wampir Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Dmuchniesz z siłą Kilku barów? Jeśli tak to masz rację, jest szczelne.
walodzka Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 włąśnie w 1.8t jest pompa 4 barowa wiec potrzeba sporego ciśnienia...
undek Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Walodzka, orientujesz się gdzie dostanę taki przewód? Z chęcią u siebie też go podmienię.
walodzka Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 ja kupiłem w sklepie elektryczne pompy paliwa. z tym ze brałem na miejscu to mi polecili takowy przewodzik
krzysiekvtec Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Jutro sprawdze czy cos sie zmienilo z peknieciem... Dzieki za podpowiedz ---------- Post dopisany 02-05-2014 at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany 26-01-2014 at 21:55 ---------- Panowie pisalem o tym swiergotaniu zaraz po aodpaleniu przy dodawaniu gazu, po wymienie turbo nic nie ustalo moze macie jakies inne pomyslu, mechanicy nie wiedza co to ... Jeden powiedzial ze moze to napinacz lancucha Audi 1.8 avj: Audi 1.8 avj - YouTube
kamilb5 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Napinacz od wałków rozrządu z tyłu silnika.
krzysiekvtec Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Musze to jakos potwierdzic i zabieram sie za wymiane
soul87 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 jak coś to mam ściągacz potrzebny przy operacji wymiany napinacza i łancuszka, robiłem to juz w swoim a4 szczerze mówiac brzmi jak napinacz ale tez troche jakby nieszczelnosc na wydechu ? ...
krzysiekvtec Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Bylem u dobrze ogarnietego mechanika razem stwierdzilismy ze to jakies pekniecie kolektora wydechowego, a niedawno mialem wymiane turbo moglem to przewidziec i zrobic za jednym razem... Na dniach zabieram sie za rozbieranie oslon i szukanie pekniecia ...
soul87 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 mialem troche nosa szukaj od bexa, podobno grubszy i lepszy
krzysiekvtec Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A teraz jeszcze uprzedziles moje pytanie hehe, wiec szukam bex
piotrekpiwko Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Koledzy gdzie znajde u siebie przekaznik pompy paliwa - BFB 02' Avant Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
seba333 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam. Pewnie temat był już wałkowany ale jako świeżak nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem :-) Od jakiegoś czasu z okolicy bagażnika dochodzą mnie dziwne dźwięki. Podczas porannego odpalania auta dźwięk jest dosyć przenikliwy ( świszczy i buczy )ale po około 1-2 s. traci na sile. Następnie buczy cały czas ale bardzo delikatnie. Mogę to porównać do odgłosu wysuwającej się anteny ( ta antena miałaby już ze 4 kilometry długości :-). Podejrzewałem pompę paliwa bo objawy podobne do opisanych przez szanownych kolegów powyżej jednak jest jedna rzecz, która nie daje mi spokoju. Mianowicie kiedy po uruchomieniu samochodu buczenie łagodnieje naciskam przycisk podnoszenia szyby (szyba zamknięta) i na ułamek sekundy buczenie zanika. Nie mam pojęcia co to może być. Nadmieniam, że auto od 2 tygodni śmiga po polskich drogach, nie jeździłem na rezerwie, tankuję na dobrych stacjach pb 95, nie mam lpg. Odnoszę wrażenie, że zaczęło buczeć kiedy uruchomiłem silnik przy zdjętej rurze kolektora dolotowego od IC. Dzięki za pomoc.
Rabbi Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 jeśli odgłosy dochodzą z prawego tyłu to pompa paliwa .zalej ponad pół zbiornika i sprawdź czy coś się zmieni
ilear Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Odgrzebuje troche, co prawda silnik 2.5 , ale tez zauwazylem ostatnio buczenie u siebie przy rozruchu silnika na zimnie. Bucznenie zaczyna sie po 20-30sek od odpalenia, i dochodzi spod filtra powietrza lewa strona maski. Z tego co sie orientuje dzieje sie tak tylko przy pierwszym odpaleniu. Auto nie kopci nagle wiecej, oprocz buczenia innych nowych objawow nie zaobserwowalem. Czy mam sie niepokoic? Ew. co sprawdzic w pierwszej kolejnosci? Kazda porada mile widziana Edytowane 7 Stycznia 2015 przez ilear
bsp5020 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Jestem na świeżo po wymianie pompy paliwa. Pobuczała z objawami jak koledzy opisują wyżej jakieś 800 km. Wymieniłem filtr paliwa, pomogło na 20km i znów się pompa odezwała. Po wymianie filtra przejechałem około 200 km aż przedwczoraj zgasiłem silnik i już nie wstała (pęknięta szczotka i upalony komutator). Mój zestaw z pływakiem i przewodami o nr 8E0919051L miał wewnątrz pompkę VDO 993762080 o wymiarach: - średnica cylindra - 50 mm, - długość metalowego cylindra - 92 mm, - długość całkowita z króccami - 138 mm Udało mi się znaleźć zamiennik z wrocławskiej firmy (allegro). W aukcji nie było podanej nazwy producenta, a jest nim SKV. Kod paskowy i hologram wskazuje, że pakowana w Polsce na niemiecki rynek. Pompa póki co cichutka i nie wykazuje utraty mocy przy mocnym obciążeniu. Oby tak dalej. Z racji iż Avantach pompa jest pod "wanną" to trzeba się namocować z rozebraniem bagażnika. Poradziłem sobie demontując tylko prawy boczek i dwa uchwyty do bagażu oraz listwę gdzie jest zamek klapy. Wannę można wyjąć pod kątem i mamy dostęp do pompy. Może info się komuś przyda jak szuka zamiennika i przerażony jest demontażem boczków Edytowane 22 Maja 2015 przez bsp5020
Radeksc Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Odświeżam temat, jaką w końcu warto kupić pompę paliwa, jakiej firmy? SKV? U mnie nie ma niepokojących dźwięków, ale po logach wyszło, że w górnym zakresie obrotów pompa nie wydala, a wybieram się na chipa, więc chciałbym coś nowego z czym nie będzie problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się