zybi81 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Piękna fura panie Koło robi robotę
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Przetwornica Koito o numerze http://www.xenonserwis.com/pl/p/Przetwornica-Bi-Xenon-Koito-Denso-D2S-Toyota-Avensis-85967-05010/273 renault velsatis, toyota avensis, porsche carrera, land rover, mazda 6, lexus is, lincoln aviator Jest pare numerów, z wyglądu to te same przetwornice, rózniasie numerami http://allegro.pl/przetwornica-xenon-renault-vel-satis-8200051260-i5639820044.html http://allegro.pl/przetwornica-xenon-koito-toyota-avensis-03-06r-i5658529815.html http://allegro.pl/przetwornica-koito-porsche-997-911-carrera-i5671257413.html http://allegro.pl/przetwornica-land-rover-discovery-koito-idealna-i5653272526.html http://allegro.pl/mazda-6-2008-2010-przetwornica-xenon-nowa-koito-i5120387376.html W kazdym przypadku trzeba kabelki przelutować od zasilania Piękna fura panie Koło robi robotę Dzięki
wesz82 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Dzięki Na bank jest to tańszy wybór od ori valeo Wiesz dokładnie jak z tą kostką tj który kabel do którego ??? Jak załatwię przetwornice to postaram sie dostać taką z ori kostką.
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Tego juz niestety nie pamietam, one chyba nie miały nawet oznaczeń +/-
mariuszbielsko Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 siemka piekna furka ze spytam kolaq kupiłes w taki kolorze czy malowałes pytam bo posiadam takie same i ze zlotym super wyglada pozdrawiam
fanthomas18 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Dzięki Na bank jest to tańszy wybór od ori valeo Wiesz dokładnie jak z tą kostką tj który kabel do którego ??? Jak załatwię przetwornice to postaram sie dostać taką z ori kostką. Też mam u siebie przetwornice koito i podłączałem je tak jak to jest opisane tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/10285-all-b5-xenony-w-reflektorach-zespolonych-po-ii-lifcie-montaz-zarowek-i-przetwornic/ Na jednym ze zdjęć masz oznaczony + i - jak tak podłączysz to będzie działać Przy montażu przetwornic cały czas wzorowałem się na tym opisie Edytowane 27 Września 2015 przez fanthomas18
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Czyli miesci sie w tą wnęke pod lampą Cały czas mam dylemat z wtryskami 230ki czy 250ki, powód redukcja dymienia, moje 240ki chyba sie kończą
wesz82 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Panowie dzieki za opis i podpowiedzi. Kowi pakuj 230,słuchaj ile Ty zrobiłeś km na tych 240??
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 240ki kupiłem uzywane po podobno 10tys z jakiejs tam śkąskiej ibizy co wypluła 220km, jeżdze na nich rok czasu, ale dystans niewielki mysle ze z 10tys będzie. 230ki będą w pażdzierniku do kupienia, na nowe 240ki musiałbym poczekać do lutego/marca, tak wiec zamawiam chyba te 230ki 240ki polecą na regulacje Tak pozatym mam luzem 216ki bosch po jakis 70tys, moze ktos zainteresowany?
peacenotwar Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Widać dużo więcej na długich h7 + bix niż na samych bix?
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Widać dużo więcej na długich h7 + bix niż na samych bix? Nie wiem, ja od samego początku mam tylko bixenon, z doświetlania H7 zrezygnowałem na wstępie dla świateł dziennych, tak na długie w tej konfiguracji to nie narzekam
peacenotwar Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Dokładnie to chcę zrobić. Jak nie narzekasz to też robię drl w długich w takim razie
wesz82 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 No powiedz a jaki sens dowalać przetwornice i żarniki jak i tak 90% jeździ sie w dzień?? Sam dałem teraz taki zestaw jak ma Kowi bo mi przetwornica zdycha i musze jej trochę pomóc Bież 230
peacenotwar Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 I odbłyśniki ^^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
wesz82 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 240ki kupiłem uzywane po podobno 10tys z jakiejs tam śkąskiej ibizy co wypluła 220km, jeżdze na nich rok czasu, ale dystans niewielki mysle ze z 10tys będzie. 230ki będą w pażdzierniku do kupienia, na nowe 240ki musiałbym poczekać do lutego/marca, tak wiec zamawiam chyba te 230ki 240ki polecą na regulacje Tak pozatym mam luzem 216ki bosch po jakis 70tys, moze ktos zainteresowany? Może te 240 jakieś skopane były i dlatego gosc je pogonił,bo jakos nie wierze ze po ok 20k przebiegu by zdechły. Dasz je na stół to bedziesz wiedział sco w trawie piszczało.
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 Wydech zamontowany Tak wyglądały końcówki z alegro po 3 latach "te co pół forum je ma" Dodatkowo zadbałem o nowe odboje na 2k16 oraz wieszaki poliuretanowe
jacca90 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Do czego te odboje? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 odboje do amorów aby zrobić porządny beton
jacca90 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 i nie popękają takie odboje? to jest poliuretan?
mapper Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 poliuretan olkusz, robiłem kilka zawieszeń na ich tulejach, polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się