enczu Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Ciekawe co za osioł mówi, że w 2k30 będzie gotowe dopiero ?? 1
trepek Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 W dniu 4.08.2018 o 23:19, Kowi87 napisał: To kolano czy Twoj brzuch? ?
Kowi87 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, trepek napisał: To kolano czy Twoj brzuch? ? Wygląda na kolano, fotka od lakiernika?
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Ostatni element wyposazenia, który był potrzebny 1
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 9 minut temu, enczu napisał: Taaaa ostatni No przecież nie powiedziałem że kończe projekt?
szafa Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Kowi kolektor ssący jakiś custom czy dopasowany z czegoś? ?
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 6 minut temu, trepek napisał: Cos daje taki kolektor? Przepustowość powietrza lepsza niz na seryjnym AWX
Brzeziak Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Kowi87 napisał: Przepustowość powietrza lepsza niz na seryjnym AWX I on podejdzie tylko do PD czy do AFN tez?
wesz82 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 2 minuty temu, Brzeziak napisał: I on podejdzie tylko do PD czy do AFN tez? Skoro z awx wlecial do afn to i możliwe że ten podejdzie. Można też zastosować uszczelke pod kol taka gruba i tez bedzie wiecej powietrza.
Brzeziak Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 44 minuty temu, wesz82 napisał: Skoro z awx wlecial do afn to i możliwe że ten podejdzie. Można też zastosować uszczelke pod kol taka gruba i tez bedzie wiecej powietrza. A to nie chodzi o większe kanały w ssącym?
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Chodzi o wieksze kanały, ale chłopaki jak nie modzicie grubiej jak 200+ to nie widze sensu, kolektor AWX jest wystarczający. U mnie głowica jest rozwiercona dodatkowo.
Kowi87 Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) Prace po roku nad swapem zakończone ciekawym wynkiem 322KM/574NM, strojone przez Spankiego, auto bezdymne nie jest, ale to co za zderzakiem to rzekł bym kurz w porównaniu do tego co było na VP. Auto cichsze, dynamika wiadomo bez porównania. Zakres prac dość spory w ciągu tego roku: - swap silnika, przeróbka wiązki silnika, zmiana sterownika, przeróbka mocowań - montaż turbo chłodzonego cieczą - regeneracja pompek na nowych końcówkach HF - obróbka głowicy+nowy wałek SDI - malowanie silnika i komponentów - montaż zewnetrznej pompy paliwa z regulatorem cisnienia - custom kolektor - montaż zewnetrznej chłodnicy oleju(jest w miejscu starego IC) - Montaż nowego IC o wymiarach 300x450x70, skróconego wysokosciowo o 2 żeberka) - spawanie nowego dolotu do turbo - spawanie układu wydechowego 2,5cala z końcowym tłumikiem i przepustnicą elektryczną - wyprowadzenie sygnału EGT - montaż jednomasu i sprzegła 240 - zmiana zwrotnic na S4 - montaż zacisków S4 po regeneracji+blaszki S4+osłonyW8 - wymiana kompletnego zawieszenia przedniego+zbierzność - wymiana poduszek skrzyni(poduszki silnika od poniedziałku) - montaż pasu czołowego z 2,5 + wentylatory - nowa chłodnica wody - ogarniecie zderzaka hybrydowego+fabryczne kratki+halogeny - strojenie _______________________ Teraz auto trafiło na dopracowanie detali noi naprawe zderzaka, bo niestety złapał małe uszkodzenie podczas pasowania z FMIC Jeszcze zostało: - montaż lusterek elektrycznie składanych - montaz elektrycznych szyb z tyłu+wymiana boczków tylnich - montaż innego dyfra - montaż wskaźników EGT - montaż tempomatu - montaz ColorMFA i ogarniecie CAN bo po swapie przestał działać FIS - montaz kamerki przedniej(o ile ją znajde) - skręcenie gwintu - naprawa zderzaka + foliowanie - naprawa DRL(zaginął przekaźnik) - i pewnie cos tam po drodze jeszcze dojdzie Wykres niebawem wstawie Edytowane 9 Września 2018 przez Kowi87
hasahad Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Wynik jest zacny. Opisz później emocje z jazdy b5 w takich mocach ?
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 8 godzin temu, hasahad napisał: Wynik jest zacny. Opisz później emocje z jazdy b5 w takich mocach ? Jak ogarniemy go elektrycznie i wizualnie to coś sie nagra
wesz82 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Podziwiam Cie. Nie wiem czy byłbym w stanie oddać komuś auto na tydz... Teraz to chyba będzie jedno z mocniejszych b5 w tdi?
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 (edytowane) 2 godziny temu, wesz82 napisał: Podziwiam Cie. Nie wiem czy byłbym w stanie oddać komuś auto na tydz... Teraz to chyba będzie jedno z mocniejszych b5 w tdi? No trwało długo, ale jestem zadowolony z efektu, jest naprawde przyjemne auto do jazdy i widać jakość prac po podniesieniu maski, takze tutaj podziękowania dla Krzyśka. Takie było załozenie, że ma być najmocniejsze 1,9 w budzie B5 i na tą chwile chyba tak jest? Edytowane 9 Września 2018 przez Kowi87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się