PASSATB5 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D
Dumel Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D widze że Ty też ok 180cm wzrostu masz.. jaką ramę kupiłeś.. ?
PASSATB5 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Kupiłem rozmiar ,, M" i to rama dotyka klejnotów;p, myśle że też będzie dla Ciebie ok;)
griga-st Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Dzięki wiosennej pogodzie, pierwsza setka w tym roku pękła
masterp84 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Dojazd do pracy na rowerku rozpoczęty, jak na razie 50 km przejechane
mariuszsmietana Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja juz smigam 2 tydzien:decayed: ok 250 km za mna
medik Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja dopiero wczoraj zaplotłem koło i czekam na klucz dynamometryczny. Także na razie nic
szafa Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja jutro na serwis rower oddaje wpadly hample 203 przod i 180tyl, jeszcze szukam siodelka bo po ostatnim upadku moje jakos krzywo siedzi, i mysle nad zmiana amora ale nie ma nic ciekawego w tanich pieniadzach
medik Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Hample mam nadzieję że hydrauliki ? Co do amora będę miał bombera na handel/znaczy szwagier.
szafa Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Hydrauliki, to byl jedyny wymog jak kupowalem 4 lata temu rower, podrzuc na pw co to za amor i jaki hajs za niego
ruks Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja dopiero wczoraj zaplotłem koło i czekam na klucz dynamometryczny.Także na razie nic Po co Ci dynamometryczny?
ruks Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 O matko, współczuję, mnie by się nie chciało
medik Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 a mnie się chce, żeby chociażby tarczy hamulcowej nie zerwać
ruks Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja mam śruby stalowe więc nie ma problemu ale taka cena walki z masą
medik Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 no niestety, coś za coś ja mam 3 alu + 3 Ti na tarczy a resztę roweru różnie
Dumel Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Pany potrzebuję opinii.. mam możliwość zakupy czegoś takiego Katalog Rowerowy 2008 - Kross Crow Fitness szukam czegoś dla siebie raczej czegoś w miarę normalnego bez żadnej hydrauliki itp do jazdy po asfalcie.. i dostałem taką propozycję za 920zł co wy na to.. ?
medik Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Jeżeli ktoś zmienił tylną przerzutkę na srama, to i manetki powinny być srama. Rower bardzo przeciętny, zwłaszcza piasty. A jest to ważny element roweru. W jakim stanie ten rower ?
szakal222 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D wcale nie sa drozsze .w V-brake musisz wymieniac linki.pancerze .klocki. a w chydrauliku tylko plyn i okladziny.po paru maratonach i brudnych treningach .byla znaczna roznica.i tarcza lepiej.i szybciej chamuje .szczegolnie w wodzie i syfie .teraz juz nie jezdze wiec temat raczej z przed 3 lat ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ---------- Ja zawsze marzyłem o hamulcach hydraulicznych;p, są droższe w obsłudze ale na pewno skuteczniejsze;p Rowerek mogę szczerze polecić,( znalazleś w zaje.. cenie) mimo iż na razie tylko raz jeździłem bo za zimno dla mnie:D wcale nie sa drozsze .w V-brake musisz wymieniac linki.pancerze .klocki. a w chydrauliku tylko plyn i okladziny.po paru maratonach i brudnych treningach .byla znaczna roznica.i tarcza lepiej.i szybciej chamuje .szczegolnie w wodzie i syfie .teraz juz nie jezdze wiec temat raczej z przed 3 lat wiec niewiele sie zmienilo
medik Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Tylko po co koledze hydrauliczne tarczówki do jazdy po asfalcie ? Mija się z celem. W dodatku przy hamulcach v-break wcale nie trzeba wymieniać pancerzy i linek, przy zwykłej eksploatacji. Klocki raz na kilka sezonów, koszt znikomy.
Rekomendowane odpowiedzi