wampir Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Czy sa jakies części (zaworki itp.), których niewłaściwe działanie powoduje uszkodzenie ezektora?
holam Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Dla uzupełnienia informacji o odmie zamieszczam zdjęcia elementów o nr 2,5 oraz 9 wg schematu na poprzedniej stronie. Odma u mnie była strasznie zabrudzona, szczególnie rurka nr 9. Wszystko wyciągałem bez ściągania kolektora - nie jest to prosta sprawa, ale generalnie do zrobienia. Przy wyciąganiu pękło mi kolanko nr 2 - zamiennik na szczęście tylko 38 zł...
wampir Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Czy uszkodzenie tych elementów lub zaworku nr 6 ma wpływ na wstawanie turbo?
pioteros Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 jesli zaworek w tym trojniku i zaworek na przewodzie miedzy tym trojnikiem a kolektorem ssacym sa nieszczelne (powinien puszczac tylko w strone kolektora powietrze) to boost moze uciekac ci wlasnie do skrzyni korbowej, pod pokrywe zaworow i tez do TIPa bezprosrednio
bongod Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Odma czysta, okazało sie ze padł zawór PCV (035103245g) i nie przymykał sie tak jak potrzeba co powodowało zasysanie i nieodpowietrzanie komory silnika. Przy okazji wessało mi troche uszczelkę pod pokrywą i zaczęło lac olejem po kolektorze, ale po wymianie zaworka i uszczelki juz jest ok.Temat mozna zamknąc. Pozdrawiam jesteś bogiem walczę z tym z miesiąc a to ten jeb..... zaworek mam pytanko jeszcze czy przez to że ten zaworek jest uszkodzony to układ zasysa lewiznę?? bo mi z logów wyszło że lewe powietrze zkądś zasysa
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 jesli jest uszkodzony wewnetrznie to nie ale za to boost bedzie ci nim uciekal, jesli jest urwany i rozczelniony uklad odmy, to tak bedzie ci zasysalo lewizne
bongod Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 uszkodzony wewnetrznie jest :/ jak narazie jeszcze nie porozbierałem wszystkiego tylko ten zaworek namierzyłem a co to boost?nie znam pojęcia (jeszcze ) dołądowanie?? ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- ogólnie to mi falują trochę obroty jak się silnik nagrzeje a to też raczej objaw nieszczelności ale ważniejsze chyba żeby najszybciej ten zaworek ogarnąć ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- odnośnie tych obrotów to te wszystkie rurki mam oblukać??czy tylko jakiś odcinek??
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 najlepiej wszystkie bo jak jest podcisnienie to zewszad moze ci wciagac lewe powietrze, tak boost to doladowanie oblukaj wszystko co sie da bo jesli szarpie ci czy cos a ten zaworek na bank tylko wewnetrznie jest uszkodzony to przyczyna lezy gdzie indziej, bo na podcisnieniu i tak on zasysa powietrze ze skrzyni korbowej i tak, wiec bedzie dzialal przy spokojnej jezdzie tak samo czy jest w srodku szczelny czy nie
bongod Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 ale mam nadzieję że wyeliminuje zassany korek oleju i syczącą odmę jak u trzmi3lu bo puki co wycieków nie mam i chciałbym żeby tak pozostało ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 05:37 ---------- samochód uzdrowiony zaczął tak zapierniczać że jestem w szoku heh pytanko mam czy jeśli obroty nie falują to znaczy że już nie łapie lewizny?? Czy to nie jest regułą że falują jak zasysa lewe powietrze?? Pozdrawiam.
pioteros Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 jak nie faluja to na bank uklad podcisnienia jest szczelny bo to glowny objaw
bongod Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 to superowo :)dzięki czyli jednak była wina tego zaworka
Krzysiek084 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 A czy da sie sprawdzić ten zaworek nr 20 na schemacie? bo u mnie w obie strony moge dmuchac i zasysac powietrze
Łukasz13 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 A czy da sie sprawdzić ten zaworek nr 20 na schemacie? bo u mnie w obie strony moge dmuchac i zasysac powietrze Tak tam jest przejscie w obie strony, ważne żeby nie był dziurawy czyli jak zatkasz jeden krociec i dmuchniesz w drugi żeby nie uciekało powietrze na zewnątrz.
Krzysiek084 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Aha to bede musiał jeszcze to sprawdzić. Dzieki
noxes Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 mam podobną sytuację, z tym że ja w kolektorze ssącym i w przewodzie mam zaślepione. Tam jest tylko jeden zaworek?
marcin_1800 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 witam. podłącze się do tematu. czy posiada ktoś na sprzedaż zawór odpowietrzający blok silnika? nie wiem jak to się fachowo nazywa ale wiem jest jest on w bloku silnika i dochodzi do niego rurka nr 9 (rysunek z etki).
edekxp Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Może o to Ci chodzi: ODMA WĄŻ ODMY VW PASSAT B5 POLO GOLF IV BORA 1.8T (3614492649) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
predki74 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Trudno wymienic trzeba gimnastykowac sie heheh i oring kup sobie
marcin_1800 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 chodzi mi o zawór odmy który znajduje się w bloku silnika pod kolektorem ssącym. wie ktoś coś na ten temat? co to za zaworek , jakieś numery cokolwiek?
edekxp Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Kolego o co Ci chodzi, wskaż na rysunku Dałem ci linka Zaworek to nr 6 oraz 20, więcej zaworków przy odmie nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się