Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p

Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D

Opublikowano
Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p

Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D

widze że Ty też ok 180cm wzrostu masz.. jaką ramę kupiłeś.. ?

Opublikowano

Kupiłem rozmiar ,, M" i to rama dotyka klejnotów;p, myśle że też będzie dla Ciebie ok;)

Opublikowano

Dzięki wiosennej pogodzie, pierwsza setka w tym roku pękła :banan:

Opublikowano

Ja dopiero wczoraj zaplotłem koło i czekam na klucz dynamometryczny.

Także na razie nic :kwasny:

Opublikowano

Ja jutro na serwis rower oddaje :D wpadly hample 203 przod i 180tyl, jeszcze szukam siodelka bo po ostatnim upadku moje jakos krzywo siedzi, i mysle nad zmiana amora ale nie ma nic ciekawego w tanich pieniadzach :rolleyes:

Opublikowano

Hample mam nadzieję że hydrauliki ?

Co do amora będę miał bombera na handel/znaczy szwagier.

Opublikowano

Hydrauliki, to byl jedyny wymog jak kupowalem 4 lata temu rower, podrzuc na pw co to za amor i jaki hajs za niego ;)

Opublikowano
Ja dopiero wczoraj zaplotłem koło i czekam na klucz dynamometryczny.

Także na razie nic :kwasny:

Po co Ci dynamometryczny?

Opublikowano

żeby śruby podokręcać alu i Ti

Opublikowano

O matko, współczuję, mnie by się nie chciało :wink:

Opublikowano

a mnie się chce, żeby chociażby tarczy hamulcowej nie zerwać :wink:

Opublikowano

Ja mam śruby stalowe więc nie ma problemu ale taka cena walki z masą :decayed:

Opublikowano

no niestety, coś za coś

ja mam 3 alu + 3 Ti na tarczy

a resztę roweru różnie

Opublikowano

Pany potrzebuję opinii.. mam możliwość zakupy czegoś takiego Katalog Rowerowy 2008 - Kross Crow Fitness

szukam czegoś dla siebie raczej czegoś w miarę normalnego bez żadnej hydrauliki itp do jazdy po asfalcie.. i dostałem taką propozycję za 920zł co wy na to.. ?

:hi:

Opublikowano

Jeżeli ktoś zmienił tylną przerzutkę na srama, to i manetki powinny być srama.

Rower bardzo przeciętny, zwłaszcza piasty. A jest to ważny element roweru.

W jakim stanie ten rower ?

Opublikowano
Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p

Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D

wcale nie sa drozsze .w V-brake musisz wymieniac linki.pancerze .klocki. a w chydrauliku tylko plyn i okladziny.po paru maratonach i brudnych treningach .byla znaczna roznica.i tarcza lepiej.i szybciej chamuje .szczegolnie w wodzie i syfie .teraz juz nie jezdze wiec temat raczej z przed 3 lat

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ----------

Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p

Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D

wcale nie sa drozsze .w V-brake musisz wymieniac linki.pancerze .klocki. a w chydrauliku tylko plyn i okladziny.po paru maratonach i brudnych treningach .byla znaczna roznica.i tarcza lepiej.i szybciej chamuje .szczegolnie w wodzie i syfie .teraz juz nie jezdze wiec temat raczej z przed 3 lat

wiec niewiele sie zmienilo

Opublikowano

Tylko po co koledze hydrauliczne tarczówki do jazdy po asfalcie ?

Mija się z celem.

W dodatku przy hamulcach v-break wcale nie trzeba wymieniać pancerzy i linek, przy zwykłej eksploatacji.

Klocki raz na kilka sezonów, koszt znikomy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...