury w dolocie i logi raz jeszcze i jak kolega wyżej napisał, kąt statyczny do ustawienia.

Opublikowano
no teraz to juz ciagle nie doladowuje.

może przez tą dziurkę w dolocie, czy n75 do wymiany??

bo w moim pęknięta była sprężynka, wymieniłem na nową z długopisu...

Nie ma co odwalać takiej lipy wymienia się na nowy. Ta sprężynka cie kiedyś zaskoczy w najmniej oczekiwanym momencie.

Pozbądź się tej dziury w dolocie i logi raz jeszcze i jak kolega wyżej napisał, kąt statyczny do ustawienia.

dlaczego kąt statyczny do ustawienia??

po wklejeniu do exela wartości kąta z logu 000 średnia jego wartość wynosi 51,67

Natomiast według serwisówek zalecane jest aby kąt wtrysku wynosił od 47-52, idealna wartość to 51.:whistling:

Opublikowano

Faktycznie jest ok nie wiem czy kolega logi podmieniał czy też źle spojrzałem?

Opublikowano

Jeśli te ostatnie logi są po wymianie sprężynki w N75 to nic to nie pomogło a przepływka mierzy tak jak ma dziurkę a potem już tak jak turbo pompuje czyli poniżej średniej krajowej. Reasumując nic się nie polepszyło a wręcz pogorszyło.

Opublikowano

Podmien N75 z innego auta 1Z/AHU i powtorz logi....

Opublikowano

Witam ponownie.

Wymieniłem N75 na nowy Pierburga, zlikwidowałem nieszczelność w dolocie i oto efekt;

Log (0 - 010)

Log (1 - 011)

Log (2 - 010,011)

co dalej? czy jest już wszystko ok i mogę zakładać wtryski od afna i robić korektę programu??

Opublikowano

a przeplywke wyczysciles czy nie dotykałeś? Bo nadal obcina przy wyzszych obrotach

Opublikowano

czyściłem, już dokładniej się nie da

Opublikowano

Na jakiej podstawie widzisz ze obcina jak nawet nie pokazał loga z dawkami (008)

Zrob 008 i bedzie wiadomo.

Opublikowano
Na jakiej podstawie widzisz ze obcina jak nawet nie pokazał loga z dawkami (008)

Zrob 008 i bedzie wiadomo.

jutro postaram się dodać brakującą grupę008

---------- Post dopisany 25-02-2013 at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 20:24 ----------

dorzucam brakującą grupę 008 i ponownie 010

Log (0 - 008)

Log (1 - 010)

---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ----------

Po wstępnym rozeznaniu po logach widać, że przepływka przy wyższych obrotach (powyżej 3200obr/min) nie domaga i zaczyna ciąć dawki.

Moje pytanie czy taka przepływka nadaje się jeszcze do tuningu i dalszej jazdy, czy muszę ją wymienić??:whistling:

Opublikowano

wg mnie wsio ok :)

Opublikowano
wg mnie wsio ok :)

na moje oko:wink: minimalnie zaniża przepływka, ale czy to ma jakiś wpływ na jazdę i nowy program to nie wiem, może jeszcze ktoś coś doradzi.

ogólnie stary passat odżył po ostatniej naprawie i dość fajnie śmiga, ale w porównaniu do mojej byłej :a4fan: to on stoi w miejscu:facepalm:

Opublikowano

przeplywka najmniejszy problem, tuner usunie jej dzialanie a ustawi dawki po map sensorze. jesli reszta ok to gon na soft :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...