Kowi87 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Było 2007-2016 Jest 2018-2023 Silnik: AFN 110KM zrobiony na 207KM/420NM GTB17+P11+0,240+FMIC+SDI + komplet osłon VR5 AVF 130KM zrobiony na 312KM/279KM z Multimap w tempomacie GTD20(059145873BJ)+HF100+SDI+FMIC+wydech z przepustnicą. Głowica po portingu i powiekszeniu zaworów w Dziak Motorsport Skrzynia: 5biegów z dyferencjałem torsen V8(swap) 6biegów z dyferencjałem z blokadą(swap) Sprzęgło: kompletne AWX(zmiana z seryjnego) dwutarczowe 3.0TDI MOD Chłodnica oleju Seria na filtrze Zewnętrzna 13 rzędowa MOCAL z termostatem w podstawce Licznik FIS98-99 → FIS 00-01 + VFIZ(boost w zegarach) FIS 00-01 + ColorMFA + swap instalacji CAN(boost w zegarach)+custom tarcze zegarów z własnego projektu+białe wskazówki z innego vaga Hamulce 288/245 → 312/269 345/269 swap zwrotnicy S4 Body Seria bez spryskiwaczy → P+T Zderzaki zaspawane na gładko + progi S4(brak listw dolnych) + instalacja spryskiwaczy zderzaka + lotka RS4 + grill i kratki w pełnym połysku + lusterko GB + autootwieranie bagaznika z przycisku + zewnętrzne gniazdo 12V + emblemat MTM + adaptacja ramion aero passat FL + lakier Achatgrau LY7L->oklejenie folią(2017-19) Zderzak przedni hybrydowy S-line + zderzak tylny hybrydowy z dyfuzorem S-line + usunięte zamki drzwi + lotka RS4 +progi S4 brak listw środkowych i dolnych + zmiana relingów na chrom → malowanie czarny połysk + adaptacja lusterek elektrycznie składanych symetrycznych chrom z fotochrom + modyfikowana dokładka przód i tył cupra w połysku + emblemat professional line + MTM + Grill RS4 i kratki zderzaka w połysku + spliter progów custom S4 + wydech 2stronny + malowanie auta w Nevada Beige z czarnym dachem + malowanie plastików lusterek w czarny połysk + ramiona Aero w czarnym połysku + dołożenie i malowanie obwódek szyb w czarny połysk + poszerzenie przednich błotników + zmiana klapy USA + Instalacja obrysów w zderzakach P+T + Zmiana korków pod maską na alu design z Porsche Wnętrze Podstawowe fotele → skóra sport → recaro + 1DIN z conert → 2din ze spawaniem ramki w całość + malowanie dekorów + cupholder + zmiana kierownicy na trójramienną → modyfikacja kierownicy i dołożenie przycisków obsługi radia + isofix + dabryczne gumowe dywaniki + fabryczna siatka bagaznika + roleta pion/poziom Recaro obszyte w barwy GTI+adaptacja siedziska z fotelikami A6, obszyta w barwach GTI + 2DIN(zmiana klimatronika pod grzanie d*p) + podsufitka z pełnym oświetleniem(make-up) w barwach GTI(słupki czarne) + instalacja grzania foteli + modyfikacja dekorów o dodanie przycisków z wersji dodatkowych + swap panelu USB/AUZ z VW + Lusterko fotochrom/kompas + wymiana lampki podsufitki i dodanie cyfrowego wskaznika EGT + adaptacja panela regulacji napedu + modyfikacja przycisku fabrycznego poziomowania lamp na regulacje wzmacniacza(bass) + Zmiana tapicerki boczków na wersje mix EU/GB telematic(symetryczny głosnik). Modyfikacja tapicerki przednich drzwi pod maskownice głośników 165mm. Dodatkowy przycisk nauka jazdy(rarytas) + oświetlenie LED + malowanie uchwytów w czarny połysk(spawanie) + swap instalacji 4szyb elektrycznych + adaptacja tempomatu + naszywka B5 Battalion haftowana + schowek na okulary+homelink+wyłącznik Airbag w schowku+lampka oświetlenia z przyciskiem S.O.S. + zmiana gałki biegów na TT + montaż aluminiowych nakładek na pedały Oświetlenie Zmiana na bixenon + adaptacja fabrycznych spryskiwaczy lamp + DRL po „długich” sterowany z kabiny przyciskiem FUNK + Tylne lampy zbudowane na penelu LED Zmiana na Biled + obrysy USA sterowane z kabiny(przycisk „słoneczko” rarytas) + Zmiana tylnych lamp na black Depo + Zakup fabrycznych lamp przednich USA Zawieszenie Seria 1BA → tatechnix → supersport/KW V2 + 4x18/9,5 + rozpórka A6 Supersport/KW V2 + 4x18/9,5 AUDIO Seria nokia z concert → pioneer AVH3200 + hertz 16cm + reaudio 30cm + kamera cofania + wzmak 4K + cbradio z sirio triflex zamiast fabrycznej anteny Pioneer AVIC980BT + Audiosystem M165 x4 + Reaudio 30cm + wzmak mono i 4K + instalacja pod kamere DVR + 2x kamera P i T cofania + zabudowa bagaznika +2x gniazdo USB i AUX + wygłuszenie drzwi/dachu + maskownice 165mm w tapicerce drzwi przednich. Next level Instalacja webasto + adaptacja samopoziomu dynamicznego + adaptacja gniazda 230V z VW + podświetlenie dekorów + spryskiwacze mgiełkowe + hebel 330mm Historia zmian Historia Audi kupione z polskiego salonu od pierwszego własciciela w połowie 2007r. Kupione całkiem przypadkiem na trasie 17 pod Warszawą, 1,9TDI AFN Quattro. Pierwsze modyfikacje jakie zrobiłem to zakup chromów na metry(ramki szyb), nakładek na klamki oraz zmiana fabrycznych 15ek na 16ki TSW pod koniec roku. Auto totalnie seryjne, wyposażenie bez szaleństw. 110KM W 2008r były pierwsze poważniejsze zmiany, zmieniłem przedni zderzak na wariant ze spryskiwaczami, wpadły xenony HID welldone 5K, przednia dokładka poszła w kolor nadwozia, kupiłem daszek laminatowy na klapę. W sierpniu 08 auto trafiło na chiptuning do Rogala co dało w efekcie podniesienie mocy na 140KM/300NM. Udało sie kupić na forum komplet foteli skórzanych sport bez elektryki w bardzo dobrym stanie. Dla poprawy osiagów usunąłem katalizator, zabieg w zasadzie nie zmienił nic. Kupiłem nowość do radia concert, czyli zmieniarkę MP3, świetna sprawa gdyby nie kiepski concert. W 2009r na początek zacząłem od oswietlenia LED wewnętrznego, przy okazji grzebania wewnatrz wleciało radio CB. Ten rok był poczatkiem zmian mechanicznych w celu uzyskania przyrostów mocowych, na start poszły wtryski AHY 0,216, zmiana turbiny na hybrydę AWX/ARL firmy TurboPama zakupionej dzięki Rob555. W lipcu został zmieniony kompletny rozrząd, zaslepiony EGR oraz korekta softu na szacowane 155KM. We wrzesniu zamontowałem FMIC 180/550 oraz zmieniłem sprzegło na nowe wraz z dwumasem AFN oraz wpadły seryjne tarcze powerdisc ATE. Auto było przygotowywane do finalnego strojenia. W miedzy czasie wpadło niefabryczne radio z powodów awarii concerta, tym razem był to pioneer DEH6800BT, po zmianie głosniki zaczeły naprawde grać. Pod koniec roku zminiłem kolektor ssący na AWX oraz usunałem fizycznie EGR. Nakładki na klamki odpadły z auta, co skutkowało wymianą kompletu klamek na inne używane polakierowane w kolor nadwozia. Zakończenie roku podsumowałem zmianą kierownicy na nowo obszytą S4 poliftową oraz hydrografiką dekoru osłony drązka zmiany biegów. 155km W 2010 zmiany zaczeły sie od wymiany akumulatora na nowy Centra futura 77aH, dalej przygotowywanie sie do mocy, zmiana wężyków podciśnień na sylikony. Na wiosnę udało sie przeskoczyć na 17cali wzór AVUS, oraz trafił sie na forum zestaw eibach -30 niestety z sedana co skutkowało miekką d*pą i nierównym osiadaniem na sprezynach. Oczywiscie zawias postawiony na seryjnych amortyzatorach, kto wtedy wiedział że tak sie nie robi... wytrzymałem na tym zestawie raptem 4 miesiace i zmieniłem sprezyny na Betatec -30 dla avanta. Auto trafiło do lakiernika na drobną naprawe błotnika po zdarzeniu, przy okazji pomalowałem tylna dokładke PDC, auto zostało pierwszy raz polerowane. W lipcu auto zostało uszkodzone na parkingu poprzez zaczepienie o zderzak innym autem, skutkowało to zakupem drugiego zderzaka przedniego, naprawy FMIC, przy okazji z odszkodowania udało sie pomalowac seryjne progi i listwy w kolor nadwozia. Do bagaznika wleciał pełnowymiarowy zapas 17 AVUS. Od wrzesnia wróciłem do modyfikacji silnika, wleciała nowa pompa 11mm robiona w nadarzynie, kupiłem końcówki z alegro(te które wszyscy polecali za ok 30zł), w październiku ostatnie szlify przed strojeniem w postaci zmiany świec, termostatu, oleju przy przebiegu 318tys aby było wszystko ok. Zainteresowany tematem VR5 kupiłem prawą osłonę w ASO za śmieszną kase(nowa osłona 125zł), kupiłem również zestaw na tył elektrycznych szyb. W listopadzie udało sie finalnie wystroic auto u Rogala na 165KM/355NM. W 2011 już w styczniu wystartowałem z bixenonem w czarnych lampach valeo, który docelowo zamontowałem w marcu łącznie z światłami DRL zamiast długich na 2 przekźnikach z osobnym przyciskiem. Udało sie trafić uzywkę osłone lewą z VR5. Zakupów nie było końca, jeszcze w styczniu trafiłem kompletną konsolę 2DIN w radzyniu podlaskim, gdzie wizyta skończyła sie na powrocie w rowie, ale obeszło sie bez szkód. Kupiłem ramkę 2din z alegro, przed montażem 2din pomalowałem panel 1din w czarny połysk. Montaż konsoli zgrał sie dopiero z zakupem jednostki 2din, był to Pioneer AVH3200BT, równoczesnie kupiłem głosniki przednie na PBL60C, oraz subwoofer REAudio 12S4 zasilany wzmakiem Helix H400espirit na kablach holywood. Części kupione w zeszłym roku doczekały sie montazu tj. osłony vr5, dekory w hydrografice i końcówki wydechu. W kwietniu zrobiłem swap przednich hamulców na 312mm. Na dach wleciała antena Sirio trfliex CB/FM. W październiku wleciał nowy rozrząd, wymiana uszczelki pod głowicą(auto dawało oznaki od półroku), wleciały nowe amory 1BA, oraz kupiłem nowe felgi i opony na zimę 16" model enzo z mercedesa. 165km W 2012 na początek zacząłem od wymiany CB radio na model Stabo uruchamiany po zapłonie, odpowiednik presidenta, oraz montaż wcześniej kupionej anteny CB. W styczniu zamontowałem zakupione wcześniej głosniki w przednie drzwi na adapterze z MDF. Kupiłem gwint Ta-technix, oraz pierwsze progi S4 jeszcze w styczniu z forum A4 za śmieszną stawkę. Na wiosnę wyjechałem na nowych kołach Flatfive 18/8,5 z 215/40. Trzeba było naprawić wał napędowy ze wzgledu na uszkodzenie podpory, przy okazji w aucie został zmieniony napinacz klimatyzacji oraz nabicie jej, oraz wymiana oleju i filtrów przy przebiegu 343tys. W kwietniu obkupiłem sie gratami w kolor nadwozia, udało sie kupić lusterko angielskie, błotnik w kolor oraz drugi kpl progów S4 w kolor nadwozia, co przełozyło sie na naprawy blacharsko-lakiernicze w maju, przy okazji montazu progów usunąłem listwy z drzwi. W maju wleciał nowy gwint supersport oraz tapicerka recaro z wersji professional. W lipcu były naprawy biezące, typu zmiana regulatora napiecia, wymiana koła pasowego, uszczelek pod deklem, pasków klimy itd. Przy przebiegu 350ty we wrzesniu wleciało kpl nowe sprzęgło AWX, oraz udało sie sprowadzić gwint KW V2 na wrzesień. Na koniec roku kupiłem emblemat MTM z A8D2. Mocowo nie zmieniło sie nic. W 2013 uszkodziłem wzmacniacz, co skutkowało wymianą na gorszy harman kardon, modyfikacje zaczeły sie dopiero latem w postaci zmiany tylnych lamp na modyfikowane fabryczne LED. Wpadłem na pomysł jak przerobić dolot aby wywalić awaryjne rury do IC, mod polegał ma zastapieniu tego prostą rurą z kawsu i złaczkami 45st, proste ale skuteczne, póżniej było wielu naśladowców tego rozwiazania pod maską. We wrzesniu była wieksza awaria, przy zmianie rozrzadu okazało sie że mam pękniety słupek, wleciał nowy z AVG z automatu, przy okazji rozbiórki silnika wleciał wałek SDI oraz nowinka w postaci swapu dyferencjału zsamoblokadą z audi V8 autorstwa użytkownika Dev i tak auto wyjechało dalej w trase. Kupiłem pełnowymiarowy zapas 18cali oraz zawieszenie airride z czerwonego sedana użytkownika Rayan, które niedoczekało sie do dzisiaj montażu. W listopadzie auto trafiło do lakiernika na zabieg stylistyczny w psotaci spawania zderzaków z dokładkami, zaspawania wnęki rejestracyjnej na bazie drugiego zderzaka przedniego, malowanie klapy, osłon VR5 w kolor nadwozia oraz konserwacja drzwi. Na zakończenie roku kupiłem fabryczne nowe przyciski specjalne FUNK i światło. Odbiór auta od lakiernika tego samego w grudniu zakończył sie przygodą parkingową, poczym auto wróciło do lakiernika, kobieta cofajac walneła mi w tylne drzwi, skończyło sie ich wymianą i lakieorwaniem za zdobyte odszkodowanie. Auto odebrałem z poczatkiem 2014r. W 2014r modyfikacje zacząłem od naprawy alternatora. Z kontaktów z lakiernikiem dostałem pokaierowany grill w czarny połysk. W lutym kupiłem nowe felgi Japan Racing JR10 18/8,5 srebrne. Już w marcu był ogromny serwis, oleje, filtry, znowu uszczelka pod deklem, ale tym razem szlif wałka SDI który był powodem wymian uszczelki, wymiana wahaczy na fortunaline, wymiana osłon przegubów, serwis klimatyzacji, wymiana ramion wycieraczek na aerotwin z passata FL. Wraz nowymi felgami wleciały dystanse 20mm. Pospawałem ramkę 2din z górnym dekorem i polakierowałem w black piano. W kwietniu był serwis tylnej klapy, wleciało nowe podświetlenie LED, nowe klamki, nowy silniczek wycieraczki. Kupiłem również osłonę aluminiową silnika, oraz wymieniłem plecionkę turbiny. W maju odebrałem obszytą kierownice i mieszek biegów. na forum udało sie kupić oparcie recaro avant w skórze. W sierpniu ruszyłem z podnoszeniem mocy, był montaż GTB1756vk, zmiana wtryskiwaczy na firad240 oraz wymiana rozrzadu przy 385tys, kolejny raz naprawa alternatora. W sierpniu również wleciały nowe głosniki w przednie drzwi hertz DSK170 oraz zrobiłem seryjnie adapter montazowy na sprzedaż dla 16ek. Przed strojeniem wleciał nowy zbiorniczek wyrównawczy oraz zaworek N75 aby być pewnym. Auto na koniec roku trafiło do EDC tuning na strojenie, czego efektem był wynik 192KM i 402NM. W 2015r zacząlem od regeneracji pompy ABS, oraz zmiany felg na ten sam wzór tylko szerokosci 18/9,5 co było idealnym posunieciem. Kupiłem kilka gratów przyszłosciowo, układ samopoziomowania, kierownice TT 8J, hamulce z S4 321 na alu zwrotnicach. W maju auto dostało modyfikowaną 11ke którą odrazu wystroiłem na 207KM/419nm. W czerwcu zabrałem sie za detale, ramka radia pospawana 2din oraz dekory drzwi poleciały w black piano, kupione wczesniej przyciski zostały zintegrowane w dekor oraz uruchomiłem przycisk otwierania tylnej klapy. Wrzesień listopad przyniósł swap tylnych hamulców na wariant 269mm z S6, uszczelnienie dyferencjału, oraz montaż tylnego tłumka magna flow z nowymi końcówkami ulter RS70 W 2016r musiałem wrócić do uszczelnień dyferencjału na poczatku roku, wymienione zostały satelitki dyfra na inne używane i problem wycieków został zazegnany, przy okazji zmiana linek ręcznego. Kupiłem nowy wyświetlacz FIS, wymieniłem tuleje amortyzatorów KW, udało sie kupić nowe mocowania amortyzatorów z audi 80Q stan idealny na zapas, oraz ponownie kupiłem gwint KW zagranicą, oraz przedni po regeneracji na alegro też KW. W lipcu zaczeły sie problemy, silnik przy okazji zmiany rozrzadu okazał sie trupem z pęknietymi cylindrami i głowicą, zakupiłem słupek AHH, auto zostało zbudowane na grubej uszczelce, co w efekcje dało utratę mocy, spadek kompresji po naprawie. W trakcie swapu wleciał nowy licznik z CAN poliftowy, wraz z nim moduł Vfiz, wleciał gwint KW v2 zamiast supersport, wleciała nowa kiera modyfikowana w autoleder, oraz gałka biegów S-line aluminiowa, wymiana siłowników na C6 aby podnisły automatycznie klapę. Seria awarii przyczyniła sie do kłopotów z paleniem, wymiana stacyjki, zmiana regulatora napiecia, wymiana czujnika miski oleju na fabryczny skończyła sie przygodami na warsztacie, uszkodzony został zderzak, co skutkowało ponownym lakierowaniem zderzaka i przy okazji maski(wyszła rdza). Koniec roku był fatalny. W 2017r zacząłem od wymiany uszczelki pod deklem, ogarnieciu spraw lakierniczych zeszłoego roku co przyniosło źle dobrany odcień, kiepski silnik, ogólnie kumulacja zła. W styczniu padła decyzja o okeljaniu folią, przygotowywałem auto pod folie, robiłem zaprawki i wymiany elementów(błotniki używane) kupiłem też wyposażenie, tylne elektryczne szyby poraz drugi, webasto, relingi chrom. Wymieniłem szybę czołową w styczniu na nową. W marcu odebrałem auto w nowym kolorze Arlon Steel matte, wpadły nowe lampy BiLED z chromowanymi środkami w złoty połysk, oraz czarny połysk, lampy genialne. W kwietniu zmieniłem akumlator po serii przestojów był trupem poprzednik, zaczałem obszywanie podsufitki tapicerką GTI ze wzgledu na zakup fotelika GTI dla dziecka, materiał na tyle sie uj***ł w głowie, że musiałem go mieć. W kwietniu udało sie kupić nową jednostkę multimedialną Pioneer AVIC980BT, wraz z nia kupiłem kamery P/T, nowe okablowanie, adaptowałem przyciski z VW touran USB/AUX w tunel środkowy. Udało sie kupić tylną kanapę skórzaną białą z fotelikami, majac isofix miałem już idealna baze. Serie fatalnych przypadków pogrązył potrącony pies który rozwalił mi zderzak, okleiłem go na nowy, ale róznił sie odcieniem stary vs nowy. We wrzesniu padła decyzja swapu silnika ponieważ VP bez kompresji generowało kolejne straty, zakupiłem całe B6 z myślą o przekładce i tu zaczeły sie następne problemy z powodu wyboru firmy Turbo -spaw. Chłop był oszustem terminowym. Auto finalnie trafiło na lawecie w listopadzie i tu własciwie powstała pauza. Rok 2018 to rok problemów, czas swapu wydłużał sie w niskończoność, prace w zasadzie ruszyły dopiero w połowie roku mimo zorganizowanych części ciągle coś gineło. W trakcie swapu urodziło sie wiele planów wymuszonych, koncepcja na zderzak powstała z powodu zbyt małego miejsca na FMIC, który i tak musieliśmy przespawać do wymiaru 280mm z 300 aby zmieścić w nowy hybrydowy zderzak(kwiecień 2018). Auto dostało turbinę GTD2060, pompki Firad HF100, nowy wałek SDI 2,0, nowe vacum, nową zewnętrzną pompe paliwa, swap hamulców na S4 B6 345mm postawione na żeliwnej zwrotnicy S4, nowy zestaw wahaczy, silnik został pomalowany na złoto, głowica poszła do pełnej obróbki w Dziakmotorsport. Auto finalnie odebrałem pod koniec września jako gotowe sprawne do jazdy z wynikiem 322KM. Auto zabraliśmy na lawecie do domu. na miejscu czekały już nowe wyzwania, ale auto juz pierwszego dnia dało popalić, zasilanie pompki było zrobione na odpierdal i auto potrafiło zagasnąć ze względu na brak poprawnego działania pompki o czym autor pomysłu nie wspomniał. Jak temat ogarneliśmy to wyszły kwiatki w postaci sprzęgła które totalnie po rozgrzaniu nie kleiło. Na pokład wpadło dużo wyposażenia, elektryczne szyby, grzanie foteli, lusterka elektrycznie składane, swap dyferencjału z audi 80Q w pełni sprawny, swap skrzyni 6biegowej, przy okazji wymiany felernego jednomasu wleciał chyba pierwszy w polsce swap dwutarczy do 1,9TDI wzdłużnego, montaż zewnętrznej chłodnicy oleju. W trakcie prac silnikowych oddałem raczki tapicerki do lakiernika, rączka kierowcy została zespawana w jedność z panelem. Udało sie kupić boczek kierowcy GB w wersji telematic, dałem go do przespawania łokcia na EU co skutkowało jedynym w kraju zestawem symetrycznych boczków telematic. Kupiłem z chudinim colorMFA, prawdopodobnie byłem z tym tematem drugi w polsce w B5 po chudinim. Udało sie uruchomić boost w liczniku, oraz EGT zbudowane na arduino, które zamontowałem w lampce podsufitki z ekranikiem airbag. W grudniu wyszedł największy możliwy fake-up, silnik okazał sie w fazie zatarcia opiłkami, efektem tego było wyjecie padliny i zakup drugiego słupka na początku 2019r, auto sprawność odzyskało dopiero w kwietniu 2019, lecz modyfikacje i dokładanie wyposazenia pozwoliło mi finalnie auto odebrać w lipcu, w międzyczasie musiałem regenerować turbine ze względu na opiłki poprzednika. Auto trafiło na oklejenie customowego zderzaka.Auto zostało wystrojone w EDC chiptuning na 2 mapach z mutlimap sterowanym sprzęgłem na 308/280KM i 580/500NM. Auto odebrałem jakoś na wrzesień jako skończone, lecz wynikł kolejny problem, nieszczelność lamp, miałem tam akwarium. Lampy zostały ogarnięte u znajomego. We wrześniu dorobiłem błotnik poprzez uszkodzoną oponę na rancie, drut porysował cały błotnik, ten efekt przekreślił istnienie folii na aucie. W 2019 r wleciała również zabudowa audio bagaznika na wymiar, oraz nowy wzmacniacz Helix G-one. W lampach podłączyłem obrysówki USA na częściach z VW beetle. Wpadły obudowy lusterek z S6 aluminiowe. Rok 2020 był rokiem totalnej zmiany, ze względu na 4 letnie problemy auto było wizualnie zniszczone, niespasowane, decyzja padła na zmianę koloru. Auto do lakiernika trafiło już w marcu z serią mocnych pomysłów które obmyślałem już rok wcześniej różnymi VT. Kolor wybrałem ze względu na inspiracje starym golfem(materiały gti i ten kolor to wyposażenie z lat 80tych). Jako że lubię się wyróżniać, tak do przodu dodałem customowy tylny zderzak, przerobiłem wydech na dwustronny. Błotniki przednie zostały przespawane z adaptacją łuku z innego modelu, co dało w efekcie spokojne schowane ET20 9,5cala. Błotniki wymusiły zmiany w progach, brzegi błotników środkowe zostały wyciągnięte do głębokości nakładek progów S4. Auto wyprowadziłem do 2 kolorów, kremu i czerni. Wszystkie chromowane elementy zostały polakierowane w czarny połysk, tj. zabieg którego nie spotkałem wcześniej u nikogo w B5, czyli malowanie obwódek w czerń, malowanie podszybia, wycieraczek i osłon lusterek, relingów w czarny połysk. W zderzakach zamontowałem obrysówki W8 pomarańczowe z możliwością włączenia. Zwieńczeniem projektu było dodanie customowych spliterów zderzaków i progów. Dach został polakierowany w czarny UNI. Przy okazji rozbiórki auta wygłuszyłem drzwi przednie i tylne, zamontowałem 4x audiosystem 16cm. Pod maską został polakierowany pas czołowy, osłony VR5 na czarny połysk, zbiorniczek wyrównawczy w czarny połysk, a osłona silnika została przespawana(wyrzucona dziura EGR) i pomalowana w kolor nadwozia. Z wyposażenia wleciało lusterko z kompasem czarne, przerobiłem EGT na wskaźnik czaki thermoporduct wkomponowany w listwe dekor konsoli. Zmieniłem tylne lampy na czarne. Tylna klapa została zmodyfikowana jak przypuszczam, pierwsza na świecie adaptacja blendy USA z C5, co wymagało sporych zmian w elektryce aby zamek działał, ponieważ działa mechanicznie, w fabrycznie w B5 jest pneumatyka. Zamek klapy zrobiłem zgodny z kluczykiem fabrycznym. Udało sie kupić idealny stan lamp USA, przyjechały prosto z NY. W 2021 na początku roku auto trafiło na ściemę szyb, wybrałem najjaśniejszą folie na wszystkie szyby co i tak dało efekt ciemnych szyb na tle jasnego nadwozia. Z wyposażenia wleciała nowa lampka podświetlenia z wersji USA z przyciskiem S.O.S. kupiłem używane daszki homelink, oraz wyłącznik airbag w schowku. największą zmianą było obszycie foteli wraz z siedziskiem C5 w barwy GTI/półskóra oraz dołożenie mat ogrzewania. Przy okazji montażu foteli wleciał nowy dywan i wszystkie plastiki podłogi. Auto zostało ponownie zhamowane, ponieważ pojawiły sie głosy negatywne, na innej hamowni auto wypluło wynik 312KM/580NM. Kolejnym modem było zaprojektowanie tarcz licznika według własnego pomysłu, adaptacja wskazówek białych oraz czarnych szerokich ramek OEM z innego modelu, w połączeniu z colorMFA zrobi naprawde fajną robotę we wnętrzu. Wleciała nowa gałka zmiany biegów z nowego TT, oraz zestaw koreczków z 911 pod maskę. Pomalowałem daszki homelink na czarny zderzakowy kolor oraz schowek na okulary po dłuższym czasie leżakowania. W celu zamontowania nakładek na pedały byłem zmuszony wymienić zestaw pedałów na poliftowe(inny kształt). Z awarii byłem zmuszony wymienić pompkę centralnego zamka. Aktualnie jestem w trakcie adaptacji elektrycznej kolumny kierownicy oraz przeróbki lamp USA na biLED 3cala. W 2022r nie zrobiłem żadnych wiekszych modyfikacji, ani napraw. Przygotowania na pierwszy zlot MajóVWka poskutkowały powrotem emeblematów, tym razem w czerni OOOO i MTM. Odświezyłem dywaniki welurowe spreyem do tkaniny w kolorze czarnym. W lipcu nabiłem klimatyzacje. W sierpniu udało sie zamontować osłonę silnika z AVF, takze temat cleanu pod maską został w pełni zamknięty. Odwiedziłem 3 zloty, tłokowisko, majóVWka oraz Bałtów. Kwestia biledów USA stoi w miejscu, mi sie nie śpieszy. Przy okazji prac pod maską wyprowadziłem sobie gniazdo ładowarki akumulatora w podszybie, dzieki temu podładowanie aku to przyjemność, jakbym telefon ładował. Gdzieś tam po drodze nabyłem fabryczny emblemat T z czerwonym logotypem z wersji professional. Tak pozatym hobbistycznie udało sie kupić model Minichamps RS4 B5 w skali 1:43, ostatni brakujący w mojej kolekcji, oraz uzupełniłem zbiory prospektów B5 o kilka brakujących. W 2023r zacząłem w styczniu od modyfikacji tapicerki przednich drzwi pod maskownice głosników 165. Boczki oddane do profesjonalnej firmy C-A Oldtimersquad, generalnie musiałem czekać na ten produkt równe półroku, przez co auto pół roku nie wyjechało w zasadzie z garażu. Po montażu nowych boczków, głosniki zostały przykręcone do tapicerki, sposób montazu poprawił znacząco odczucia audio w samochodzie, ale to zawdzięczam przeróbce, ponieważ głosnik siedzi w okrągłej tubie i ma przestrzeń przed membraną co skutkuje komorą zamknietą w drzwiach. Zaliczyłem zlot w Rykach i bałtowie, narazie nie przewiduje modyfikacji. Zdjęcia Aktualnie auto prezentuje sie tak Lampka S.O.S. z USA kupiona jako nowa z ASO - lusterko z C5 allroad z komapsem na rynek USA, jest P&P Schowek na okulary z superba 1 P&P Regulator basu hellix wbudowany w przycisk regulacji świateł, EGT wbudowany w listwe dekor blokada napędu Wkład fotochrom z C5 Homelink z B5 USA i odnowione naklejki na wzór fabrycznych Pilot na kierownice Pioneer do radia, tutaj przegapiłem moment, ponieważ mogłem go wszyć w boczek fotela... Panel USB/AUX adaptacja z VW, spięty z radiem Pioneer Komplet czarnych rączek z S4 Polakierowany pas czołowy Komplet korków aluminiowych 911 alumionowa nakładka na korek spryskiwaczy i czarny zbiornik wody Emblemat Quattro + wyłącznik airbag on/off, jest P&P, niestety dodatkowy kluczyk FILMY Edytowane 3 Sierpnia 2023 przez Kowi87 nowosci 1
mcm Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 ładny avancik :th:, ale haczyk zdemontuj
ykk Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 ładny avancik :th:, ale haczyk zdemontuj + blotochrony 1
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 Chciałem sie pochwalić moim nowym upgrade dla audi - skórzana tapicerka oceniajcie :gwizdanie: a co do haczyka nieraz sie przydaje a pozatym nie moge go odczepic spowodu braku kluczyka błotochrony nie przeszkadzaja mi aż tak wiec niech sobie tam bedą
Reggi Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Tylko spojrzałem na fotki odrazu wiedziałem , że to skóra Maxxxa... idealnie zamumifikowana Widze , że ramki wokół szyb są ..wiec przydało by sie relingi wypolerować
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 polerka bedzie tylko musze chęci nabrać do samej rozbiurki podsufitki : :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 polerka bedzie tylko musze chęci nabrać do samej rozbiurki podsufitki : :gwizdanie: 20 minut roboty
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 20min rozbiórka ale polerka to juz pewnie o wiele wiecej bedzie trwała a ja chciałbym podkreslić że nie mam garażu wiec musiałbym sie z tym wszystkim uporac przez dzień
Reggi Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 20min rozbiórka ale polerka to juz pewnie o wiele wiecej bedzie trwała a ja chciałbym podkreslić że nie mam garażu wiec musiałbym sie z tym wszystkim uporac przez dzień No to masz pod górkę Mi polerka zajeła 2 dni ..i efekt zadowalający ..aczkolwiek nie powalający na kolana
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 A potraktowałeś te relingi jakimś lakierem bezbarwnym?? Jesli sie za to wezme to raczej z czyjąś pomocą żeby to przez jeden dzień zrobić :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 A potraktowałeś te relingi jakimś lakierem bezbarwnym?? Jesli sie za to wezme to raczej z czyjąś pomocą żeby to przez jeden dzień zrobić :gwizdanie: Zadnego lakieru Zanaczy sie potraktowałęm klarem , ale zmatowił relingi i powoke lakieru można było zeskrobać paznokciem . Oczyściłem i jest gołe alu
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Opublikowano 6 Września 2008 Przy takim gołym aluminium to sie obawiam że będą naloty po zimie.
Reggi Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 Przy takim gołym aluminium to sie obawiam że będą naloty po zimie. Sie zobaczy
dawid195a Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 Skóra super napisz ile cie wyniosła, dla mnie tylko nakładki na klamki Ogólnie bardzo sympatycznie.
xeo1511 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Ta skórka chyba jest w bardzo dobrym stanie, możesz powiedzieć ile dałeś za cały komplet przód i tył. Pozatym fajny kolor, czy to grafitowy metalic ?
szybki34 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Ta skórka jak się nagrzeje na słońcu to chyba nieźle parzy.
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Opublikowano 7 Września 2008 Skórke kupiłem od kolegi maxxa z forum za cene ze zniżką dla klubowiczów. Co do kolorku masz racje to jest grafitowy metalik a co do nakładek na klamki załozyłem bo moje były bardzo zniszczone i szczerze powiem mi sie to nawet podoba
Maxxx Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Skórka u Ciebie wygląda znacznie lepej niż u mnie, jednak do czarnego lakieru tylko jasne wnętrze Powiedz mi kolego gdzie dorwałeś te chromo do okoła szyb ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się